Epiphone Les Paul Prophecy Ex Custom

'Elektro Gitarlar' forumunda Vassagoxxx tarafından 13 Aralık 2009 tarihinde açılan konu

  1. Ben olsam, GX modelini alırdım. Arıca türkiye'de 2. el bulmaya çalışırdım. Yur dışından sipariş işine hiç girmezdim.
     
  2. ucuza getiricem yurt dışından o yuzden ikinci el aramadım.daha sert tonlar istediğim için ex i tercih edicem.
     
  3. yok mu baska gorus bildirecek arkadaslar
     
  4. Eğer ucuza getirtebiliyorsanız, hoşunuza da gittiyse diyecek bir şey yok. Sustain açısından gayet güçlü gitarlar, full maun, set-neck bağlantı, aktif manyetikler falan. Söyleyecek pek bir şey yok gibi.
     
  5. 750 lira civarında 2. elleri var bence usa den getirtmekle uğraşma derim.çok kaliteli gitardır gibsonum metalci işi denebilecek birkaç gitarından biridir.dirty fingerslar hayvanımsı güçlü manyetiklerdir abanoz klavye qm kaplama işçilik vs gerçekten çok kaliteli aletler direk bir tane bul al derim
     
  6. sen gx den bahsediyorsun benim dedigim ex emg aktif manyetikli olan.zuhal de vardi temmuz ayinda gordum 900 euro ydu.
     
  7. manyetiğin dışında farkeden birşey yok aynı kalite aynı ağaç aynı işçilik ben olsam dirty fingers olan modeli seçerdim ama opsiyonel bir durum kişiye göre değişir.aletin kalitesinden şüpheniz olmasın yani.hatta tarzınız metale yatkınsa studio gibsonlardan öte bu aletleri tavsiye ederim
     
  8. ex ikinci el satan bulamadım hiç.benim merak ettigim bir diger konu da studio gibson lardan performans olarak daha mi iyi
     
  9. Abicim bazi seyler vardir mal kotu olsada sana guzel f
    gelir. Gibson da boyledir iste. Bir gibson birde fender bu iki markanin kotu gitari yoktur alip sakliyacagin gitarlar yapar adamlar. Allahin cin yada kore episiyle karsilastirmak haddimiz degil...Usa abicim bir kere hissi var :))
     

Bu Sayfayı Paylaş