Hughes&kettner WARP 7 Halfstack için yardım

'Elektro Gitarlar' forumunda SiLeNoZ tarafından 13 Ağustos 2004 tarihinde açılan konu

  1. Merhaba.

    Alım satım bölümüne bir ilan yazmıştım. Anfi almaya karar verdim.
    Fakat artık ikinci el değil de sıfır almayı düşünüyorum. Araştırdım soruşturdum. Marshalların fiyatlarını (TC) bilmiyorum fazla.
    Hughes Kettner Warp 7 Halfstack'ın dinlediğim samplelar ve yorumlara bakılırsa fiyat/performans olayı baya uygun. Yurt dışında yaşayan arkadaşlara sormak istedim ben de bu anfiyi kullanan var mı?
    Eğer tavsiye edebileceğiniz head+cabinet ya da combo anfi marka-modelleri var ise öğrenmek istiyorum. bütce yaklaşık 800 dolar civarı olacak.
     
  2. combo olarak marshalların avt275 lerine falan bak derim. sanırım yüksek güçlü bir alet istiyorsun. ya da ikinci el jcm900 falan almayı dene, gerçi ne kadara gittiklerini de bilmiyorum. ayrıca ankara zuhal'da güzel bir el yapımı ikinci el 100 wattlık head var, yanına da 4x12 marshall cabin falan alırsın süper olur :) gerçi deneyip seçmek en iyisi ama...
     
  3. Yurt dışından 800 dolara kafa kabin getirmek zor olur tahminimce, en başta shipping o paranın yarısını yer gibime geliyor
     
  4. Ya bi önerim var, anfi sample arşivi oluşturalım.. sonrası sorular için bak şu şu deriz, bu bu deriz :)
    Tabi gitarlarda etkir olaya ama bilmiyom artık :p
     
  5. yazdıklarınız için teşekkürler.
    800 dolara gelmeyeceği zaten ortada skatheist. ama laylaylom a getirtebilirsem çok uygun bir fiyata alabilirim onlardan :)

    Avt serisi için de çok ümitli değilim zaten. Pek hoşuma gitmediler. Daha çok hughes&kettner ın 60 watt puretone modeli hoş geldi bana. Şu an var bir tane 850 dolar diyorlar ama üzerinde Fx olması pek hoş değil benim için. Skatheist seninle konuşmuktuk bunu özelden. JCM 900 bulabilirsem 2. el alma ihtimalim yüksek. Pek combo alma taraftarı değilim şu an. ilk önce kafa+kabin düşünüyorum. Önerileriniz ve yazdıklarınız için teşekkürler. (Bir de ikinci el birşeyler görürseniz haber veriniz lütfen)
     
  6. yurtdışından falan alıyorsan jemsite'da vardı diye hatırlıyorum. JCM900 yoksa da kafa+kabin kesin vardır
     
  7. Yok arkadaşlar ufak bir karışıklık oldu heralde.
    yurt dışından almıyacağım anfiyi. Şu an türkiyede warp 7 bulunmuyor. Fakat bir istihbarata göre LayLayLom getirecekmiş bu aralar. Şu an sadece yurt dışında mevcut olduğu için dışarıda yaşayan arkadaşlar belki denemiştir diye sordum. Yoksa yurt dışından getirtmek çok zor boyutları nedeniyle.
    TC den alacağım anfiyi. Bugun marshall mg 250dx denedim. Çok sıcak bir ton çıkmıyor aletten. jcm 2000 denedim onun da fiyatı 890 € idi sadece head için. O yüzden büyük ihtimalle ikinci el mümkünse ya H&k ya da crate almayı düşünüyorum (eğer head+cabinet olarak alabilirsem). Yoksa iyi bir combo alacağım. ilginiz için teşekkürler.
     
  8. JCM 2000 in hangi modeli 890 Euroydu silenoz?
     
  9. hatırlamıyorum ama head i sadece 890 € dedi. (Yanlış duymuş olma ihtimali var ya da belki ikinci eldir ya da DSL 100 olabilir)
     
  10. TSL 100
    Ayrıca euro değilde pound heralde dimi? Aşağı yukarı 1550$ a filan geliyor.(gerçi 1700$ a denk geliyor ama pazarlık edince bırakıyorlar 1550$ a) Marshall İngiliz malı olduğu için poundla satıyorlar. Bende Zuhal'de denedim geçen gün, çaldığım yerden mi kaynaklanıyordur nedir, çok hoşuma gitmedi tonu çok gacur gucurdu.

    Bu arada Marshall jmp-1 nasıl? Hiç tecrübe etmiş olanınız var mı?
     

Bu Sayfayı Paylaş