11 Ayın Sultanı (Ramazan)

#1
11 ayın sultanı ramazan geliyor ..

oruç tutacağız, namaz kılacağız ve 11 ayın en anlamlı günlerini huzur içerisinde geçireceğiz ..

en azından inananlar için böyle olacak

sizce ramazan'ın en güzel yanı nedir?
 
#4
bursası ramazan için ideal.kimse karışmıyor yemek yiyişime.ama bursa rezalet.her an katliam olasılığı.
"pis kafir gel lan buraya..." muhabbeti çok şiddetle olası...
 
#11
ka demiş ki:
bursası ramazan için ideal.kimse karışmıyor yemek yiyişime.ama bursa rezalet.her an katliam olasılığı.
"pis kafir gel lan buraya..." muhabbeti çok şiddetle olası...
pis sofular,sigarayı bırakmadan önce ganyan bayiinde bi tane yakmıştım ramazan ayında..millet bi döndü baktı nefretle...içimden canınız cehenneme dedim..korktum dalarlar falan oldum..
 
#12
...

İftar çadırıda istila edersiniz siz...
Pide için "Ramazan" bekleyen,oruçluların önünde sigara yakan tipler...
Sizin canınız cehenneme gider biri ummadan merak etmeyin... 8)
 
#14
Her ne kadar bu ramazanda (diğerlerinde olduğu gibi) ailemin yanında bulunmayacak olsam da eski ramazanlar çok zevkliydi.. .. Ailecek bi arada.oooh ne güzel... Ne zaman ki para derdine düştü koptuk ebeveynlerden, ,işte o vakit ne rahat kaldı ne huzur..!!
 
#16
Gece uyanınca herkez ööle salak salak dolaşır ya uykulu uykulu.. hep dışarıdan gözlemlerim insanları sahur vakti.. O diil de ramazan da kolanın tadı bi başka olur.. (bkz:coca cola)
 
#18
ben ibadet derim. ama bunun dışında bir çok önemli özelliği var orucun. bunların birincisi yemek yemenin tokluğun değerini anlıyorsunuz.. kendinizi bir an için açlıktan ölen insanların yanında hissediyosunuz.
bunun dışında en önemlisi sağlığınız. bir yıl boyunca çalışan mideniz bu bir ay içinde dinlenir ve kendine gelir.. oruç tutmayan birinin oruç tutan biriyle kıyaslandığında oruç tutanın daha sağlıklı olduğu görülmüştür..
 
#19
Valla bence olayın tamamı çok güzel...İnanan biri olarak diyebilirim ki...Oruç,iftar zamanını beklemek...her zaman dua ederim ama ramazanda dua etmek bence çok daha farklı en azından psikolojisi farklı...Pide unsuru olayın ayrı bir güzelliği...severim ramazan ayını...Şimdiden herkesin ''ramazan ayı''mübarek olsun...
 

Üst