Çizgi Romanlar

'Forum Meydanı' forumunda carolgerber tarafından 29 Mayıs 2004 tarihinde açılan konu

  1. tommiks,teksas,zagor,red kit,asterix ve daha bir çok çizgi roman.ben süperman gibi süper kahramanlara oranla zagor gibi bilek gücüyle işlerini halleden kahramanları sevmişimdir hep.özellikle red kit bir numaralı çizgi romanım.gerçi biraz fazla süper olanlardan örümcek adam ı severim.

    çizgi romanlarda ki asıl kahramanlar haricinde ki şahıslarda çok renklidir,kanyakçı,profösör,suzi,daltonlar vs vs....

    sizin çizgi roman kahramanlarınız kimler,çizgi romanlar hakkında ki düşünceleriniz neler?
     
  2. Valla Marvel içerisindeki en sevdiğim adam Juggernaut 'dur. Bide avatarım olan Genjuro var ama ne Marvel 'dan nede çizgi romandan. Tabiki Samurai Shodown 'dan.
     
  3. Valla ben Tommiks,Teksas türü çizgi romanlar dönemine denk gelmedim...Çizgiler alemine karikatür dergileriyle daldım.Leman,Lemanyak vs derken bi baktım duvarımda Kötükedi Şerafettin posterleri...Bu dergileri hazırlayanların birçoğununda esin kaynağı eski çizgi romanlar zaten!Ama Bahadır Baruter'in tarzı bambaşkadır!Tavsiye ederim;çizimlerini takip edin.Bilmediğin delilerden! =)

    Realist bi yapım olduğu için en gerçekçi kahraman BATMAN olarak yer etti bende.Adam gibi kahraman sonuçta:bildiğin insan =)

    MUTLU GÜNLEEER....
     
  4. ben olaya teksas falan hiç okumad›m zaman›m›n olmad›€›ndan de€il sevmedim k›l oldum biraz san›r›m çizimleri yuzunden mangalar daha guzel onlar› okur dururum bedava net uzerinde cok var zaten ben asl›nda cok uzun sure 17 yas›ma kadar spiderman le ilgineldim sonra tam bir dounus yapt›m manga olay›na
     
  5. Red Kit ve Asterix'e bayılırım... ama favorim Calvin&Hobbes'tur... okumayanlara tavsiye...
     
  6. Red kit i diğer silahlı çizgi romanlardan ayıran en önemli özellik,içinde kimsenin vurulmaması,ölmemesi.bir tane cenazeci vardır,garibim dolaşır durur,tabut için ölçü alır,kimse ölmez ama.
     
  7. çizgi roman dedin mi herşey durur, en sevdiğim karakterler genelde varlığı korku salanlardır, örnek olarak PITT ve CY-GOR... Bir de Conan ve Spawn gibi eli öpülesi abilerimiz de bulunmaktadır...
    bu arada çizerler arasında en çok ilgilendiklerim; Luke Ross ve tabii ki Todd McFarlane.
     
  8. Bu şekilde bir başlık açmayı düşünüyordum ama onu sonradan sadece Sandman için açtım. Ne iyi olmuş da açılmış...
    SAndman tek kelimeyle mükemmeldir, bu nedenle de ilk defa dünyada bir çizgi raomna kısa fantastik hikaye dalında ödül almıştır.
    http://www.turkrock.com/ftopic2290.html
    Başlığında sandman'le ilgili tüm yorumlarım ve başkalarının yorumu var zaten boşuna kirlilik yapımıyim...
    Onun dışında Asterix'i özellikle çok severim. Türkçe'ye çevrilen tüm kitaplarını alıp okudum ve birkaç tanede ingilizce.. Gerçekten çok güzeldir, ve halada arasıra bakar okurum. Çok hoş bir sevimliliği vardır aptallığ kaçmayan..
    Tenten'i de eskiden çok severdim ama o bayıyor biraz.
    Spawn ayrı bir şeydri Todd McFarlane gerçekten karizma mı karizma karanlık mı karanlık bir abimizi yaratmıştır ve üstüne de çok güzel fantastik bir evren kurmuştur. Meleklerin uydularla dünyayı gözetlediği falan :) Gerçekten hoş okumak gerek.
    CadıKılıcı (WitchBlade)'da baya iyi ama Dc'nin tüm çizimlerinde böyle olsa gerek güzeller öte güzel ve tam amerikan vari güzel ve yakışıklılar da tam yakışıklı ve bartı. Herşey uç noktalarada ama okunuyor mu okunuyor.
    Başka bir klasik vardır ki o da Martin Mystere Atlantis.. Sağolsun babam koleksiyon yapıp vaktinde bana saklamış hepsini.
    Türk çizgiromanı karabasan var ama okumadım.
    Bir tane resimli roman var yüzyıllık gölgeler o manyak birşey...
    Ve nedense çizgi romanları hep süperkahramanlara ve kahramanlara dayatıyorlar illa böyle olması gerekmez.
     
