Maun gövdeye manyetik

'Elektro Gitarlar' forumunda neverktulu tarafından 21 Haziran 2008 tarihinde açılan konu

  1. Set neck-maun gövde-rosewood klavyeli bir gitardan gürül gürül distortion almak için seymour duncan'ın hangi köprü humbuckerı uygun olur?
     
  2. dimebucker
     
  3. Lw must, dave mustaine model veya blackouts ahb1.
     
  4. Maun gövdeye de aktif manyetikler çok güzel gidiyo bu arada. :)
     
  5. sd '59 + custom custom
     
  6. Sağlam bir amplifikatör
     
  7. dimarzio tonezone nasıldır acaba ?
     
  8. sonucunda 15 w bir amfide ne çalarsan çal hikayedir

    *en iyi cevap seçilir bu cevap =P
     
  9. orası aşikar tabi. tb-4, sh-4 jb ve tonezone hangisi heavy metal distortion tonlarını en iyi karşılar ?
     
  10. bence halen bilgi eksiğin var, tb-4 ve sh-4 zaten aynı şey.
     
  11. Aşikar olan kısmı anlayamadım , blues jr yani kötü amfi öyle mi? :D 15 watlık. Arkadaşlar amfinin watından daha önemli hadiseler var;speaker çapı, kullanılan devreleri, kabin ağacının kalitesi vs... All tube bir amfiden bahsediyorsak 15 watt gayet kaliteli şeyler olabiliyor.
     
  12. Bence en iyi cevap budur!
     
  13. sen lambalı bir amfiyle evde normal imzasında cort yazmış gitar çalan yurdum gitaristinin 15watt amfisini bir olarak düşünüyosan mantık dahilinde değil extrem örnekler dahilindesindir.Milleti göt etmek için yazı yazmayın kardeşim veletleşmeyin
     
  14. Blues jr amfiyi extreme örnek olarak görmüyorum ki, istiyorsan al sana extreme örnek,
    http://www.soldano.com/ buradan astroverb'e bak.
    Ayrıca seviyesiz ve terbiyeden yoksun yazma dilin hakkında gereği yapılır umarım.
     
  15. adam cort kullanıyor ne fenderi ne soldanosu ?

    he yazım dilim seni ilgilendirir mi bilmem ama dilini çok güzel kullanıyosun gibi de gelmedi bana
     
  16. Ya pardon anladım fantasyland.
    Sen alım-satımda fatihasd'nin;

    "İzm: Satılık Esp M50(modifiyeli-575ytl)"

    ilanına yazdığım yorum için bana böyle dedin, anlaşıldı. Kimlerle uğraşıyoruz allahım,sabır ver kuluna.
     
  17. millet anlıyor zaten ne gerekiyosa cort kullanan adama 15w amfi olarak blues jr üzerinden bıdı bıdı eden sonra google da tüplü amfi aratıp soldano amfi gösteren sonra garip bişiler diyip işi allaha havale eden enteresan bir yaşam formu

    seni de böyle sevecez napalım artık
     
  18. O cort kullanan adam bi aralar jackson kullanıyodu ama neyse, muhatabım değilsin. Bil diye söyledim. Uzatma artık konuyu, çok içinde kalıyosa özelden yaz.
    Konuya dönersek, maun gövdede seymour duncan sh14 deneyen var mı acaba?
     
  19. O cort kullanan yurdum insanınında gerçekleri bilmeye hakkı var dostum ;) Uslubuna dikkat etsen biraz benim gibi dışarıdan okuyan insanlar '' lan hiç bir yerde saygı kalmadı '' demez. Burası dingonun ahırı değil!

    Benim düşüncem sh-2 ve sh-4 tür tabi zevk bunlar...
     
  20. Bunun için zaten manyetik tavsiyesi istiyorum.Dün trioya sorduğumda tb-4 daha çok tremelolu ,sh-4 ise sabit köprülü gitarlarda kullanılır demişti.

    Aşikar olan kısım iyi bir amfinin gerekli olduğu,bu blues junior olur,mesa olur vs vs.Paraya,ihtiyaca ve zevke göre de değişir.

    Sen kx1q modelini eline alıp hiç denedin mi dostum? Tamam cort belki jackson ya da esp kadar kaliteli bir marka olmayabilir ama,bu modeli kullanmadan önyargılı konuşma derim.Ha,yine de küçümseyeceksen 1-2 aya kadar inşallah esp ltd ninja 600 gelcek usa'dan.Bunu da küçümsemezsin inşallah.
    Ayrıca g.. etmek gibi abuk subuk kelimeleri başlığımda kullanmana müsade edemem.Mesajını editlemezsen konuyu modlara bildiriceğimi bilmeni isterim.
    Teşekkürler.
     

Bu Sayfayı Paylaş