Serhat

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda F_Ljungberg tarafından 22 Ağustos 2004 tarihinde açılan konu

  1. 15 yaşında klasik gitar eğitimi alarak müziğe başlayan serhat su sıralar gündemde olan bir isim..Nefes almak zor adlı ilk albümü pop-rock dalında bir eser..Serhat hakkında neler düşünüyosunuz.yazabilirsiniz.......
     
  2. Adam şarkısı fena olmamış.Zaten Sibel Alaşın şarkısıydı.Son Sigaramı fazla sevmedim...Ama albümü daha dinlemedim...Pop-rock fazla sarmaz beni..Sound sert olsaymıs daha....Adam gençliğinde heavy metal yapmıs ama sonra niye pop-rocka kaymış anlamadım....
     
  3. ya ben de klibini izledim... zaten eski bi sarkiydi, fena yorumlamamis... ama klip renkli ve güzel olmus... olumsuz bi yorum yapamayacagim heralde.. :D
     
  4. son sigaramı pek beğenmedim...
     
  5. daha izliyemedim
     
  6. adam coverı hoş ama bir erkeğin söylemeside ilginç tabi
     
  7. eup

    eup

    572
    0
    300
    bence parça baya değişmiş ,geç anladım o şarkı olduğunu.güzel bir cover.ama adam pop meyilli sanki.
    bu arada o klipteki basçının ablak suratına şak diye tokat atasım geliyor.(niyeyse)
     
  8. Katılıyorum..
    Güzelde olmuş ama bilmiyorum albümünü alsam mı acaba bir cover için albüm alınmaz başka şarkısınıda daha dinlemedim bilen varsa aydınlatsın lütfen...
     
  9. bugün izledim fena olmamış ama diğer şarkıları görmek duymak lazım
     
  10. İki şarkısını dinledim klip şarkısı ile Son Sigaram ikiside fena değil...
     
  11. Zaten Serhat kendiside diyor.Adam şarkısını bir erkek olarak söylediğini falan...değiştirmeler yapmış..Korlarmı be adam gibi yazıyorda ben değişmiş olduğunu farkedemedim ama...
     
  12. ben dinlemedim ama bir arkadaşım almış baya beğenmiş.pop rock seviyorsan almanda yarar var.beğenmezsende arkadaşımın yalancısıyım bana kızma :)
     
  13. Eyvallah=)-
    Bu arada ikinci klibinide izledim..
    Düşündüğümden daha farklı çıktı daha bir soft daha bir melankolin gibi geldi..
    Albüm farklı bir albüm sanırım bir bakmak lazım..
     
  14. son sigaramı bende beğenmedim melodisi falan baya sıkıcı geldi ama sevgiliyi sigaraya benzeteme şekli yaratıcı kendi mi yazmış acaba*???
     
  15. ewt kendi yazmıs sigara sarkısını.sarkı cok fazla ii deil ama klibi ondan da kötü bence..
     
  16. ya son sigaramı ben de beğenmedim ve 2. klip sanırım sibel alaş ın söylediği adam ı coverlamış şarkı da düzeltmeler yapmış galiba ama pek anlaşılmıyo sonra klipte komik geldi niyeyse :?
     
  17. Albümü dün sonunda aldım ve tam anlamıyla test edebildim..12 parçadan 7 si slow denebilir..İlgimi çeken tek şarkı albümün tek coverı olan 'Adam'oldu..Bide Nefes Almak Zor şarkısında 'çekilin etrafımdan nefes almak zor' derken 'çekilin' deyişine koptum..Albüm sonuç olarak vasatla iyi arasında.denenebilir....
     
  18. bende dün aldım ne tesadüf :D :D
     
  19. db

    db

    489
    2
    305
    serhat popüler müzik yapıyor bence ... klip çok komik tabii ki tercih meselesi ben sevmiyorum...
     
  20. adamlar para kazanmak için popüler müzik yapıyor...
     

Bu Sayfayı Paylaş