Diablo 3

'Forum Meydanı' forumunda Zeratul tarafından 28 Haziran 2008 tarihinde açılan konu

  1. Tum gun suratimdan gulumseme gitmez simdiö. Yillardir bekledik ve en sonunda burada. Bu gelene kadar Diablo 2`yi tekrardan bitirmeli :D
     
  2. Bu oyun daha gelmesi 3 yil falan surer gibi geliyor bana. Insanin agzini sulandirip o kadar bekletmekte olmaz ki yahu. StarCraft 2`yi 1 yili gecti aciklayali ama onunda hala bir release date`i yok...
     
  3. starcraft 2 aralıgın ilk haftası çıkıcak müjdeyi ben veriym :D
     
  4. O release date`i onaylayan hic bir yer bulamiyorum. Adamlarin sitesinde bile yok. Sen yanlis biliyor olmayasin?...
     
  5. eminim, şuan açıklanan birşey yok ama aralığın ilk haftası çıkıcak adım gibi biliyorum..
    10 yıllık sc geçmişim var blizzard bana kıyak geçiyo :D
     
  6. eh zeratul medicden görmüşlügüm var seni eger o bildigimiz eski zeratul isen tabi. neysem

    d3 duyurulmasıyla sc2 tahminimden daha önce çıkacakmış gibi geliyor.
    sendit.com da raflara geliş tarihi söylenmiş. yalan olabilir diyordum ki d3 tanıtımı gözümüze sokulunca sendit.com un pazarlama yalanı uydurmadıgına inanmaya başladım. http://www.sendit.com/game/item/6000000004835 29 agustos diyor oha.

    benim bildigim bilizz tahmin edilenden 3 yıl!! sonra piyasaya sürer oyunları. ama derin çelişkiler yaşıyorum
     
  7. ÖSS 2009 sonrası çıkması dileğiyle...
     
  8. Ömrümüzü yiyecek ömrümüzü :D
     
  9. Ya gelsin artık şu bea. Amerikadaki arkadaşlarım bahsediyor demo sürümleri ile oynamışlar. Yok böyle bişi diyorlar... Ölürüm biterim :D
     
  10. Sanırım bilgisayarlara sağlam bir upgrade yaptıracak bu oyun.İzlenimler onu gösteriyor.Özellikle ekran kartı babında.
     
  11. beta sürümü çıktı, key bulabilen şanslı arkadaşlar şu an Amerikada oynuyorlar
    dur bakalım bana da gelecek yakın zamanda yazarım buraya
     
  12. Blizzard elemanları oyunu 2 senedir oynuyor. :D Bu da Duke Nukem gibi yılan hikayesine dönmesinde.
     
  13. 7 yıldır bekliyorduk,şükür.
     
  14. Hayatım gözümün önünden film şeridi gibi geçerken ilk Diablo oynayışımdan itibaren Diablo ii'yi beklemek ve sonrasında Diablo iii'ü beklemek şeklinde özet geçilebilecek sanırım.
    Atmosfer konusunda darkd3 motorunun etkisini görmek sevindirici oldu fakat çıkan oyunun tam sürüm olmasına rağmen 3-4 ay içinde Türkçe dil desteği de dahil önemli bir upgrade paketinin çıkmasını bekliyorum çünkü söylenenlerin bir çoğu eksik şekilde geliyor aslında bir şekilde tamamlanır muhtemelen.
    darkd3 için bir göz atın; http://darkd3.com/
     
  15. İyi zamanlama. "Kingdoms of Amalur" ile daha fazla idare edemeyeceğim artık:)
     
  16. Evet, ben de Türkçe uprage bekliyorum. Çünkü Blizzard bir ara ilan vermişti Türkçe tester aranıyor gibisinden.
     
  17. Beta da oynuyorum şu anda ayarlar bölümünden Turkish sekmesi var getirdiğin zaman herşey Türkçe oluyor fayat oyun buglanıyor.Sanırım daha çok eksik var ama kesin olacak Türkçe desteği.
     
  18. Türkçe olması Blizzard'ın yararına olur. Zaten PC oyuncuları için çok şey ifade ediyorlar. Türkçe olursa oyun, gözümde kral olurlar. Bir de Warcraft 4 çıksa artık. :)
     

Bu Sayfayı Paylaş