ADA MP-1 hakkında bilgisi olan varmı

'Elektro Gitarlar' forumunda gremlin tarafından 7 Aralık 2004 tarihinde açılan konu

  1. ADA MP-1 preamp markası hakkında bilgisi olan varmı??
    birde kafama takılan bir soru var,multi fx aletleri ile sağlıklı bir ton elde edilemezmi??sitedeki yorumlar aklıma takıldı bu tür aletlerin çok dijital olduğu ve oyuncak olduğu söyleniyor neden böyle bir kanıya varılmış multi fx kullanan hiç bir gitarist yokmu yani?? :roll:
     
  2. Hakkında tek bildiğim çok iyi bir preamp olduğudur tüplüdür kullanan gitaristlerde var halen günümüzdede.

    evet prosesörlerin çoğu oyuncak gibi ve gerçek sıcaklıkta bir ton bulmak imkansız ama öyle multi fx ler varki bunlara kimse oyuncak yada kalitesiz yakıştırması yapamaz :!:
    örnek;g-major ve alesis midiverb 4
    prosesor kullanıp harikalar yaratmış bir sürü gitarist var...
    mesela paul gilbert senin üstte belirttiğin ada preamp ve alesis midiverb 2 'yi birleştirerek harikalar yarattı zamanında :wink:
    ada hakkında bildiklerim bu kadar sitede bu konuda deneyimi olan murat ve yücel arkadaşlarımıza danışabilirsin bu konuyu onlar seni gerçek derecede aydınlatacaktır.
    sen gt-2 almıştın ne oldu memnun kalmadım moralim bozuk falan diyordun??
    eğer ihtiyaçların gerçekten yüksek dozda şeyler ise tabiiki gt-2 seni tatmin etmeyecektir yapacak bir şey yok param var diyordun geçenlerde
    keyfine göre başka bir şey dene o zaman mesa v-twin getittir 600euro civarı bir fiyatı var,geçen dinlettiğin ufak kayıttanda bu aletleri kullanabilecek yetenekte bir müziisyen olduğunuda anladım dostum :wink:
    yada en iyi çözüm yine 600$ civarı , üstte belirttiğin ada'dan almak ve ona ek olarak alesis midiverb 4 yada g-major bağlamak olacaktır bence
    böyle bir harcama sana 1500 civarına patlar ama kesinlikle memnun olursun canınıda fazla sıkma önemli değil bunlar tecrübe ile kazanılıyor bazı şeyler satıcaksanda hemen satki değeri düşmesin aletin oke :wink:
     
  3. Cash abi ne diyim vallahi biliyorsun işi ve ne elde etmek istediğimi gerçekten anlamışsın özelden attığın mesajı aldım gece :p
    bugün okula gitmedim sırf işimi görmek için dediğin gibi boss'un 7 band graphic equelizer'ından aldım 70$'a :)
    başta çok tırstım yine olmayacak para boşu boşuna akıyor diye ama şu an ikisiyle gerçekten iyi iş çıkardığımı söyleyebilirim
    evet tam istediğim parlaklığa ulaştım ve tonu istediğim yere çekebiliyorum :D yine tekrarlıyorum çok saol.
    İyi gitar çalmak kurtarmıyor ama yorumun için saol:( bu olaylarıda çok iyi bilmek lazım dediğin gibi tecrubeyle öğrenecez artık.
    inşallah ilerde dediğin gibi bir set kurabilirim ama şu an hiç bir şeye ihtiyacım kalmadı.
     
  4. Eyvallah gözüm :wink:
     
  5. oldukça eski bir başlık ama yeni başlık açmaktansa buraya yazmayı uygun buldum. ada mp-1 hakkında bilgi edinmek isteyenler aşağıdaki linkten, yazdığım detaylı inceleme yazısını okuyabilirler.

    http://www.gitarpedal.net/forum/viewtopic.php?t=461
     

Bu Sayfayı Paylaş