marshall jcm 2000 dsl 401 , jcm 800, tsl (hepsi combo)

'Elektro Gitarlar' forumunda caglarlp tarafından 19 Temmuz 2008 tarihinde açılan konu

  1. arkadaşlar amerıkadan amfi alıcam marshall jcm 2000 dsl 401 , jcm 800, tsl (hepsi combo) bu amfıler arasında kararsız kaldım ,sizce hangisini almalıyım?? ben dsl 401 düsünüyorum su anda ama daha once hiç kullanmadım ,bu amfileri kullanan varsa ton,lamba vb konular hakkında bilgi verebilirmi,karşilastırma yapabilirmi??
     
  2. ya amerikadan getırtılen amfılerde woltaj sıkıntısı olmuyomu?onlar 130 w kullanıyo biz 220 w kullanıyoruz. bu sorun nasıl cözülür?bilen arakdaşlar varsa bunuda yazarsa sevnırım.
     
  3. evet arkadaşlar bunu konudada bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevınırım. benım bıldıgım kadarıyla cözuluyo ama baya agar oluyo amfı ,tasrken bıde o aletı tasımak gerekıyo.
     
  4. Çevirici yaptırırsın elektrikçiye sorun çözülür basit hadise o ama amfi tavsiyesini sabit başlıklara sorman gerekir.
     
  5. peki o cevırıcı buyuk bıseymı ?yanı amfıyı saga sola goturken mecburen onuda yanımda goturucem,beni yormasın?
     
  6. bi tanıdığım amerikadan pod almıtı onunki bi tane daha adaptör gibiydi pedalın adaptör kablosunu ona tamıştı onuda prize
     
  7. jcm komboyu taşıyan çeviriciyi hayli hayli taşır.ayrıca tsl varken niye dsl düşünüyorsun.birde arkadaşın dediği gibi bu konu için hazır başlık var.
     
  8. İçlerinde en Marshall'ı jcm 800...
     
  9. Bence 2 tane mantıksız durum var.
    1) Türkiye'den satın alabileceğin bir takım amfileri (yurtdışında da fiyatları aşırı farklı değil) neden tutup Amerika'dan alıyorsun
    2) Sağa sola taşıyamayacağın, her durumda sesini açıp çalamayacağın ve bence Amerika koşullarında sıradan sayılabilecek amfileri almak ne kadar mantıklı.
    Yerinde olsam ve illa Marshall alacaksam ya 1974x alır veya 2061cx alırım.
     
  10. jcm comboyu taşıycam ama yanında gitar ve pedal boardda var , yani yanında bıde 10 kıloluk bı cevırıcı tasımıyım dıye dıyorum.dsl dusunme sebebımde amerıkada olmasına ragmen tsller cok pahalı ,dsl butceme daha uygun.
     
  11. turkıyeden satın alınabılır ama 2100 ytl sıfırı .Amerıkada 800 dolar..tabı turkıyede 2.el bulabılırsem turkıyeden alırım hem deneme sansımda olur.

    saga sola tasırım ama yananında bırde 10 kıloluk bı cevırıcı tasımak ıstemem(tabı 10 kıloysa)...hangı amfımızın sesını konserler harıc tam acıp calabılıyoruzkı?
     

Bu Sayfayı Paylaş