dışarıdan enstrüman getirtmek..

'Müzik Endüstrisi' forumunda canerock6 tarafından 20 Kasım 2004 tarihinde açılan konu

  1. arkadaşlar varmı şööle sağlam ve g.t6 na gitmiyceğimiz güvenilir bi site ayrıca gitar getirtmek için ortalama olarak ne kadar kargo ödememiz gerekiyoo solak olmak gibi bi problemim var (tabiki sadece enstrümanlarda geçerli) istediğin model gitar bulamıyosun artı bulduklarında kalitesiyle fiyatını karşılaştırınca uçurumlar doğuyo ama avrupada fiyat ve model zenginliği var yani kısacası ben elmayı seviyorum diye elmada beni sevicekmi :)
     
  2. Foruma hosgeldin

    Bahsettigin konu belki 1000 kere konusuldu arama yi kullanarak istedigin sonuca ulasabilirsin.

    Disaridan gitar getirtirken en önemli faktörlerden biri vergi cok anormal boyutlara ulasiyor cogu zaman.

    Kargo 100-150$ tutar ama vergisi 500$-600$ civarina cikabilir getirtecegin gitara göre.

    Birde gitar calinmadan alinmaz gibi geliyor ama solak olmak zor zanaat, haklisin bu durumda.
     
  3. Getirmeyi düşünüyosan celephais adlı arkadaşa bi özel mesaj çak en çok o yardımcı olur sana. Kargo olarakta en ucuz seçtiğin taktirde 50$ dan 150$ kadar seçenekler mevcut.
     
  4. saolun beyler iyice çökerttiniz beni...darbuka filan çalıcam en sonunda :)
     
  5. Gitar alma komşu al..? Değil tabi sanırım %8 gibi bir vergi sözkonusu getirteceğin şeye.. ama bence getirtme, yurtdışından gelene getirt, hem vergi verme, hem de dibine kadar yolsuzluğa batmış gümrük bürokrasisinden kurtul.
     

Bu Sayfayı Paylaş