hababam sınıfı askerde..

'Forum Meydanı' forumunda MorHatuN tarafından 15 Ocak 2005 tarihinde açılan konu

  1. bugün gittim acayip güzeeldi ya... bu kadar mı komik olur.. başından sonuna kadar kahkalarla güldük yanii..... :lol:

    ama sonu çok absürd bitiyor. başından sona kadar süperdi son pek iyi değildi... espriler falan çok hoş zaten... hülya avşarı pek beğenmedim.. hiç yakışmamış ona o roll. mehmet ali erbil gene koparttı zaten ortalığı. birde saf br askerr :D falan anlatır gibi oldum ... izleyenler nasıl buldu acaba.. :D


    "aaa bi çalı gelio ;P "

    koptuğum andı..
     
  2. bende dün izledim..bazi sahneler (tank sanhneleri) abartilmis gercekten...ama bencede komikti..Hülya Avsar bencede hic yakismamis o role...sonuda sacma bitti saten...herseyin bir rüya olmasi tamam komikti ama herifin sonra camdan atlamasi ile bitmesi acaipti gercekten..ne kadar komik olsada eski hababam sinif filmlerinin yerini tutmuyor..
    "kizlar geliyor kizlar civil civil fikir fikir 40 tane yavru..." tam olarak böyle degildi alinti ama buna benzer birseydi ...ecrü dans edip arkadaslarina söylüyor bende burda kopmustum:)
     
  3. ya bence hababam sınıfı gibi gerçekten türk sinemasının bombalarından birinin başarısından faydalanmak için yapılmış bi film bence olmasaydı da olurdu ne biliim eski bi filmin başarısından yararlanmak yerine bence daha yeni, kendine özgü
    ve yaratıcı bi film yapılabilirdi
     
  4. filmi seyrettim ve pişman oldum. gönül yarası filmini izleyince artık bazı şeyler yoluna girmiş derken bu saçma filmle yine herşeyin aynı seviyede olduğunu gördüm.bence hababam sınıfı adını kullanıp kazanç sağlamaya çalışmasınlar.
     
  5. eski hababam sınıfının mirasını yiyiyorlar.
     
  6. Bence çok komikte..Ama sonu harbiden de absürd bitio...MEsela M.ali erbil in poposunu gösterdii sahne çok komikti..:D
     
  7. Ben beğendim açıkçası. Eğer amaç güldürmek ise; filmin bu amacına ulaştığını söylemek isterim. Askerdeki benzerlikler ve maç başlatır gibi savaş başlaması saçma gelmişti ki, rüya olduğunu gördük. :)

    Ve belirtmek isterim ki; serinin ilk filmleri ile kıyaslama taraftarı değilim.
     
  8. ben hababam sınıfı gibi usta oyuncuların oynadığı bir türk klasiğinin devamının çekilmesine karşıyım.. son çekilenler bana hiç orjinal gelmiyor...
     
  9. ya zataen kıyaslanmaz ki.. bencehoş olmuştu...
    özellikle o kemal paşa tatlısını görünce selam vermeleri falan kopmuştum..

    tabikide ilk serilerin tırnağı falan hiçbirşeyi olamaz.. ama yinede hoştu....
     
  10. bu filmi sırf hülya yavşar!! var diye izlemiyeceğim yoksa filimin kadrosu güzel...
     
  11. izle ya zaten pek fazla ortalıkta gözükmüyor yani o espriler içnde falan onu dikkat bile etmiyorsun yani... ilkinden çok daha başarılıydı bu.. en azından başından sonuna kadar güldüm...

    zaten insanları gülmeye ihtiyacı varken bu filmin vizyonda olması çok iyi..
     
  12. Sevmedim,gülmedim,saçma bir filmdi...Sırf arkadaşları satmamak adına gittiğim bir filmdir.
     
  13. valla ben yapılan esprileri falan çok beğendim ilkinden oldukça iyiydi...

    -zehra babandır .. :D
    -aa kemal paşa.. (sLm veriliyor falan)
     
  14. Ya herşey iyi hoşta filmin sonunu yazan arkadaşlar keşke bir uyarı verselerdi, bakalım yorumlar neymiş diye okurken filmi öğrendim çıktım.
     
  15. Gerçekten bunlara güldün mü?
    ilginç...

    Ben filmi hiç beğenmedim..
     
  16. :D :D
     
  17. Aynen katılıyorum.Hatta bence keşke olmasaydı.Mehmet Ali Erbil'de her filmde aynı karakteri oynuyormuş gibi geliyor bana.
     
  18. Ben cok güldüm, hatta biraz fazla gülmüsüm, Allah onlarida güldürsün...Cok komik ya, yok böyle bise!!!!
     
  19. iCe

    iCe

    545
    0
    300
    Mehmet Ali Erbil son yıllarda iğrenç yavşak bir tipleme buldu kendine hep aynı tipi oynuyor. Ama sorun şu ki hiç komik değil.
     
  20. evet güLdüm :D
     

Bu Sayfayı Paylaş