Arama sonuçları

  1. A

    Güney'de sahne almak

    Arkadaşlar aranızda güney'de program yapan oldu mu? Güzel para kazanabiliyor muydunuz? Günlük ücretler nasıldı? Önümüzdeki yaz Fethiye ye gitmeyi düşünüyorum. Bu gidişin hazırlığını da şimdiden yapıyorum. Yabanci repertuar falan kasiyorum. Kafamda orasiyla ilgili birşeyler olsun istiyorum.
  2. A

    Altered scale altered chords

    Faydali oldu. Nezaket edip o kadar yazmışsınız. Ben okurken zorla sabrettim. Bir de bunu yazmak var :)
  3. A

    Altered scale altered chords

    Hocam her kimseniz konuyu o kadar güzel tahlil etmişsiniz ve sabırla usenmeden yazmışsınız ki, ellerinize sağlık. Çok teşekkür ederim. Gayet faydalı oldu benim için. :)
  4. A

    Altered scale altered chords

    Merhaba arkadaşlar. Altered scale mevzusunu bana kim açıklayabilecek? Bir de mesela A alt. Akoru gösteriliyor bu tarz altere akorları nasıl bir armoninin içinde kullanabilirim? Turkce Piyasa pop çalıyorum
  5. A

    Cok uclu pedal adaptorleri hakkinda

    Kullan başına birşey gelirse zararını ben karsilayacagim söz.. ;)
  6. A

    Cok uclu pedal adaptorleri hakkinda

    Kardeşim çok takıntı etme kullan gitsin. Sen de benim gencligimdeki halim gibisin. Çok inceliyorsun :D Ataba çok kademeli adaptör al (2250 MA) sonra bağla pedallarini hiçbir sıkıntı yasamazsin. Devrelerin içinden altın geçmiyor akım geçiyor. Bu firmalar ürün satmak için bir de milleti...
  7. A

    Cok uclu pedal adaptorleri hakkinda

    Hocam bir adaptör pedala şöyle zarar verebilir: pedalın altında cihazın kaç MA (miliamper) ile çalıştığı yazar oraya bak mesela 0.3 (330) miliamper olsun mesela 3 adet pedal kullandığını varsayalım Yani 330×3=990 MA yani yaklaşık 1 amper. Sen 1 amperlik bir adaptör alırsan adaptörün ısınır...
  8. A

    Satılık Irig blueboard

    Irig blueboard midi kontrol pedalımı satıyorum. Antep içinden satın almak isteyen arkadaşlar olursa gelip deneyebilirler. Cihazda herhangi bir kozmetik veya donanımsal bir sıkıntı bulunmamaktadır.
  9. A

    Gitar etüd/teknik geliştirme/çalışma programı

    Arkadaşlar gitar teknigimi geliştirmek (akor, solo vs.) istiyorum. Deli gibi etüd yapmak, parça geçmek var aklımda. Buna bagli olarak bir çalışma programına ihtiyacım var. Bununla ilgili olarak tavsiye edebileceğiniz bir program, kitap, etüdler vs var mı? Not: sahnede piyasa çalıyorum. Ancak...
  10. A

    Nux mü joyo mu?

    Ucuz yollu ve fiyat/performans bakımından da iyi olan bir overdrive pedalı alacağım. Sizce nux od3 mü yoksa joyo vintage overdrive mı? Sahnede piyasa çalıyorum (pop rock) aslında aklımda mxr'da vardı ama sıfırı pahalıydı hatta Gt od 193 modelini 300 e buldum ama almadım. Siz benim yerimde...
  11. A

    Hangi amfiyi alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Piyasa çalıyorum ya bulunduğum şehirden dolayı, tarz olayina birkaç şarkı girip kendimizi tatmin edip çıkıyoruz. Begendim gitaristler Jimi hendrix,srv,yavuz çetin gibi Gruplar Pink Floyd,led zeplin vs.
  12. A

    Hangi amfiyi alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Arkadaşlar en fazla 2000 tl bütçem var ve lambalı amfi almak istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Maksimum 2000 liram var Teşekkürler
  13. A

    Ucuz Tel

    @ Van Halen Hocam çok teşekkür ederim.çok naziksiniz.o kadar duyarlı ve ilgili bir mesaj yazmışsınız ki,şu anda eve deli gibi yorgun argın gelmeme rağmen her harfini okudum.dediklerinizi birebir uygulayacağım,bakalim sonuc ne olacak..size ve diger arkadaslara ona göre de bir geri bildirim...
  14. A

    Ucuz Tel

    Hocam elixir'de kullandım gene aynı ya.elim çok terliyor sahnenin olduğu günler daha da fazla terliyor.ve hergün gitar çalışıyorum.tel dayanmıyor. Hocam bu fast fren dediğin ne oluyor?hiç bilmiyorum..en iyi tel bile 2 hafta dayaniyor
  15. A

    Ucuz Tel

    Arkadaşlar gitar (elektrik) çalarken ellerim çok terliyor. tel parası vermekten bıktım usandim.kullanılabilir tel en az 35 lira. Daha evvel ali Express yoluyla Çin'den de tel aldım 3 paketini 30 liraya falan aldım ama teller çok kötüydü.demem o ki:bu tel olayını ucuza almanın bir yolu yok...
  16. A

    Hangi amfiyi alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Istedigim seyler:Lambali amfilerin sicak tonlari, yumuşak bir sound Tarz:turkce pop..piyasa yani Ekipmanlar:jam up pro yuklu ipad ile beraber apogee jam 512k kullanıyorum. Dediginiz basliga da bakacağım. Teşekkürler :)
  17. A

    Hangi amfiyi alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Arkadaşlar merhaba 2000-2500 tl bandinda lambali amfi tavsiyeleriniz var mi? Kafa-kabin düşünüyorum. Biliyorum bu butceye zor ama,fiyat-performans olayini goz önünde bulundurursak sizce ne almaliyim? Gerekirse butceye 3000'e kadar zorlarim.piyasa caliyorum bu arada.tesekkurler
  18. A

    Jim Gleason Ansiklopedik Gitar Metodu - Ücretsiz Kitap Linki

    Tamamdir dediğiniz gibi yaptim oldu.tesekkur ederim :)
  19. A

    Jim Gleason Ansiklopedik Gitar Metodu - Ücretsiz Kitap Linki

    Tamam teşekkür ederim . dediginiz gibi deneyeyim bi
  20. A

    Irig Blueboard Ve Wah Pedalini Birbirine Baglamak

    Hakkaten de 2.32den sonra anlatıyor bir anlik kaçırmışım ya hakkaten de midi controller falan diyor
Üst