  9. Çizgiroman hastasıyımdır fakat teksas tommiks falan bunlara saygım sonsuzdur ama sevmem o tarzları.Özellikle marvel evreniyle ilgilenirim,spawna taparım.
    Bu arada yurtdışında "Dark Horse Comics"in çıkardığı conan burdada lal kitap tarafından çıkmaya başladı.Daha ilk sayısı geçen gün geldi buraya.Özel tanıtım sayısı olduğu için 1.5 milyon ve harika renkli çizimler ! Herkes alsın okusun tavsiyemdir.
     
  10. eski çizgiroman lardan nefret ediyorum marvel tarzı çok seviyorum ama eski tarz derken italyan çizgiroman cılığından bahsediyorum gerçekten hiç beğenmiyorum
     
  11. abdülcanbaz ı takip eden var mıydı aranızda?turhan selçuk hakkaten önemli bir isim.
     
  12. abdulcanbaz!!! bildiğim kadarıyla ciltlisi de vardı ama gazetedeki haliyle okumayı hep daha çok sevmişimdir :D
     
  13. spawn spawn spawn.filmini bile 10 kere izledim.insan bi devamını çeker :( heralde bütün sayılarını okumuşumdur hakkat acaip sarardı uff.
     
  14. Ya o film (spawn) mükemmeldi ama bir anda çat diye bitti ne olduğunu anlamadım.Bir yerde vcd sini bulsam alacam bidaha izleyecem.
     
  15. ben sana anlatayım :D :p
     
  16. yau eskiden supermanin sidermanin cizgi romanlari satilirdi gazete bayilerinde hepsi var bende bide abdulcambaz tabiikide
    simdi magazalarda yere comupte okuyom kasmiyom almak icin valla
     
  17. şimdi okumuyorum ama çocukken deli gibi okurdum, superman,batman,spiderman falan okurdum, şimdi arasıra dost ta birini beklerken çizgiroman bölümünede bakıyorum, wolverini gördüm en son kapağında motorun üstünde duruyor o haliyle ayni glenn danzig'e benziyordu. Zaten Glenn'e de teklif etmişler bu rolü (X-man filmi için) ama kabul etmemiş Glenn.- tasıyıcı-cats charlie brown sana yakışmış - en sevdiğim çizgi filmde charlie brown dur zaten
     
  18. Fıratçım, Spawn'ın 130 küsür sayısı var. hatta en son 135 falandı. hepsini nerde okudun????!!!! 8O

    bu arada Todd McFarlane'nin yaptığı "action figure"'leri veri çizgiromanların değişik serilerini takip etmelerini, bilmeyen herkese tavsiye ederim, örneğin; Spawn: Dark Ages veya Spawn: blood & shadows. hepsi apayrı dünyalar resmen.

    bu yeni jenerasyon çizgi romanlardan çok bahsettik ama yine çok taraftarı bulunan Tommiks, Kızılmaske, Red Kit gibi farklı çizgi romanların sahip olduğu büyüyü kimse tarif edemez ...
     
  19. Action figürleri süper ya param oldukça alıyorum.Zaten Todd Mcfarlane aşmış ya oyunları hariç herşeyini seviyorum.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. conan

    conan :cigara
     

Bu Sayfayı Paylaş