Bir kac teknik hakkında yardım...

'Elektro Gitarlar' forumunda DepresifKedi tarafından 20 Aralık 2009 tarihinde açılan konu

  1. konuyu nereye acıcagımı bilemedim ondan dolayı en mantıklısı bura geldi eger yanlış yere actıysam affola...
    elektro gitar calıyorum ve fark ettim ki bir kac teknikte eksikligim var ve geliştirmek istiyorum.
    ilk önce sweap teknigini nasıl geliştire bilirim elinizdeki egzersizler vs varsa yardımcı olursanız sevinirim.
    ikincisi ise teping bunda daha iyi sayılırım ama genede yeterince tatmin etmiyor gene egzersiz vs bakımından yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.iyi günler dilerim.
     
  2. sweep oğrenmen için en basit şekilde gam bilmelisin.
     
  3. KoNt87

    KoNt87

    866
    147
    705
    gam mı?Doğaclama sweep atması icin gerekli gam bence.
    Normal şarkılarda seri bir şekilde çalmak istiyorsan video izlemelisin.Sol elin yukarı aşağı oynaması önemli(rolling di sanırım)
    sağ elinle de kombinasyon icinde olmalı.Kısacası metronomla 45-50den başlayarak 130 lara cıkman lazım
     
  4. ilginiz için tşkler arkadaşlar.elinizde belli gamlar varsa paylaşa bilirmisiniz acaba?
     
  5. Burda gam paylasmakla olmaz o isler burasi sadece bilgi verir ogrenmek sana kalmis usta...

    www.911tabs.com

    Bu sitede ne aratirsan bulursun sarki,ders vb turlu turlu seyler. Arat burdan sonra indir bilgisayara calis ;)
     
  6. tapping ögrenmeden sweep e girme bence :)
     
  7. KoNt87

    KoNt87

    866
    147
    705
    Sweep icin gam mı demişim,
    Kusura bakmayın o sıralar yeniydim :)
    Gamsız olmaz arkadaşlar.Olur da tab a bakarak calarsın bi yerden sonra öğrenirsin,daha cok uğraştırır..
     
  8. eDDz

    eDDz

    1,781
    170
    755
    sweep = günde 45saat gitar çalışmak :D ötesi yok, birkaç kalıbı öğren farklı yerlerde dene, majörlerini minörlerini çıkart ama kesinlikle çok çok fazla çalışmalısın.Başka yolu yok.Sweep öğrenilerek değil alışarak yapılır :)
     
  9. sweep=işin zor çalış hoca videolardan eğitimleri var bakabilirsin ama önemli oln sweep i doğru dügün tuşelemek net duyurmak bunun için zaman ve sabır gerekiyor günde 1 saat çalış bir kaç ay sonra otumaya başlar iki elinde kondinasyonu önemli uyumlu çalışmalılar.. Doğaçlama solo için gam bilgisi lazım onları internetten bulacaksın. Bir gam kutusunun klavyeye yayılmiş halini gösteren siteler var çok güzel önce ezbere kaçar sonra çala çala oturuyor..
     
  10. Eskiden sweep kalıplardan sadece birini hiç durmadan 45 dakika yapmaktaydım ki elim alışsın. Pederden az laf yemedim "lan ooolm artık başka bişi çal kafam m.k.ldi" diye...
     
  11. atalay ne dediyse aynısıda benden hatta bana sen calmayı bilmiyosun bu ses ne nie gitar aldın dedikleride oldu =) ben creeping death solosundaki kısmı yapmaya calışıyodum ilk, sonra lick library saolsun yine aynı egzersizi calışma şekliyle izleyip uyguladım bi sorun yok cok büyütülcek bişey deil yapabilmeye başlayınca aaa ne kadar kolaymış aslında diyorsun =)
     
  12. KoNt87

    KoNt87

    866
    147
    705
    metronom 30-40 dan başlatırsan guitar prodan 90 lara cıktığında elle tutulur bişeyler yaptığını görürsün..
     

Bu Sayfayı Paylaş