Soul Sacrifice

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda Darrell tarafından 8 Temmuz 2004 tarihinde açılan konu

  1. Soul Sacrifice 1997 yılında gitarist feyzi ve diğer gitarist Maxim önderliğinde kurulmuş progressive deat metal yapan gruptur.Daha sonraları Bas gitara Özgür'ün alınması ve davula Seyhab ın geçmesiyle kadro yavaş yavaş oturmaya başlamıştır En son olarak 2001 yılı ağustosunda The Myst grubundan Onur bir ay sonra da Comma'nın bas gitaristi ve Ascreus vokalisti Özgür, Soul Sacrifice'a dahil oldu.Ayrıca grubun promo cd de bulunmaktadır ama ticari amaçlı olmadığı için satılmamaktadır.

    Grup hakkında düşünce ve fikirlerinizi bekliyorum

    Ayrıca Rtn de süper performans gösterdiler yeni parçalarıyla gelecektedeki soul sacrifice ı bize gösterdiler ve ben o konserden sonra bayaa mutlu ayrıldım alandan.
     
  2. Mesaj içeriği yönetici tarafından silinmiştir. Forum kurallarını okuyun. Özellikle 4.maddeyi.
     
  3. Gerçekten çok beğendiğim grup hatta zamanında İzmir'deki konserlerinde abim bana birasını bile vermişti. :)
     
  4. Kendilerini ankara RS fest, on stage ve en son olarak da Yolcu'da izledim hmm bir de geçen sene Ankara meets Istanbul konserinde izledim çok başarılılar ve de çok beğendiğim bir grup, death metalin en iyi temsilcilerinden türkiyede, keşke daha çok konserde izleyebilsek...
     
  5. rtn da seyrettim çok iyilerdi
     
  6. onur the mist'tin değil m.y.s.t'in elemanı idi. soul sacrifice da iyi gruptur.
     
  7. RTN'da bende çok beğendim. başarılarının devamını dilerim...
     
  8. Hepsi çok eğlenceli, dost canlısı adamlar.
    Başarılı müzisyenler. Albüm çalışmaları başlayacak kısa süre içinde. Müzik olayını iyi biliyorlar, o yüzden albümün azami kalitede olacağı kesin.
    Antalya konserinde olumsuz şartlara rağmen yolda ve antalyada güzel vakit geçirdik beraber.
    Başarılar diliyorum kendilerine
     
  9. antalya konseri ne zaman nerde oldu ya, biz antalya tayfasının haberi niye yok! :(
     
  10. Dün akşam The Bar da oldu.

    Organizasyon biraz sorunluydu.

    İstanbuldan konsere

    Bloody Blossom
    Catafalque
    Soul Sacrifice
    The Fortuna

    Grupları katıldı.

    Mekanda yaklaşık 50 kişi falan vardı.
     
  11. ne bir afiş vardı, ne de bir haber...böyle olunca 50 kişinin gelmesi bile büyük bi iş...biz burda konser-şenlik diye yırtınırız, adamlar konser düzenler-tanıtım yapmaz,gelen gruplar da antalyayı kötü tanır,gelmek istemez bi daha...lafım kesinlikle size değil organizatöre...inşallah bi dahaki sefere...
     
  12. Sanırım Soul Sacrifice 17 Agustosta Antalyaya gelecek tekrar. Fakat albüm çalışmaları yüzünden belki iptal olabilir. Elemanların hepsi iş güç sahibi insanlar. Malum anca haftasonları ilgilenebilecekler albümle.
     
  13. peki hocam bi bilgin var mı bu konuda, yani bi bar çalışması mı yoksa 2-3 günlük bi festival mi? çünkü 2 yıldır beachpark festivali yapılıyo burda, öyle bişey mi dedim yani..bilgin ve ilgin için sağol...
     
  14. Nerde ve nasıl olacağı konusunda bir bilgim pek yok. Yolda konuşuldu biraz. O da tam bir ay sonra antalyada konser olacağı (dediğim gibi kayıt durumları el verirse). Çok bilgim yok ama konuşursam sorarım ne olacak antalya olayı diye.
    Haber veririm
     
  15. evet gerçekten çok iyi bir grup.En sevdiğim Türk grubudur.Crematory-Awake çektirmiştim Zihni'den sonra adamın yanına gittim:patron bu kasetteki ilk 5 şarkı neyin nesi dedim.O da bana açıkladı.gerçekten güzel yani melodiler ritmler de çok sağlam ama vokal biraz sıradan...Olsun,o da olur o kadar artık...
     
  16. Nasıl ya ?
     
  17. siz geçen seneki blind guardian konserinin alt grubuydunuz sanırım ama son anda çıkamamıştınız sanırım. biz de merak içinde kalmıştık. yanlış mı hatırlıyorum yoksa aynı mekanda kafa sallamışlığımız var mı?
     
  18. evet bayaa ıyıler hele the rock the naitionsda bı harıkalardı ama onur bell lerı ters asmaması gerekıyo dusuyo cunku :lol: buarada ediz ben
     
  19. ya ne bileyim brutal ağırlıklı dinlediğimden sıradan gelmiş olabilir anla artık yaw...
     
  20. Yok anlamadığım olay crematory - awake teki ilk 5 şarkı nasıl Soul Sacrifice ın olur ?
     

Bu Sayfayı Paylaş