the possibility of releasing this material... (YardımLütfen)

'Müzik Endüstrisi' forumunda Jeff_Loomis tarafından 27 Nisan 2004 tarihinde açılan konu

  1. Monday, April 26, 2004


    Regarding the materials on your web site.

    I am interested in the materials on your site. Statue is a major
    independent record company and would like to discuss the possibility of
    releasing this material and doing some radio promotion on it.

    If your record is available for licensing and distribution please
    contact
    me at your earliest opportunity.

    Best Regards,


    Anlaşıldığı üzere, bu yazıyı dikkate almalı mıyım?
     
  2. Denemekden zarar çıkmaz Cem kim bu şahıs sizi onlar mı? buldu bence bir kontak kur belli olmaz bu işler şansını dene derim..
    Dikkate al yani.
     
  3. Inbox'a gelmiş böyle mail, onlar beni buldu, ismini, şirketin web sitesini, falan bir dolu şeyi vermiş bu şahıs. En kısa sürede temasa geçsem iyi olur sanırım...
     
  4. Cem, bu kadarlik bir mesajdan anlam cikarmak guc. Ama eger bu firma ile iliskiye gecersen, birseyleri imzalamadan bana haber ver. Amerika 'da bulunan bir indie label ise biraz arastirim senin icin.
    Detaylar icin bana OM atabilirsin.
     
  5. Bu bahsettiğin firma gibi bir sürü firmadan bahsedildiğini duymuştum nette. Bunlar büyük olasılıkla senden para istiyecek promosyon çalışmaları için falan. Aman para kaptırma eğer öyle bişeyse...

    Kolay gelsin Jeff.
     
  6. Bence firmanın ismini internetten aratıp bundan önceki işlerini öğrenmelisin, ve parçaların lisans haklarının sende olduğunu belirtmelisin, ben olsam lisans olayından kıllanırdım, ama ne olursa olsun durduk yere gelmez, bence iyi bir olay...
     
  7. Sirketin web adresini buraya koyarsan biz de bakabiliriz. Amerika'da "song shark" denen adamlar vardir, bunlara elini verdin mi kolunu kurtaramazsin. Istersen adamlarla temasa gec, "yes, our material is available for licensing and distribution" deyip biraz daha bilgi iste. "Parcanizin demo ve mastering'i icin ... dolar gerekiyor" gibisinden bir mesaj alirsan salla gitsin.
     
  8. Ayrıca referanslarını da iste, kataloglarında kimler var, ticari başarıları neler, referansları neler bildirsinler.

    Sakın ha kanuni tavsiye almadan hiçbir şekilde bir anlaşmaya girme. Sadece anlaşmaya açık olduğunu bildir ve yukarıdaki tavsiyelerin hepsini tut.

    Bir de linklerini ver Doruk ve Burak'ın dedikleri gibi, bir araştıralım, sorarız sağa sola kim olduklarını buluruz.
     
  9. valla şu anda internet sitelerine bakıyorum.Düzgün birşey gibi görünüyor.Ama hemen de atlamamak lazım tabiki...Biraz daha okuyayım ben :)
    Aman ha hemen atlama, yabancılar lan ne olacak falan, yerler adamı alimallah :)
    Biraz daha bakayım ben.İşallah düzgün birşeydir ve işine yarar,hadi hayırlısı.
    Başarılar.

    Not: Söz para çıkarda açarsam biryer, ben çıkarıcam burdakilerin albümlerini.Para mara istemem :) (- Aptal'a bak! para da istemiyomuş :) )
     
  10. Mail attığında yaptığın müziğin haklarının alındığını yaz kesinlikle ( alınmamış olsa bile ) Ortada bir hırsızlık durumu varsa, ağız yoklamak için atıldıysa mail, bir nebze korur seni
     
  11. Bu gibi durumlarda en doğru olay karşı tarafa bir menejer veya avukat aracılığı ile cevap vermektir. Bu işin raconu budur, daha detaylı yazacağım, şu an vaktim dar.

    Sevgiler.
     
  12. ve neler yazıştıgı buraya yaz yanlış bir sey yapma sonra...
     
  13. Ufak bir sirket, kataloglarinda yabanci (yani ABD disindan) gruplar da yeraliyor ama onlara ne kadar destek verebilirler bilemiyorum.

    Yukarida bahsettigim song shark'lara pek benzemiyorlar, bu da olumlu ibr isaret.

    Dedigim gibi adamlarla temasa gec, "teklifinizle ilgileniyorum, bana biraz daha bilgi gonderir misiniz?" de, aldigin cevaplari buraya koyarsin adim adim degerlendiririz.

    Dikkat etmen gereken iki sey var: birincisi adamlara hicbir sekilde para vermeyeceksin, ikincisi onlara parcalarinla ilgili hicbir hak devretmeyeceksin.

    Neyse hele bir cevap versinler de ayrintilara gireriz ondan sonra.
     
  14. Zaten seninle iş yapacak adam senden para istemez. Senin yaptığın işe güvenmiş ki seni aramış olur. Herşeyi kendisi karşılamalı. Yoksa hiç girilmez o işlere. Kolay gelsin. Umarım pozitif bir sonuç çıkar.
     

Bu Sayfayı Paylaş