sizce hangi amfi

'Elektro Gitar Ekipmanı' forumunda semih_07 tarafından 12 Şubat 2009 tarihinde açılan konu

  1. arkadaşlar ben ibanez 10 watt almayı düşünüyodum ama bugün nette gezerken boston ga 15r 15 wattlık bi amfi buldum fiyatıda 80 90 civarı bu benim ilk amfim olucak o yüzden yeteceğini düşünüyorum sıfır almak istemediğim için boston alayım diyorum ama boston hakkında bir fikrim yok sizce hangisini alayım fikir verirseniz sevinirim
     
  2. bu arada gitarda x2 farkedermi bilmiyorm
     
  3. orda yok arkadaşım ya 50 sayfayı okutturdun bana :D boston adı bile geçmiyo
     
  4. Oraya sorunu yazarsan daha iyi olur çünkü bildiğim kadarıyla bireysel soru başlığı açılması yasak. Moderatörler kilitleyebilir diye uyarmak istedim ama belki de kilitlemezler, onların bileceği iş.
     
  5. hımm anladım sağol uyardığın için
     
  6. 200 liradan asagi alacagin butun amfiler ayni arkadasim hic kasma.sonucta boyle bi amfiyle ve x2 ile herzaman dandik bi sonuc alacaksin ve asla tatmin olmayacaksin.hic kasma al birini.
     
  7. :D ne güzel moral veriosun bea bi anda çöktüm bütün hayallerim yıkıldı :p zaten deneme amaçlı alıyorum bunları alışana kadar yani ilerde ne gerekiyosa yaparım alırım ama illaki birbirinden farkı vardır bunlarında yani 2.elini alayım o zaman ben bunun sen öle diosan sıfır alıp zarara girmeye gerek yok
     
  8. boston 15 watt olduğu için biraz daha çok ses verebilir ibanezin 10 watt'ına göre..bostonun ve ibanezinde 10 watt'lıklarını denedim. yerinde olsam 15lik ibanez veya roland alırım biraz daha para koyup
     
  9. ya bilader gozunu seveyim.ben de laney 10 watt amfi var.bitane de micro cube var. zaten ikisini de kullanmiyorum.micro cube u bazen seyahatlerde yanimda tasiyabilicem.onun vermeyim ama laneyi vereyim sana ..ikisini de hemen hemen hic kullanmadim.istersen gel ozele
     
  10. hayirli olsun laneyi 40-50 liraya verirdim sana:)
     
  11. onuda alırız olmazsa :D dediğim gibi antalyadaysan ama
     
  12. ben de onu dicektim.istteyim elden veririm sadece guven sorunlaryla ugrasilmaz cunku:)
     
  13. arkadaşlar boston ga 60 elektro gitar anfisi nasıl kulanan varmı almayı düşünüyorum :lol:
     
  14. 15ga alma bana dandik geldi :D yani başka kullanmadım ama bi numarası yok yani seside o kadar ii deil bi süre idare edicez artık
     
  15. 15 bende denedim iyi değildi ama 60 watı bilmiyorum umarım iyidir :roll:
     

Bu Sayfayı Paylaş