Karayip Korsanları / Pirates Of The Caribbean I-II-III

'Forum Meydanı' forumunda deadly tarafından 11 Ocak 2005 tarihinde açılan konu

  1. Johny Deep in müthiş oyunculuğuna hayran kaldığım bu filmi Cuma günü izledim. Sebebi de bazı arkadaşların filmi bana önermemeleriydi. Ancak o kadar etkilendim ki ertesi gün bir daha seyrettim :) Filmin müziği de ayrı bir güzel dilimden düşmüyor seyrettiğim zamandan beri. Sinemalarda oynadığında fazla ilgi görmemesine şaşırdım doğrusu. Özellikle Johny Deep in tipi manyak güzel olmuş...
    Filmin konusunu bilmeyen arkadaşlar için ;

    Karayip Denizi’nin çapkın ve yakışıklı korsanı Kaptan Jack Sparrow Siyah İnci adını verdiği gemisini Kaptan Barbossa tarafından çıkartılan bir isyan sonucunda yitirir. Hatta Barbossa tarafından ıssız bir adaya bırakılıp ordan insanüstü bir çabayla! kurtulur. Ancak Barbossa nın çaldığı lanetli altınlar Siyah İnci mürettabını ölümsüz olmasına sebep olur. Bu ölümsüzlüğün tek dezavantajı da hiçbir şeyden zevk alamamalarıdır.
    Bu laneti kaldırmaya uğraşırken çalınan altınların geri alınması ve kan borcunun ödenmesi gerektiğini öğrenirler.
    Jack Sparrow ortalığı karıştırıp gemisini ve kendisini kurtarmaya çalışırken müthiş bir senaryoyla sonraki adımı tahmin edemez hale geliyorsunuz. Ayrıca Jack Sparrow un adadan nasıl kurtulduğunu da anlayıp garip hareketleri neden yaptığını da çözüyorsunuz.
    Filmde aklımda kalan repliklerse:

    Beyler bugünü hayatınızın sonuna kadar Kaptan Jack Sparrow u nerdeyse yakaladığınız gün olarak hatırlayacaksınız. - Jack Sparrow

    Beyler bugünü hayatımızın sonuna kadar Kaptan Jack Sparrow un nerdeyse kaçtığı gün olarak hatıralyacağız - Binbaşı Norrington (Önceki cümleden takribi 10 dakika sonra 8) )

    .... Kaptan Barbossa bunun üzerine Bootsrap Bill in ayağına bir gülle bağlayıp denize attı. Tabi bunun hemen ardından da laneti kaldırmak için onun kanına ihtiyacımız olduğunu öğrenmemiz üzücüydü. - Korsan

    Acıyı severmisin ?
    Korse takmayı dene - Elizabeth Swann

    Bu hayatımda gördüğüm en kötü korsan - Binbaşı Norrington (Gemi çalınmadan önce)
    Bu hayatımda gördüğüm en iyi korsan - Binbaşı Norrington un yardımcısı (Gemi Çalınırken)

    Şimdi ne olacak Sparrow iki ölümsüz kıyamet gününe kadar destansı bir savaş mı sürdüreceğiz ? - Kaptan Barbossa
    İstersen teslim olabilirsin - Jack Sparrow

    Bunu haketmedim (Jack Sparrow 1.Kadın tokatından sonra)
    Bunu haketmiş olabilirim (2.Kadın tokatından sonra)
    Bunu da haketmedin değil mi ? (Will Turner 3. Kadın tokatından sonra)
    Yoo bunu hakettim (Jack Sparrow)


    daha da çok var da aklıma geldikçe yazarım :)


    Oyuncular:
    Johnny Depp ________ Kaptan Jack Sparrow
    Geoffrey Rush _______ Kaptan Barbossa
    Orlando Bloom ______ Will Turner
    Keira Knightley ______ Elizabeth Swann
    Jonathan Pryce ______ Governer Swann
     
  2. pin

    pin

    91
    0
    300
    Çok güzel filmdi ve aynı kadro olarak 2.'si de çekilecek.
     
  3. Evet abi 2.s çekilsin 3.sü çekilsin, 4.sü çekilsin.
    Hatta Johny Depp ölene kadar çeksinler :)
     
  4. evet bencede cok güzel bir filmdi..cok komikti..cok eglendim filmi izlerken..ve johnny deppin oyunculugu burdada gercekten cok iyiydi..adamin kostümü makyaji harikaydi ya (bkz.:avatarim :lol: ..
    ama ikincisini ücüncüsünü cevirsinler diyim mi bilmiyorum..nedense ilk film hep iyi oldu mu sonradan gelenleri mahvediyorlar..simdiki film aklimiza geldiginde güzel anilar yok olmasin yenilerin gelmesiyle :wink:

    par..par..par..parlez (böyle mi yazilyior emin diilim)..ama bu sahne de baya bi gülmüstüm :D
     
  5. süper eğlenceli bir filmdi.
    tekrar tekrar izleyebilirim yani...
    ama devam filmlerine karşı bir önyargım var.
     
  6. mat

    mat

    701
    0
    600
    Ben oyununuda beyendim.Film de güzeldi.
     
  7. eminim Johny Deep de eğlenmiştir filmi çekerken..
    tam bi şarlatan mimikler hasta etti:)
     
  8. johnny depp in oyunculuğu müthişti. ayrıca benim gibi bir monkey island manyağının filmden zevk almaması olanaksız. zatn carribean ve pirate olayına bayılırım bu film üzerine süper oldu.

    aslında şöyle bi bakıyorum da johnny depp in oynadığı kötü bir film hatırlamıyorum. adam çok kral ne diyim.

    ama filmde orlando bloom oynamasa da olurmuş. pek sevmiyorum o adamı.
     
  9. johnny depp cidden keş bir korsan gibi bir ifadeye burunebildiği için alkışlıyorum yok böyle bi karakter :lol:
     
  10. johnny depp in edward scissorhands karakteri de muhteşemdi. inanılmaz bir rol yeteneği var adamın.
     
  11. Tabiki Johnny'nin oyunculuğuna diyecek hiçbir şey yok, mükemmeldi ama film güzel değildi. Beni hiç etkilemedi.
     
  12. eski 1950 yapımı klasik korsan filmlerinden sonra çekilen en iyi korsan filmi
     
  13. dvd'nin içinde bir de bonus cd verdiler..galayı,çekimleri izledim ve bayıldım...gerçekten süper..toplam 6 kez izlediğim sayılı filmlerden ..
     
  14. Depp'i severim ama filmi hiç beğenmemiştim ben...
     
  15. Filme hayran kalmıştım tam olması gerektiği gibi bir filmdi tabi ki Depp döktürmüştü.
    2.sinin çekilecek olmasına sevindim merka ettim senaryo nasıl olacak.Klişe olmasında artık.
     
  16. filmin devamı da çekilicek yada çekiliyo tam bilmiyorum sevenleri hoplasın ne diyelim ehuehua :)
     
  17. o nasıl bi oyunculuktur yaaa johnny allah allah nidaları modunda direk.
    süper film...bir göz kalemi bir insana bu kadar mı yakışır
     
  18. Sadece göz kalemimi mi?
    saçlar ve sakallar da süper olmuş.

    not:ibne değilim :)
     
  19. Johnny Depp i sevmeye başladığım filmdir. O ne tip öle yaaa.

    Dip Not: Bende gay diilim.. :)
     
  20. çok güzel olmuş ama... :lol:

    ps:ben kızım =P
     

Bu Sayfayı Paylaş