Gitar Modifiyem : 2 dual manyetikle 8li switch keyfi!

#1
Ibanez RG 09 Limited Edition Pegasus Pearl White gitarım için modifiyemi tamamladım.

BU tür modifiyelere ilgisi olanlar için kabaca bir "yol haritası" olsun diyerek uğraşımı sizinle paylaşmak istedim.

Amerika'dan getirttiğim malzemeler ve içerik aşağıdadır:



EMG 89 R DUAL HUMBUCKER





EMG 81 TW DUAL HUMBUCKER





AKSESUAR TAKIMI








GİTARIN STOCK MANYETİKLERLE GÖRÜNTÜSÜ






GİTARIN MODİFİYELİ HALİ







GİTARIN MODİFİYE MANYETİKLİ 8 YOLLU SWİTCH KANALLARI




Manyetiklerin bağlantı şemasını veremiyorum çünkü beynim sulandı. Ancak EMG sitesine gidip oradan buna yakın bağlantıların şemalarını bulabilirsiniz. EMG manyetiklerini alınca da o şemalar çıkıyor zaten kutusundan.

Ben bu şemaların hiçbirinde benim mod tarzımda bir şema görmedim, çok yakınları vardı. Sonra deneme yanılmayla kendi yolumu buldum.

Manyetikleri X serisi aradım birini buldum siyahtı. Beyaz olsun istedim o yüzden X serisi almadım. Zaten 89rx yoktu. Piyasada pek bulunmuyor ama bu manyetikler de muhteşem. Çok başarılı ama stresli bir çalışma oldu. Tonlar muhteşem !!! Fender strattan, en sert Ibanez renklerine kadar yelpazalendi.Çok ilginç sonuçlar aldım ve çok memnunum.

Hepinize iyi modifiyeler dilerim.
 
#2
Ayrıca yakında stock manyetikleriyle yaptığım kayıtları ve yeni manyetiklerle olan seslerini de yayınlamayı düşünüyorum. Haberdar edeceğim arkadaşlar.
 
#3
Görsel olarak çok şık olmuş.
Emin olammakla birlikte bildiğim kadarı ile 89 ve 81tw'ler bir adet hum ve bir adet single manyetiğin bir arada barındığı bir yapıya sahip.
Bu sayede split edilmiş humbucker tonu değil de en gerçeğinden single coil tonu verebildikleri söyleniyor...

Sırf bu özellikleri için malzemelerini temin edip denemek istediğim bir modifiyeyi yapmışsınız.
Özellikle single coil modundaki tonlarının kayıtlarını merakla bekliyorum.

Yalnız "Brown's Guitar Factory" etiketli poşette bulunan beyaz halkaların ne işe yaradığını anlamadım; onlar nedir?
 
#5
evet bu manyetikler tam single coil olarak çalısıyor. 89R deki iki single ustuste ! Sound super. By gece kayıt alacağım.

O beyaz halkalar gitar askılığı keceleri hehehe....
 
#6
iki manyetik vergi dahil aracı firma dahil (amerikadaniste.com) 300 dolar ve digerleri 48 dolar. 4 inch beyaz deri askılıklar da geliyor onların tanesi 65 dolar artı masraflar olacak.
 
#7
Benim gitarda doğuştan böyle.Gerçekten hoş clean tonları alıyorsunuz.Bi de yukardaki fotografın "emg takarsan pil yuvası actırman gerek" diyenlere kapak niyetine bir kanıt olmasını diliyorum.

Gitarın dizaynı çok hoş gercekten.Fosforlu tasarım falan.Beyazda emglerde tatlı olmus =) Bide bunların altın ve krom olanları çıkmış heralde.Uygun gitar bulup taktırmak lazım.

Gümbür gümbür ton alman dileğiyle.
 
#10
Potansların bulundupu boşluk küçük ama aktif manyetik takınca yer kalmıyor. Gördüğün gibi tam istif oldu ama düzgün oldu. Bİrara korktum ben bu devreleri ve pili nasıl takıcam içine diye. Her iki manyetik te push-pull potları var ve kablo lehim yerleri yer kaplıyo, ayrıca bir de devre kiti var. hepsini ancak sığdırdım. :p

Herkese istediği gibi modifiyeler dilerim.
 
#11
Atalay demiş ki:
Potansların bulundupu boşluk küçük ama aktif manyetik takınca yer kalmıyor. Gördüğün gibi tam istif oldu ama düzgün oldu. Bİrara korktum ben bu devreleri ve pili nasıl takıcam içine diye. Her iki manyetik te push-pull potları var ve kablo lehim yerleri yer kaplıyo, ayrıca bir de devre kiti var. hepsini ancak sığdırdım. :p

Herkese istediği gibi modifiyeler dilerim.
ibanez sevmeyici biri olarak gitara bayıldım, sapı iyi duruyor köprü olayı nasıl? desenler, fosforumsu olay çok iyi, beyaz emg ler de mükemmel olmuş cidden, darısı başımıza ne diyelim.Güle güle kullanın :)
 

Üst