Scrubs

'Forum Meydanı' forumunda ocean86 tarafından 18 Eylül 2004 tarihinde açılan konu

  1. Cnbc-e'de perşembe günleri saat 20.30 da yeni bölümlerinin yayınlandığı genç doktorların doktorluğu öğrenmeye çalışırken başından geçen olayların işlendiği dizi..Süper bişey bence..Siz ne düşünüyorsunuz?
    İzleyeniniz var mı? :?:
     
  2. ben bunu hiç kaçırmam cnbc de en sevdiğim dizilerden biri
     
  3. lan bu dizidemi var Turkiye de tum bölumlerini izledim ben bi ara bilgisayarda vardi yarisindan fazlasi ama sildim sonra mukemmel bi dizi...
     
  4. bu haftaki bölümünü 2 kez izledim..Ve abartıp 3. kez izlesersem sıkılacağımı pek tahmin etmiyorum..
    Sadece komedi demek yanlış olur bence
     
  5. Evet ..iyi ki de var ama!
     
  6. komedinin zekice kullanıldığı ender dizilerden biri mutlaka izleyin...
    reklam gibi oldu ama olsun :D
     
  7. i can't do this all by myself no i know that i m no superman
    hemen aklıma melodisi geliyor
    hoş bir dizi. insan izlerken pişman olmuyor yani
     
  8. özellikle temizlikçi adam çok komik
     
  9. asında i can't do this all on my own olucaktı ya neyse... öhm ee çok güzel dizi yaa hehehe bayılıyorum!
     
  10. süper bi dizi
     
  11. hakkaten güzel...
     
  12. sanıyorum cnbc-e sayesinde senin izlediğin birçok diziyi türkiye'de seyrediyoruz. bu da onlardan birisi ve benim de favori karakterim hastanenin kapıcısı.
     
  13. ingilizce edebiyat ünitesine hoşgeldiniz :D
     
  14. hhe bu laf hangimize yahu
    öylesşine aklıma gelince yazdım şarkısı türkçe olsa türkçe yazcaz
    :)
    madden2a da laf etmeyin yahu düzeltmiş kız beni ne güzel
    bu arada
    senin yazıya da koptum ben ingiliz dili ve edebiyatında okuyorum noluyo birden dedim:)
    sonuç scrubs iyidir şarkısını unutabilirsinizam tadını asla :) ( bağladım)
     
  15. Başlarda komedi üstüne yoğunken sonradan karakterlere biraz daha yoğunlaştı. Bu iyi bir seçim ama biraz gençlik dizisi ayaklarında oldu yine de hoş dizi güzel vakit geçirmek için birebir.
     
  16. en baba dizilerden... :wink:
     
  17. http://www.scrubs-tv.com/music.html
    adresinde sol alt köşede zach braff(j.d)'ın yönetmenliğini yaptığı "superman" sarkısının klibini görebilirsiniz..
    konu açılmışken paylaşayım dedim
     
  18. sadece soundtracklarıını dinlemek istiyosanız da http://hollywoodrecords.go.com/scrubs/

    kolay gele ;)

    bu arada
    "Star Wars Episode II’nin güzel yıldızı Natalie Portman, Zach Braff (Scrubs,J.D) ile Jersey Films yapımı bir dram için bir araya geliyor. Large’s Ark, Braff’in ilk sinema filmi yönetmenliği olacak. Aynı zamanda senaryoyu da kaleme alan Braff, uzun yıllar aileden dışlanmış ve annesinin cenazesi için eve dönen bir adamı, Portman ise onun sevgilisini canlandrıyor. Filmin yapımı bahar ayında başlayacak."
     
  19. bu basrolde oynuyan Zach Braff in kendisinin yazip yönettigi Natalie Portman la beraber yeni bi filmi cikti izleyin derim baya iyi olmus diyolar...
     
  20. kesinlikle! benim de favorim o!
    sadece komedi olmayan,kallavi bir deyişle 'güldürürken aynı zamanda düşündüren' bir dizi. :D bu aralar favorim.
     

Bu Sayfayı Paylaş