2014 Dünya Kupası

'Forum Meydanı' forumunda Katatonia tarafından 30 Temmuz 2011 tarihinde açılan konu

  1. D Grubundayız, rakiplerimiz bayağı zorlayıcı (Estonya, Andorra, Macaristan hariç) ;

    Andorra
    Estonya
    Romanya
    Macaristan
    Türkiye
    Hollanda

    Vallahi zor grup, rakiplerimiz dişli, düşünceler nasıl merak ettim.

    .
     
  2. Biz bu gruptan bence bu kez çıkamayacağız. Nedenine gelince;

    En son 2010 dünya kupası eleme grubumuz o kadar kolay bir gruptuki biz gidip Estonya'ya berabeerlik verdik ve belki de o maç yüzünden gidemedik... Ve o Estonya bizim grubumuzda yine var. Hiç kimse hesaba katmıyor ama Estonya en az 2-3 maçta bu takımların başına bela açacaktır...

    Bunların dışında bu kez kelimenin tam anlamı ile " zor " bir gruba düştük. Hollanda zaten lider olarak bitirecek. Romanya bizim direkt rakibimiz, Macaristan ise kapalı kutu açıkçası ama onlarda bir çıkış içerisindeler. Hani seneler önceki 2-0 yendiğimiz Macaristan değiller onu söylemek isterim.

    Ama herkes şunu artık çok iyi biliyor ki... Artık daha önceki senelerde olduğu gibi bu işler " Vatan, Millet, Sakarya..." muhabbetleri ile olmuyor. Çıkacaksın sahaya çatır çatır futbolunu oynayacaksın ve buna MECBURSUNDA aynı zamanda. Amma velakin kulüp takımlarının başarısı Milli takımlara direkt olarak yansıdığından dolayı tam olarak neler olur bilemeyiz...

    Her şeyi bir kenara bırakalım, biz bence 2012'ye gidebilmek için elimizden ne geliyorsa yapmalıyız.

    Şahsi düşüncemi sorarsanız biz ne 2012 ne de 2014'e gidemeyiz. Açıkçası umrumda da değil artık. Şansın tamamen yanımızda olduğu, son dakikalarda attığımız gollerle biz bir ekol olmamalıyız. Biz ya çok iyiyiz ya da çok kötü... Sözde bir sürü iyi derecede bireysel yeteneklere sahip oyuncularımız var ama icraat yok. Almanya kökenli oyuncularımız olmasa kim bilir neler olacak. Neyse bu mevzu uzar gider, çıksınlar oynasınlar arkadaş... Çuvalla eurolar kazanan ben değilim...
     
    CAJEMIR ve Katatonia bunu beğendi.
  3. Hollanda dışında takım yok. kaldı ki birkaç ay önce hazırlık maçında yenilenmiş genç kadro onların canına okudu 1-0 yenilgiye rağmen. herşey bizim elimizde.başarısızlıkta da.
     
  4. bunun da dışında kalıcaz gibi.
     
  5. QuasH

    QuasH

    581
    161
    755
    Kaldık gözüyle bakıyorum bile.
     
  6. Maracana'nın son halini gördünüz mü? Ne zaman olduysa fena bir yağmur yağmış, stadı sel basmış. Ki zaten yarısı daha inşaat halinde gibi gözüküyor.

    Normalde Aralık ayında bitecekti çalışmalar, Nisan 15'e kadar uzatmışlar. Konfederasyon Kupası'na yetişebilecek gibi gözükmüyor hiç. Brezilya gerçekten rezalete doğru yol alıyor gibi, şans yanlarında olsun.
     
  7. G.Afrika bile yaptıysa bunlar da yapar.
     
  8. kuralar çekildi. şu yunanistan kadar götünden başından bal deresi akan bir ülke görmedim futbolda. basketbolda da öyleler. vay amk balınızın ya.
     
  9. Olaya bak, başlık açılalı çok olmuş tabii, şimdi görünce yeni açıldı sandım ve ilk mesaj da D grubundayız diye başlıyor... Yemin ederim 2 saniye, oha gitmiş miydik lan biz?! dedim. Bana 2 saniyeliğine de olsa bu sevinci yaşattığın için teşekkürler Katatonia.

