Ses Kartı & Mikrofon Tavsiye [yardım]

'Müzik Endüstrisi' forumunda emmre02 tarafından 1 Ocak 2011 tarihinde açılan konu

  1. Arkadaşlar home studio kurmak üzereyim tabi sizlerin yardımlarına ihtiyacım var..

    Ses Kartı Olarak Bu İkisinin arasında kaldım.. Fiyat önemi yok! 3aşağı5yukarı aynılar zaten. Aralarındaki fark nedir hangisini önerirsiniz ?

    M-Audio Pro Tools Recording Studio
    http://www.mydukkan.com/urunler_detay.asp?id=10621&gid=658

    M-Audio Fasttrack USB II
    http://www.mydukkan.com/urunler_detay.asp?id=9143&gid=658

    Condenser Mikrofon Olarakta bu ikisinin arasındayım :) Aralarındaki fark, hangisini önerirsiniz ?


    MXL 990
    http://www.mydukkan.com/urunler_detay.asp?id=3544&gid=936

    MXL 440/441 Microphone Ensemble Pack
    http://www.mydukkan.com/urunler_detay.asp?id=12186&gid=936

    Şimdiden teşekkürler dostlar :0)
     
  2. eDDz

    eDDz

    1,781
    170
    755
    Yalnız dikkatini çekti mi bilmiyorum da, bu ses kartlarının 2sinde de phantom power yok, araya haricen mikrofon preamfisi koymayacaksan condenser mic. ten verim alamazsın. Ses kartın usb olmak zorunda mı ? Ana kartında firewire ya da pci kartın varsa usb den daha hızlı kullanabilirsin ses kartını.
     
  3. Bilgilendirmeniz çok iyi oldu. Phantom Power'ın açıkcası ne olduğu hakkında bilgim yoktu. Şimdi araştırdım, harbi uyarmasanız aldığımda mikrofonumuz bi işe yaramıycaktı teşekkür ederim :)

    Anladığım kadarıyla bu 2 mikrofondan birini alacaksam bu ses kartları benim işimi görmez ?

    Ben laptop kullanıyorum usb daha kolay olcağını düşündüm. Hani taktırmak filan zor olur, nasıl olur pek bi bilgimde yok.
     
  4. eDDz

    eDDz

    1,781
    170
    755
    laptopta tek yol usb (firewire girişli ya da apple macbook değilse). ya mikrofonunu ya da ses kartını değiştireceksin en kolay yolu.
     
  5. M-Audionun 48 voltluk modeline ya da Protools bakmak en iyisi. 48 volt önemli gerçekten. Condenser mikrofonlar için şart. Sesi de iyi işleyen devreler diğerlerine göre daha iyidir.
     
  6. Mikrofonda karar kıldım ikisi arasında da. Bana ne önerebilirsin hocam bu 200-300tl fiyat aralığında.. gerek phantm grek usb ses kartı olarak ?
     
  7. Protools dediğin benim konuda yazdığım model mi dostum ?
     

Bu Sayfayı Paylaş