Beterböcek

'Forum Meydanı' forumunda mo tarafından 9 Ağustos 2004 tarihinde açılan konu

  1. mo

    mo

    121
    0
    300
    Hayatımın filmi.Defalarca aynı zevkle izlediğim filmlerden.Michael Keaton'a aşık olduğum,Lydia'ya benzemek için çıldırdığım,hayallerimin evine sahip,keşke ölsek dedirtecek kadar eğlenceli,on beş senede klasik olmuş film.
    Bir kere söyle,iki kere söyle,üç kere, tamam. :kicsalla
     
  2. abi o filmin ilk 20 dakikasini kacirmistim yinede izledim devamini ve bisey anlamamisdim filmden filmin konusunu anlatasa bi....
     
  3. evli bi çift var ölüyolar sonra canavar oluyolar sonra beter böcek geliyo filmin sonunda da kafası küçücük oluyo
     
  4. abi bu kadarini bende anladim ama beterböcek ne o herif ne ya bi maketin icinde yasiyo ne b.k yiyo orda kadinla adam ölunce neden evde daha kaliyolar onlari anlatin....
     
  5. küçükken izlemiştim bende bunlar aklımda kalan detaylar
     
  6. Zuhahahaha... ben de unuttum ö beterböcek nereden geliyor. Çok acayip bir filmdi bana göre. Ama çok eğlenmiştim.
     
  7. Küçükken çok severdim. Bazende çok korkardım. Hayatım korksam mı karar versemi mi düşünceleri arasında geçti :)
    Filmin konusunu tam hatırlasam anlatıcam Cedrix ama benden de detayları silinmiş. O zaman beterböcek şerefine 3 kere "Bidıljuz,bidıljuz,bidıljuz!!!" (Nasıl yazıldığnı unuttum beetlejuice muydu beetlejuice muydu yada öyle birşey?)
    Bir de bunun çizgi filmi vardı, filmden sonra mı yapıldı yoksa film çizgi filmden mi esinlenerek yapıldı bilgisi olan var mı?
     
  8. ikiside doğru :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    çizgi film sonra çıktı bildiğim kadarıyla ama tam emin değilim
     
  9. mo

    mo

    121
    0
    300
    evli çift ölür ve evleri satılır,eve yerleşen aileyi evden kaçırmak için uğraşırlar ama beceremezler,
    beter böcekten yardım isterler.beter böcek de şerefsizin biri çıkar,bir de onunla uğraşmak zorunda kalırlar.filmin bir sahnesinde beterböcek
    evli çiftten kadın kısmının eteğini bir sopayla kaldırıp kadının poposuna bakmaya çalışıyordu :)
    filmin müziklerini danny elfman yapmıştır,fikrimce çok eğlenceli parçalar vardır.
     
  10. haa simdi hatirladim benimde cok oldu izleyeli ama hala anlam veremedim bettlejuice tam olarak neydi ben onu anlamadim adam cin felanmi onu merak ediyorum...
     
  11. mo

    mo

    121
    0
    300
    yok bu beterböcek ölüdür,fakat kendisini diğer ölülere bio-ruh kovucu olarak tanıtmakta ve yardım isteyenlerin başına bela olmaktadır.haliyle eve yeni taşınan aileyi kovamadığı gibi ailenin küçük kızına da göz koymuştur,filmin sonunda kızla evlenmeye kalkar hatta.
     
  12. hatırladığım kadarıyla beter böcek şerefsizin tekiydi, eve gelen insanları falan korkutuyodu ama filmi izlediğimde 4-5 yaşındaydım heralde, pek bi şey hatırlamıyorum.. beter'in o tiskinç yüzünden başka.. :twisted:
     
  13. bi de çizgi filmi vardı, ondan da bi b.k anlamazdım ama izlemekten de geri kalmazdım :D
     
  14. Sen ne diyorsun ya çizgi filmi süperdi. Filmi de öyle. Beetle Juice, Beetle Juice, Beetle Juice..
    Aha geldi.. :D
     
  15. baba küçük golcüyü izliyodum o zamanlar..kartal vuruşu falan..kaleci şeker duvar vardı, abiyi örnek alarak kaleci oldum be :D
     
  16. hastasıyım geçenlerde aklıma geldi keşke tv de oynasa diye topic i gördüm sevindim
     
  17. Puhahah orda Sezar'ın Magnum vuruşuna hastaydım, hani böyle kaleciyi felan içeri sokuyor :D

    Neyse pardon konuyu dağıttım, beterböcek iyidir, severim o şahsiyeti.. :D
     
  18. Ahaha insanların filmle ilgili hatırladıkları yegane şeyin beetlejuice'un şerefsizliği olması ne güzel..Benimde aynı :)
     
  19. ya iğrenç dişleri vardı..benim en iyi hatırladığım bu valla..bide o saçma sapan kostümleri...ama yinede acaip eğlenceliydi....hakkaten tv de yayınlasalarda bi izlesek doya doya...
     
  20. offf.çok severim..keşke çıksa tekrar tvde..bi geleceğe dönüş bi bu :)
     

Bu Sayfayı Paylaş