Çalar Saat

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda gdonmez_1805 tarafından 6 Kasım 2004 tarihinde açılan konu

  1. Allah allaahh.. Bu çocuklara ait henüz bir konu başlığı olmaması çok ilginç geldi..yeni bi grup mu acaba? Dün gece ilk defa nöbet çıkışı Beri'de dinledik..Aslına bakarsanız ilk yarım saat bunlar ayar çekerken 'ulan yanlış geldik heralde,bu gece jazz falan çalcaklar,eve gitmeden uyuyacaz heralde' diye düşünmekten kendimizi alamadığım için arkadaşlardan özür diliyorum..İlk şarkı Cure-Love Song girmeleriyle bir anda biraya zam yapan Beri'ye olan kırgınlığımız son buldu..Acayip kalite çaldılar,helal olsun valla çocuklara..keşke bugün detone olsaydı diyen arkadaşlara da gecenin sonunda feci kapak oldu.. Solistin sesi acayip iyi,ne söylese yakışıyo mübarek..Davulda Serkan vardı..bak bi tek onu tanıyorum Detone'den..Ozan'da iyi çocuk ama Serkan'dan sonra Detone'de sanki bişeyler eksik gibiydi,dün nedenini daha iyi anladım,süperdi eleman..Diğer arkadaşların isimlerini bilmiyorum ama geri vokaldeki elemanda şirin bi çocuğa benziyodu,Erhan Güleryüz tripleri falan çok hoştu.. Neyse arkadaşlar olurda bu yazıyı okursanız söyliyim ki dün gece bizi ihya ettiniz.. Poormisguided Fool,Yellow,Aerials,Every breath you take,Love Song (aklıma bunlar geldi ilk anda) çok iyiydi..arada bimediğim bikaç şarkı daha çaldılar onlarda çok hoştu..ilk dinleyişte bi şarkıyı beğenmek kolay değildir takdir edersiniz..

    Bu arada unutmadan Levent Yüksel'in Zalim muhteşemdi.Sırf onu dinlemek için haftaya cuma nöbet yok Beri'deyim.Biraya verdiğim paralar da helal olsun..

    Elinize sağlık arkadaşlar güzel olmuş....
     
  2. CO

    CO

    78
    0
    300
    : )
     
  3. seko beride başarılar:p
     
  4. evet gayet güzeller...serhat normali bıraktı mı acaba bilen var mı
     
  5. Bence de "Çalar Saat" adına bu kadar az yorum yapılması çok ilginç çünkü grup alışkanlık yapacak seviyede iyi. İlk defa bir cumartesi gecesi Dungeon'da denk gelip, izlerini takip ederek çarşamba-cuma Beri Bar'da da çıktıklarını öğrendim. Dinleme fırsatını bulamamış herkese şiddetle bu grubu dinlemelerini tavsiye ediyorum. Bir kere vokal (Osman) ve back vokal (Serhat-Normal) inanılmaz bir uyum içinde. Ayrıca çok sağlam parçaları seslendiriyorlar. Yalnız ne yazıktır ki bir web sayfaları yok. Umarım okur ve acilen bir web sayfası girişiminde bulunursunuz.
    Bildiğim kadarıyla Serhat hem Normal'de hem de Çalar Saat'de aynı anda devam ediyor.
     
  6. Evet ya,bu arkadaşların neden bir web sayfası yok.bence en kısa zamanda bu konuya eğilmeliler..hatta şöyle güzel bikaç cover'da koyarlarsa siteye tadından yenmez..
     
  7. açıkçası neden web çalışması yapmıyorlar ben de anlayabilmiş değilim. dün akşam (19.11 cuma) resmen ihya olduk çünkü ilk önce beri'de sonra da dungeon'da sahne aldılar ve tahminimce 6,5 saat hiç durmadan çaldılar. bu nasıl bir performanstır ya :) ve bunca yorgunluğa rağmen muhteşemdiler. eğer hiç dinlememiş birileri varsa ısrar ediyorum gidin ve dinleyin. bu adamlar gerçekten çok iyi :D
     
  8. arkadaşlar,27 kasım cumartesi akşamı çalar saat nev'in alt grubu olarak bornova dungeon barda..dinlemedim diyen varsa kaçırmasın..aman ha bornovada çalar saat dinlemedim diyen kalmasın :wink:
     
  9. leia

    leia

    14
    0
    600
    Bende çalarsaati geçen haftalarda dungeonda dinledim. Gerçekten çok iyiler. Bu hafta sonu kesin dungeondayız. :) Onlarla ilgili son haber gitarist (Alp) askere gidiyormuş.
     
