cakewalk rapture ve cakewalk studio instruments hakkında...

'Müzik Teknolojileri & Kayıt Forumu' forumunda ekinozan tarafından 21 Aralık 2008 tarihinde açılan konu

  1. merhaba arkadaşlar

    fl studio ve ez drummer kullanarak yazdığım davullar üzerine bas gitar yazmak için cakewalk studio instruments diye bi paket indirdim ve bas gitar simülasyonunu beğendim. fakat bunu bir vst gibi kullanabilmek, yani fl studio içinde piano roll dan notalarına göre yazar gibi yazabilmek için ne yapmalıyım? cakewalk ın sitesinde bulunan rapture bunu bu şekilde yapabilmem için gereken program mıdır yoksa?


    arkadaşlar eğer başka başarılı bas gitar vstleri varsa lütfen önerin, anlaşıldığı üzere bu konuya yabancıyım biraz..

    uzun oldu arkadaşlar, affınıza sığınıyorum..

    zaman harcayan ve katkıda bulunan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler...
     
  2. Re: cakewalk rapture ve cakewalk studio instruments hakkında

    oncelıkle yapman gereken fl nın ıcınde vst yı acman,bunun ıcınde ana penceredekı sequncerda herhangı bı kutucugun ustunde sag klık yapıp replace yada ınsert e tıklamak..cıkan menude eger yenı kurduysan vst yı refresh yapıcaksın,pc nı taradıktan sonra orda kırmızı yazı ıle cıkacaktır bass vst sı..2 kere tıkla ona,secılı kanalda acılıcak..notalarını yazmak ıcınde,vst nın kutucugunun ustune sag klık yapıp pıano roll a tıkla..nota yazmaya hazırsın..
    bahsettıgın cakewalk vst sını acıtgında sag tarafta 4 adet muzık stılı secenegı goruceksın,bunlar programın ıcındekı hazır mıdı notaları ve dızımlerı,,mesela amajf5 gıbı bıseyı tutup kendı kutucguınun ustune bırakırsan o mıdı notalrı otomatık orda acılır..bu da bu vst nın guzel yanı ;) umarım yardımcı olmusumdur..ıyı calısmalr..
     
  3. soylemeyı unuttum,alternatıf bı bass vst sı arıyosan sana kesınlıkle spectrasonic trilogy yı tavsıye edıyorum..sadece bass ve synth uzerıne yapılmıs bı vst..ıcınde ınanılmaz guzellıkte bass seslerı var,bas gıtardan cello bass a kadar ve cok gercekcı.. ;) kesınlıkle edınmelısın..degısılmez vstım benım..
     

Bu Sayfayı Paylaş