Bu Ismi Hatırlayın: Juliette Valduriez

'Haberler & Etkinlikler' forumunda replicant tarafından 15 Ekim 2011 tarihinde açılan konu

  1. replicant

    replicant admin

    905
    122
    1,156
    Son zamanlarda sanal ortamlarda bu isim konuşuluyor. Youtube'da çeşitli rock/metal klasiklerini çalan Parisli bu genç kadın gitar fanatiklerini sadece gitar teknikleriyle değil, çalarken içinde bulunduğu rahat tavrı ile de etkilemişe benziyor. Juliette'in youtube kanalından diğer parçalarına ulaşabilirsiniz.



    http://www.youtube.com/user/JulietteVmusic
     

    Ekli dosyalar:

    • slider.jpg
      slider.jpg
      Dosya Boyutu:
      20.7 KB
      Gösterim:
      29,922
  2. Bu kızı özel kılan bir şey yok ki sadece çalmış bir yorum cover durumu da yok. Farklı kılan tek şey onu kız olması ki onu katlayacak çok kişi var youtube da.7 yaşındaki uzakdoğulu çocuk vardı ozzy ile konserlere çaldı o daha ilgi çekiciydi misal. 20 li yaşlarında nasıl birşey olacağını hayal bile edemem misal onu teknik açıdan :)
     
  3. Aynen katılıyorum ben daha hayvani çalsam ( ki çalarım :D ) bunu , bunun kadar izlenmem herhalde hatun oluşundan dolayı götürüyo işi :) doğru diyosun o uzakdoğulu çocuğu bende izlemiştim onun adını virtüöz olarak duyucaz yakın tarihte :)
     
  4. birinize değil ikinizede sesleniyorum. ufak atın civcivlerde yesin. kız cağız hem armoni hem teknik ve muzikalitenin geretirdiği gamları yutmuş. Çaldığı bu eser mesela am ve unun tonalitekeri idi. işte rahat çalmasının nedeni bu klavye üzerinde ne yaptığını biliyor. Bir iki ahmak Gitar prodan ezberlediği parçayı çalarak ortaya gitaristm diye çıkıyoooor hösssasst helal olsun sağlam çalıyor
     
  5. yirim ben onu
     
    Ekoksoy ve aYNaLI-SuCuK bunu beğendi.
  6. http://www.youtube.com/watch?v=s3yEGX1EoY0&feature=related bahsettiğim velet şu an 9 yaşında ozzy osbourne la konserde çalıyor :D:D bu velet mi o kız mı dersen bu velet o kızın yaşına gelince onu 100 e katlar :D parçaya da dikkat edersen çocuk yorumunu da katmış tab usulü değil. Dediğin durum evet Türkiye'de var gitar pro gitaristiyle dolu.Şahsi görüşüm bu çocuk beni katlar :D bu açıdan bak :D ki röportajları var ona da bakabilirsin.Kaç yaşından beri nelerle uğraştığını anlatıyordu annesi yani şunu bil çocuk okuma yazma bilmeden önce müzikle uğraşmaya başlamış :D Yine iddia ediyorum videodaki kız standart gitar çalan biri ve zerre kadar yorum yok muhtemelen bu kız guitar pro gitaristidir :D
     
  7. sorun kızın çalması değil hocam :D aşırı abartılması :D acun_firarda nın yayınladığı videonun ilki misal o kıza ait gayet sıvadığı yerler de var :D ben sadece yetenek olayını diyorum.Videolar arasında birsürü kız var çalan yoksa
     
  8. İlla gitar olması şart mı:
     
  9. Rick

    Rick

    305
    20
    705
    bir sürü hata bile var zamanlama olarak..
     
  10. Bu kızı o japon çocukla kıyasladığına inanamıyorum hocam kusura bakma. :D Mesela şu videoda gitara olan hakimiyeti hiç de azımsanacak düzeyde değil. http://www.youtube.com/watch?v=vv066NyKq9k Üstelik kendi çalışması.
    Bu ablanın üzerine bir bayan gitariste rastlamak kolay değil bence.(Orianthi falan dahil.) Ha ille de ''Kim uzağa işeyecek'' dersek bu videodaki Anton Oparin denen 14 yaşındaki rus virtüöze bir göz atmak lazım. :D http://www.youtube.com/watch?v=gXkQyTk3Hs4 Gerçekten inanılmaz, henüz bir albümü olmadan karşılaştırmak yanlış olur ama böyle giderse 10 seneye kalmaz adını Vai'lerin Satriani'lerin yanına yazdırır. Birkaç link daha atayım;
    http://www.youtube.com/watch?v=cVpiU07rUcA&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=KdgACLA2vO0&feature=related (Paul Gilbert - Scarified)
    http://www.youtube.com/watch?v=wPkbd4bOZo0 (Paul Gilbert - Let the computer decide)
    http://www.youtube.com/watch?v=yhQpTtociVE&feature=related (Paul Gilbert - Get out of my yard)
     
  11. yok arkadaş ben derdimi anlatamadım aslında öyle sanıyorum evet videodaki o rus çocuk o kızı her türlü katlar.Demek istediğim çok ekstrim bir yanı yok kızın ben buraya vurgu yapmak istedim.Yorum yok duygu yok resmen gitar pro benzeri birşeyden çıkartmış tabları.Bu gösterdiğin video onun çalışmasıysa kulak değil de biraz yaratıcılığı var.Türkiye içerisinde dahil sadece kadın gitarist diyorsanız yarı profesyonel çalışan bi arkadaş vardı ismi hatrımda değil ama jackson rr kullanıyordu genelde.O kadın bile bunu katlar :) Benim dediğim şey abartı yapılacak bir yanı yok.Sıradan biri sadece imkân dahilinde müziğe erken başlayabilmiş.Olsa da biz de başlasak :D
     
  12. kız ozzy osbourne - mr crowley de özellikle kaliteli performansını belli etmiş . gerçekten de çok iyi bence ,tuşesi klavyeye hakimiyeti çok üst düzeyde sololarda ,o düzeyde olsam zaten ankara'daki en iyi gruplarda çalıyor olurdum
    http://www.youtube.com/watch?v=BbyuW9wOi7U
     
  13. Daha iyileri var.



     
  14. Penasını sürdüğü yanar-dönerli şey ne oluyor? :D
     
  15. şu velete micro gitar çaldırsın anası babası yoksa genç yaşta bel fıtığı olacak.
     
  16. çok disiplinli çalışmanın karşılığını veryorlar helal olsun. bizde de ki üç akor bilip bunlarla her şarkıyı çaldığını sanan ve havaya giren aptal. herhal senini dünyadan haberin varmı bea.
     
  17. valla bu o övülen kızı göçertir direkt :D
     
  18. HER İKİSİDE gerekli parmak açma çalışmalarını sonderece geliştirmiş ve muzikaliteninin gereği olan gam ve modları çalışmışlar. fakat şu anda ikiside kalıplaşmış bir etüd üzerinde bir hayli kafa patlatmışlar. başka bir bok yok. duygu yok teknik yok. etüd üzerinde inip çıkıyorlar.çalsınlar bir gery moor.eric klapton.jimi hendiriks joe satriani vveya stev vai????
    Ama dediğim gibi parmaklar gayet iyi.
     

Bu Sayfayı Paylaş