  10. hafta sonunu beklemeye gerek yok, yarın beri'de programları var (bi aksilik yoksa tabii). bu arada Alp'e şimdiden Allah sabır versin ve hayırlı teskereler dileyelim. peki Alp'in yerine kim gelecek bir fikrin var mı leia ?
     
  11. leia

    leia

    14
    0
    600
    Benim hiçbir fikrim yok Alp'in yerine kimin geleceği hakkında. Bilen biri var mi? Yoksa bekleyip görelim :)
     
  12. nev konserinde dungenda (sanırım) alt grup olarak da çıkacaklarmış diye duydum..g_dönmez abimizin tavsiyesi üzerine gitmeyi düşünüyoruz ama henüz gidemedik vizeler saolsuuuun!
     
  13. ceterisparibus'unda daha önceden dediği gibi :
    27 Kasım 2004
    Cumartesi - Dungeon Bar
    Çalar Saat & Nev Konseri

    bu arada aramızda çalarsaat grubundan kimse yok mu ? hani merakımızı giderse, sohbete katılsa falan... arkadaşlar bu forumlarda tavsiyeler eleştiriler olacaktır, lütfen yani.. :D sohbete katılın dimi ama :wink:
     
  14. pessimistic kardeşimin kim olabileceği konusunda bir-iki isim aklıma geliyo ama neyse eğer vizeleri el verirse duygu ablalarını da alalım gidelim ctesi dungeona..hatta nev'e gerek yok maksat çalar saati dinlemekse cuma beriye gidelim derim.zaten bizim nöbet falan da yok..cuma bi denem sınavı var ordan çıkıp gitsek şık olur walla..hatta şu anda aklıma geldi duygu ablalarını hiç bulaştırmayalım işe ben baldızımı ve gençleri alıp gideyim beriye.uyar mı?
     
  15. olur abicim olmaz mı :wink: ama 3 aralıkta..neyse chat olayına girmeyelim de kapanmasın sayfa daha çalar saat üyeleri gelmeden..hakkaten nerde onlar ya bekliyoruz ısrarla
     
  16. tamam 3 aralıktan sonrada gideriz ama biz uygun olurmuyuz bilmiyorum.bu cuma iyi olurdu..hem sende görürsün ozan mı daha iyi serkan mı daha iyi :)
     
  17. çalar saatin formunda şimdi senle ozanmı daha iyi,serkanmı tartışması yapamıcam :wink: ayrıca serkanın detone günlerini biliyorum zaten ben.dinledim yani..ama ozanın da detonenin havasını bozduğunu söyleyemeyiz sonuçta bence.neyse forum çalar saat forumu.ozanmı daha iyi serkanmı diil.kapanmasın sayfa.bi de 'özel mesaj'diye bi şey olduğunu unutmayalım.hani okuyan olabilir diye söölüyom :lol:
     
  18. yeni şarkılar ...

    ceterisparibus'a katılmamak mümkün değil, lütfen karşılıklı yazışmalar için özel mesaj'ı kullanalım ki sayfamız aktif olmaya devam etsin.

    önerilerde bulunmak isterdim ama ısrarla çalar saat'ten kimse yok. keşke burda haklarında yazılanları okusalardı.

    ben ciddi bir çalar saat dinleyicisiyim ve kendimce bir önerim var. repertuarları gerçekten çok iyi ama arada biraz değişiklik yapsanız daha iyi olur bence. mesela geçen ctesi cem karaca'dan "ıslak ıslak"ı dinledim ilk kez ve çok başarılıydı. bir iki yeni parça, taze kan gibi geldi valla.

    ısrarla söylüyorum, dinlemeyenler kaldıysa oralarda bir yerde, çok şey kaçırıyorsunuz.
     
  19. kimselerden ses çıkmamış, bari son havadisleri ben yazayım :)
    grup elemanlarından askere giden Alp'in yerine Görkem gitarist olarak gruba katılmış. grubun bütünlüğü bozulmamış. gerçi şarkı aralarında Alp'in coşmalarını özlicez ama olsun, Görkem'de gayet deneyimli ve başarılı..
    geçtiğimiz haftasonu nev'in konserinde alt grup olarak çıktılar dungeon'da ve yine ihya ettiler. bu arada ilginçtir, ya denk geldi ya da bu forumu takip ediyorlar bilmiyorum ama repertuar'a acayip iyi parçalar eklemişler. arkadaşlar süpersiniz ;) bir de konuşmalarımıza katılıp yazsanız diyorum :D
     

Bu Sayfayı Paylaş