    Evet kupaya gelecek olursak; kuraları ilk gördüğümde ben de Yunanistan'ın balına hayıflandım ama bence bu işi bırakalım abiler. Adamlar ediyor yapıyor, her türlü bir şekilde her turnuvaya kapağı atıyor ya. Tamam bu kura bal olsun ama diğerlerini bal ile açıklayamayız. Bizimkiler bu adamlara bakıp biraz düşünmeli.

    Ki bence oyuncu bazında sürpriz adayı da Yunanistan'dan: Kostas Mitroglou. Her filmde oynayan Samuel L. Jackson misali bu herifin de her maçta golü var arkadaş. Kupadan sonra transfer yapar.

    Öte yandan -ikinci kimliğimizi takınalım ve rengimizi de belli edelim- Nijerya, İran ve Bosna Hersek ile aynı gruptayız. Bir aksilik olmazsa lider çıkarız; fakat 2. tur ve sonrasında kafaları sakin tutup taktiksel mallıklara girmeden güzel güzel devam etmeliyiz. Bu jenerasyon artık bu kupayı hak ediyor, ezeli rakip Brezilya'nın evinde daha da tatlı olur bu.

    Yönetim Brezilya'ya otobüs kaldır
     
  10. brezilya-Arjantin finali olursa maracana da. ve 1950 finali gibi bir şey olursa güney Amerika da intifada başlar amk. :)
     
  11. Ulan bir kişi de demiyor ki şu tabloyu koyalım şuraya diye.

    ssa.jpg
     
  12. tahminler;

    a grubunuda brezilya ve hırvatlar çıkar.

    b grubu zaten...

    c grubunda drogba ve tsubasa çıkar. falcao direnir.

    d grubunda italya ve Uruguay liderlik için çekişir. ingiltereyi harcarlar. en fazla kostarikayı yener Britishler.

    e grubu zaten blatter ve platini elele.

    f grubunda Müslümanları birbirine kırdıracaklar. tango lider, Nijerya eski günlerden uzak,bosnalı kardeşler heyecan yapmazsa 2.tur görürler.

    g grubunda almanya plase, Ronaldo ve bruma abd süprizine dikkat etmeli.

    h grubunda 2002 de ki gibi rusya-Belçika aynı grupta. Belçika hayvani jenerasyon yakaladı.futbol namına çıkmalılar. kore iyi top oynayacaktır yine ama belirleyici rusyanın ne yapacağı.

    türkiye ise bir elinde kumanda,öteki elinde ise ne varsa artık....
     
    edipjohn bunu beğendi.
  13. Ohoo Portekiz ile İngiltere takılabilir ha, şimdiden söyleyeyim. İngiltere gruptan yine çıkamazsa zaten artık Yılmaz Vural'ı milli takımın başına getirirler.

    Bu arada şu haberi bir okuyun, piyango Hırvatistan'a vurdu sanırım.

    http://ntvspor.net/haber/dunyadan-futbol/99135/torba-tartismasi

    Üstelik bazı ülkeler Avrupa'da da maçların izlenebilmesi için sıcaklığın en yoğun olduğu öğlen saatlerinde sahaya çıkmak zorunda kalacak. Ev sahibi Brezilya'nın yer alacağı grubun 2 numaralı seribaşını ise çok zorlu bir program bekliyor. Brezilya ile turnuvanın açılış maçında karşılaşacak takım bir sonraki maç için 3800 kilometre ötedeki Manaus'a uçacak. Gruptaki 3. maçı içinse Manaus'tan 4500 kilometre uzaklıktaki Recife'ye gitmek zorunda kalacak.

    Tamam ülke çok geniş ama FIFA yine puştluğunu araya sokmuş gibi inceden, lan yani bu nasıl bir program? 3800 bir yanda 4500 öte yanda; araba modelleri gibi maşallah. Yani performansa direkt etki edebilecek cinsten yolculuklar bunlar.
     
