Jackson WRMG

'Elektro Gitarlar' forumunda masterop tarafından 21 Ağustos 2009 tarihinde açılan konu

  1. Nasıl bilirsiniz bu gitarı ? Almayı düşünüyorum, tavsiye eder misiniz ?
     
  2. Harikadır. Bu kadar.
     
  3. MG serisi hakkında pek iyi yorumlar yoktu genelde, içime su serptin hocam. Başka bilen veya kullanan varsa yorumlarını bekliyorum.
     
  4. Eğer 2. el düşünürsen forumda bi rr var emg 81-85'li. Harika bir alet. Bunu sıfır alacağına onu al 2. el derim. En azından ben öyle yapardım.
     
  5. Jackson'ın soloistten ve dinky den sonra en rahat bulduğum kasa şeklidir. Rr lere ise alışamadım hiç bi zaman. Yani kişiden kişiye değişiyo , denemen lazım. Ton hususunda ise dkmtg çalmıştım ordan bi şeyler söyleyebilirim.
     
  6. Ton konusunda yorumlarını aktarırsan sevinirim, zaten MG serisi ve manyetiklerin aynı olmasından dolayı tonlar çok yakındır.
     
  7. Yani yakındır ama dkmgt de teller gövdenin içinden geçiyo, diğeri floyd rose lu, bu ikisi arasında nasıl bir fark olur bilemiyorum ama o zamanki dkmgt gayet iyidi, tonları çok güzeldi. 3 ay kadar kullanmıştım gitarı. Klavyesi dkmg'den daha rahat idi, laylaylomun son partisindeki tüm gitarları denemiştim. Profil aynı olarak gözüksede dkmgt nin sap profili sanki bi değişik oluyo. Benim kullandığımda çok çok rahat bir klavye vardı. Yalnız warriorda sap profili farklı denemen lazım onun için.
     
  8. Anladım. Elimde şu an 500 TL civarı bir para var amfi için. Zorlarsam 150-200 TL civarı daha arttırabilirim. Yapmak istediğim müzik türü thrash ve heavy, zaman zaman death. Amfi olarak ne önerirsiniz ? Paranın hepsini sağlam bir amfiye mi yatırayım yoksa amfi+pedal işine mi gireyim ? Önerileriniz neler ?
     

Bu Sayfayı Paylaş