Arama sonuçları

  1. VictoriaILykia

    EFEKTLER ARASINDA GEÇIŞ

    Arkadaşlar merhaba, Aklıma takılan bir soruyu sizinle paylaşmak istedim. Şimdi amfide drive kanalı açık, gitar çalarken wah pedalıni acıyorum. Wah pedalımda bypass bulunuyor bu arada. Wah pedalıni kullanıyorum ama bir müddet sonra wah pedalıni kapatıp fuzz efektine geçmek istiyorum. Tam wah...
  2. VictoriaILykia

    GUİTAR RİG VS AMFİ

    Şimdi aydınlandım. Çok teşekkür ederim yanıtınız için. Müzikle kalın...
  3. VictoriaILykia

    GUİTAR RİG VS AMFİ

    Ve birde aklıma takılan başka bir soru var şimdi sesi ses kartı işliyor yani ses, ses kartımdan çıkıyor amfiden değil ben burda amfi yi hoparlör olarak kullanıyorum. Burda amfi nin kaliteli bir şey olması çok önemli mi?
  4. VictoriaILykia

    GUİTAR RİG VS AMFİ

    Cevaplariniz için çok teşekkür ederim. Şimdi ben gitar çalarken ses kartı çıkışindan amfi ye girdim. Ve gitarımı çaldım buraya kadar problem yok. Beni çok büyük bir sıkıntıdan ve masraftan kurtardınız. Peki ben ilerde kayıt yapacak olsam çaldığım şeyi kaydetmek istesem referans monitörüne yine...
  5. VictoriaILykia

    GUİTAR RİG VS AMFİ

    Merhaba değerli müzik sever dostlarım, 4 seneye yakındır elektro gitar çalmaktayım.Jackson sl3x soloist ve cort mx15 amfi kullanmaktayım.Gitar ve amfi ikilisi garip olabilir gitara para vermedim kuzen evlendiği için gitarını bana hediye etti. Gelelim soruma.Lambalı amfi fiyatları oldukça pahalı...
  6. VictoriaILykia

    Jimi Hendrix Gitar Teli

    çok teşekkür ederim @fjc bugün telleri değiştiririm inşallah.Hendrix sevigisi başa bela :-) birde geçen jimi all is by my side izledim gece gündüz çalıyorum.
  7. VictoriaILykia

    Jimi Hendrix Gitar Teli

    Arkadaşlar bir siteye rastladım. The Secrets of Jimi Hendrix's Guitar Setup: Interview with Roger Mayer Sitenin linki bu.Roger mayer ile bir röportajda jimi hendrixin gitar sırlarını açıklıyor gibi bir makale başlığı var.Roger ile jim baya yakın arkadaşmış sanırım. Jimi hendirx 0.10 tel...
  8. VictoriaILykia

    Farkli Akort Sistemleri

    Çok doğru algılamışsınız hocam :-) senin yukarıda bahsettiğin gibi hendrix ses tonu uygun olduğu için yarım ton düşürerek çalıyordu demişti.Bende öyle olduğunu düşünüyorum şimdi.O kafamdaki bulanık yol biraz daha netleşti biraz daha ışık oldu şimdi :) Dediğin gibi biraz akorlardaki seslere...
  9. VictoriaILykia

    Farkli Akort Sistemleri

    O zaman şarkı aynı şarkı,akort sistemi değişdiğinde sadece şarkının tonu değişiyor.Çalım olarak atıyorum 2.perde 3,4,5 perdelere basıyorsak.Tuning değişdiğinde yine 3,4,5 perdelere basıcaz benim anladığım bu.Ama mesela Eb tuning de ki o ton, E tuning de ki tonla aynı olmucak. Voodoo child...
  10. VictoriaILykia

    Farkli Akort Sistemleri

    Şimdi sen böyle diyince chuck berry nin johhny b goode şarkısı aklıma geldi..Chuck berry bu şarkıyı E tuning de çalmış.Fakat hendrix bunu kendi sitili ile çaldığı için şarkıyı d# tuning ile çalıyor.Ve buda gitaristin hakimiyeti ile oluyor.Ama şarkının tonuda değişiyor hendrix farklı bir gamdan...
  11. VictoriaILykia

    Farkli Akort Sistemleri

    Cevaplarınız için teşekkür ederim.Şimdi aydınlanmaya başladım.Aslında işin köküne bakarsan gam aynı gam tuning ne olduğunu fark etmiyor.Ton aynı ton sol-la-si yine sol-la-si oluyor değişen bir şey olmuyor.Sadece srv yada hendrix o tuning de daha rahat çalıyor benim anladığım kadarıyla .Öyle...
  12. VictoriaILykia

    Farkli Akort Sistemleri

    Bana yardımcı olacak yokmu ? :( Akort sistemleri hakkında araştırma yapmama rağmen pek bir şey bulamadım benim sorunumla ilgili.
  13. VictoriaILykia

    Farkli Akort Sistemleri

    Merhaba Değerli forum sakinleri, Gitar çalarken herkes farklı bir akort sisteminden çalıyor kimi half step down olarak ayarlıyor.Kimisi open g olarak ayarlıyor.Bunlara ne zamandır bir anlam vermiş değilim.Gitar olarak 1 senedir uğraşıyorum emek vermeye çalışıyorum.Daha henüz başlangıç...
  14. VictoriaILykia

    Amfisiz Guitar Calinirmi???

    Yanıtın için teşekkür ederim. Evde amfi var aslında ama hem geceleri çalmak için hemde amfi den aldığım kulaklık çıkışında bir cızırtı var amfi nin kalitesinden olacakki zaten çok da gitar çalan biri değilim günde 2 saat felan.
  15. VictoriaILykia

    Amfisiz Guitar Calinirmi???

    Prosesörumun çıkışında kulaklık yeri bulunmaktadır.
  16. VictoriaILykia

    Amfisiz Guitar Calinirmi???

    Merhaba arkadaşlar şu konuyu çok merak ettim doğrusu. Prosesör'e gitarı bağlayıp prosesör un çıkışından kulaklık bağlasam olurmu. Yani hiç amfi ile bir bağlantı olmucak.
  17. VictoriaILykia

    Hangi pedalı&prosesörü alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Şu konuyu çok merak ediyorum. acaba gitarı prosesör e bağlayıp çıkışı amfi yerine kulaklıktan alsam olurmu. Amfi yi devre dışı bırakicam yani
  18. VictoriaILykia

    Hangi pedalı&prosesörü alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Ben sana dinlediğim sanatçıları söyliyim istersen. Rammstein Guns n roses Bb king Moe joe Marilyn Manson Metallica Megadrath
  19. VictoriaILykia

    Hangi pedalı&prosesörü alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Yanıtın için teşekkür ederim. Tarzım daha çok metal soft Rock tarzı. Arada Blues da çalıyorum. Bir sorum daha olucak acaba gitarı prosesör e bağlayıp çıkışı amfi yerine kulaklıktan alsam olurmu. Amfi yi devre dışı bırakicam yani
  20. VictoriaILykia

    Hangi pedalı&prosesörü alsam? Yeni başlayanlar için tavsiye başlığı

    Merhaba arkadaşlar 2 senedir 200 liralık Cort marka bir amfi ye gitar çalıyorum. Gitarımı markası Jackson. Artık tonlar hoş gelmiyor. Gitarı bırakma noktasına geldim. Prosesör alıp efektleri tanımak istiyorum. Ama bu 2 prosesör arasında kaldım. VOX stomplab 2g de wah pedalı da var line 6 da yok...
Üst