  14. Lan tamam arada mesafe var ve gitmesi gelmesi zor da bizdeki yaz ayları orada kış aylarına tekabül ediyor. Onu hesapladılar mı acaba haberi yazarken. Eksen eğikliğinden dolayı kuzey yarım kürenin en yüksek sıcaklıkları gördüğü Temmuz-Ağustos ayları misal Brezilya'da kış ortası oluyor. Anca işte dedikleri gibi ekvatora yakın olan kuzey bölgleri sıcak olursa olur.
     
  15. Orada bir yamukluk var ama Recife ve civarındaki kentler yine sıcak oluyor. Zaten asıl mesele mesafeler.

    Bu arada gruplara baktıkça aklıma gelenler oluyor. Bu Hollanda bizim grupta kıçını yırtmamış mıydı 1. torbada olmak için? O uğurda her maçı kazanmalıyız demiyorlar mıydı? E tutmuş İspanya'yı çekmişler, nasıl olacak bu işler abiler?
     
  16. Annesi kötü Platini babası çok Blatter diyoruz kısaca.
     
  17. Romario reyiz vermiş coşkuyu;

    "Brezilya futbolunun efsane isimlerinden Romario, FIFA Başkanı Sepp Blatter ve FIFA Genel Sekreteri Jerome Valcke için çok ağır ifadeler kullandı. Yaz aylarında ülkesinde yapılacak FIFA 2014 Dünya Kupası öncesinde yapılan eleştirilere kızan efsane, ''Bu adam (Valcke) Brezilya'da yapılacak Dünya Kupası'nın FIFA tarihindeki en kötü turnuvalardan biri olacağını söylüyormuş. Bizim ülkemize geliyor ve istediğini söyledikten sonra herkez onu alkışlıyor. O spor dünyasındaki en büyük sahtekarların başında geliyor.'' diye konuştu.

    ''FIFA BAŞKANI BİR HIRSIZ''
    Dünya futbolunun patronu FIFA Başkanı Joseph Sepp Blatter'i de suçlayan Romario,''Valcke kovuldu ve sonrasında FIFA Başkanı'na şantaj yaptı. FIFA Başkanı da bir hırsız zaten. Bu ikisi Dünya Kupası sonrasında zengin olacak. Bunun yanında bizim hükümet, başkan, sekreterler de zenginleşecek tabii ki.''ifadelerini kullandı.

    Futbolu bıraktıktan sonra 2010'da Brezilya'da yapılan genel seçimlerde meclise giren Romario, uzun zamandır Dünya Kupası için FIFA'da rüşvet olayları yaşandığını iddia ediyor."

    http://www2.sporx.com/futbol/dk2014/fifaya-agir-suclama-sahtekar-hirsiz-SXHBQ373718SXQ
     
    illnino bunu beğendi.
  18. romario reyistir. gördüğüm en iyi Brezilyalıdır açık ara.
     
  19. Dünya kupasına da az bir zaman kaldı. Bakalım geceli gündüzlü saat farklarıyla nasıl izleyeceğiz diyordum ki şu programla karşılaştım. Boyutuyla hiç oynamıyorum, download edip öyle açarsınız artık.
     

    Ekli dosyalar:

  20. ilk maç 12 Haziran Brezilya-Hırvatistan maçı TSİ 23.00'da.
    İlk defa Perşembe günü başlayan bi Dünya Kupası görüyorum, Cuma günleri başlamıyor muydu ben mi yanlış hatırlıyorum bilemedim?

    bu arada Arjantin'in gruba gel ya, elini kolunu sallaya sallaya en rahat çıkacak takım olur herhalde.
    geçen sefer Kuzey Kore vardı, bu sene Honduras, İran filan var.

    Şu Ekvator ve Kosta Rika her Dünya Kupası'nda olmak zorunda mı arkadaş, Güney Amerika kontenjanından fazla takım mı gidiyor napıyor, ne çok takım var yaw :)

    ülke adına şu kupada olamamak üzücü hakkatten katılan takımlara baktığımızda :S
     

Bu Sayfayı Paylaş