Amerika'dan Gelen Boss GT-10'u Türkiye'de Çalıştırmak?

'Elektro Gitarlar' forumunda aaronian tarafından 21 Haziran 2008 tarihinde açılan konu

  1. Herkese selamlar:

    2-3 yıldır turkrockı takip ediorum ama bilgi paylaşımına katılma fırsatım olmamıştı.Kısmet bugüne,yeni kullancı hesabımaymış :)

    ABD'den elime bir boss gt-10 geçmek üzere ama TR'de kullanım için tam olarak bir fikir elde edemedim.(110V hikayesi)Daha önce bu forumdan birinin de aynı durumda olduğunu koçtaştan aldığı bir çeviriciyi gelen orijinal adaptöre taktığında çalıştırabildiğini okumuştum,bu arkadaşa attığım özel mesaja cevap gelmeyince aklımda soru işareti olarak kaldı.

    Sizin önerileriniz nedir?Ne yapmam gerekir?
     
  2. Hiç canını sıkma, git bi elektirikçiye, adamdan 110 - 220 volt çevirici adaptör iste. Sanırım 30 watt'lık bir şey işini görecektir. Ama emin olmak için GT10'un kaç watt enerji tükettiğini öğren, arkasında, altında filan yazar büyük ihtimal. Hiç pahalı bir şey değildir.
     
  3. Frekans uyuşmazlığı ortaya çıkabilir (50Hz-60 Hz). bu durumda adaptör yaptırman gerekecektir. Yeni ve kaliteli bir adaptörü de 25 lira gibi bir fiyata yaptırabilirsin.
     
  4. Ben de forumda okuduktan sonra bunu düşündüm ama cihazı yakmaktan korktum açıkçası.Yine de cihaz gelince elektrikçiye bi gitmek lazım.Dediğin gibi kaç watt olduğu vs gibi ayrıntıları öğrendikten sonra kolay olacaktır.Saolasın :)
     
  5. Aslında ben orjinal adaptörünü tünelden almayı düşünüyordum,ama dönüştürücünün ucuz bir şey olduğunu öğrendikten sonra kararsız kaldım,hem boşuna para vermekten hem de cihazı yakmaktan korktum.Adaptör yaptırılabildiğini öğrenmiş oldum,alternatif önerin için teşekkürler..
     
  6. Aslında yapacağın iş çok basit, al orijinal adaptörü, git elektrikçiye, adam bakar ona, sana en doğru adaptörü verir. Üzerinde gerekli bilgilerin yazdığı varsayımından yola çıkıyorum burda.
     
  7. Gelsin gidicem.Mutlaka yazıyodur orijinal kutusuyla gelicek çünkü..
     
  8. aarınion ben usadan vox getirttim. bizim arkadaş atladı heyecandan gitti vattsız çeviriciyle taktı adaptör yandı.baya yusufcuk ettim açıkçası:) neyseki alet yanmamış.gittim yanan adaptörü üstündeki yazanlarıda elektrikçiye verdim aynısını yaptı ama 50 kaıda patladı saglam.. benim sana tavsiyem arkadaşlarında dediği gibi boss uda al adaptörüde elektrikçiye git adaptörun üstünde yazanlardan dolayı ona göre uyan bir adaptör verir ordada takarsın çalıştığını görünce hayrını görürsün:)
     
  9. Valla haklısın takıp yanarsa ben oturur ağlarım herhalde,bana bi elektrikçi yolu çoktan görünmüş:D
     
  10. kullanabilirsin burada da .. Korkmana gerek yok.. ya uç konvertor alicaksin yada kablosu çıkıyor uyumlu bi kablo alicaksin.. adaptör 110~240 V sorun yok yani..
     

Bu Sayfayı Paylaş