Sabit Köprülü gitara floyd rose nası olur?

'Elektro Gitarlar' forumunda comprehension tarafından 23 Nisan 2009 tarihinde açılan konu

  1. evet başlıktanda belli olduğu gibi kafamda bi soru işareti var... sabit köprüye floyd rose takılabildiğini biliyorum fakat nası sonuç vereceğinden emin değilim.. floyd rose benim için gitarın vazgeçilmez bi öğesi. :D
    örneğin kevin bond rr ye floyd rose taksak nası olur... gitarı malamat edermiyiz ... - leri ne olur.... yoksa kevin bond a alışırmıyım :D?
     
  2. Sabit köprülü gitara floyd rose takmanın cok kolay bir işlem olduğunu sanmıyorum. Riskleride vardır epey bence. Sonucta çeşitli işlemler yapılıyor. Kalıcı hasar benzeri bişey olusabilir gibi.

    Ona yapacağın masrafla RR24 Blood Red Bevels alırsan görünüş olarakta özellik olarakda RRKB ye baya yakın bi gitarın olur. Alder yanlız RR24ler.
     
  3. Abi zeka fışkırıyo ya :D rr24 !! süpersin :D teşekkür ederim. ama yinede biraz bilgi toplayalım..
     
  4. Ben teşekkur ederim ne demek.
    Toplayalım valla bende merak ettim :)
     
  5. Yapılmıyacak iş değil ama 1 çok iyi bi luthiere götürmen gerek haliyle fiyatı da ona göre artar 2 iyi bi floyd rose takman gerek bu da kabaca 500 tl gibi fiyata patlar, üstüne işlem bittikten sora sadece görüntüden ibaret çalınamayacak hale gelmiş gitara sahip olabilirsin ve geri dönüşü de olmaz. Hazır floyd roselu gitar almak daha mantıklı en fazla varolan floyd rose değiştirilebilir.
     
  6. anladım.. gitarın malamat olma şansı pek fazla... da zaten bu rr24fr aklıma yattı baya :D
     
  7. iyi bir luthier yapabilir ama kesinlikle tavsiye edilmez çünkü oyarken tahminen üstündeki polyesler çatlayacaktır çok belli olur gereksiz bir işlem harcadığın parayı eklersen usa jackson fiyatına yaklaşır zaten rr24 lerin bindingleri siyah en kıl edici olaylardan biri ama kevin bond alıp floyd rose taktırcağıma rr24 alır bindinglerini değiştirirm daha iyi:D
     
  8. aha bende ona kılım işte .. madem binding yapıyon niye siyah yapıyon..:D
    bindingsiz gitarlarda sanki inlayler kaçıp gidicekmiş gibi hissediyorum :D
     
  9. inlay olmasa çekilir ama binding cidden harika duruyor heleki jackson da bitane limited rr24 gömüştüm beyazdı bindingleri işte ozaman daha bi anladım beyaz binding siz jackson istemiyoruz:D
     

Bu Sayfayı Paylaş