mandolin

'Elektro Gitarlar' forumunda musonari tarafından 1 Ağustos 2009 tarihinde açılan konu

  1. arkadaşlar şu sıralar mandoline merak salmış durumdayım. elektro gitar çalıyorum normalde sahnede ama bi tane mandolin satın alıp eğlenme amaçlı başlamayı da düşünüyorum ama başlamadan önce iyice bi araştırmak istedim.. internette yeterli bilgiyi bulamadım.. bilen varsa bana yardım edebilir mi?

    şu soruları cevaplayabilirseniz çok memnun olurum..

    akort sisteminin sol re la mi olduğunu öğrendim.. bu alt telden üs tele doğru mu yani gitarın üst 4 teliyle aynı şekilde mi yoksa tam tersi sol en kalın olan nota mı?

    onun dışında mandolin de iyi marka hangisidir?
    ibanez'ler güzel duruyo fakat daha önce elime almadığım bi aletin iyisi nasıl olur bilmiyorm. elektro gitar çaldığım için elektro mandolinle daha çok eğlenirim gibi geliyo. dist falan bağlarım mis gibi.. :lol:

    bu tip bilgileri paylaşırsanız sevinirim.. teşekkürler şimdiden..
     
Benzer Konular
  1. skatheist
    Yanıt:
    10
    Gösterim:
    7,854
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş