Di Box Tavsiyesi

'Elektro Gitarlar' forumunda mya01 tarafından 4 Aralık 2011 tarihinde açılan konu

  1. Selamlar,sahneye kabin taşıma derdinden kurtulmak için di-box edinmeye karar verdim ufak çaplı konserlere yönelik,engl e530 preamp a uygun hangi markanın hangi ürününü tavsiye edersiniz,üzerinde kabin sim. olanlar daha çok iş görüyor sanırım,bu konuda çok cahilim araştırdıklarımdan da net bilgilere malesef ulaşamadım.
     
  2. Ultra-G Behringer. Behringer'in en iyi ürünü, hem de ucuz. Al kurtul.
     
  3. Çok sağol Aykan bi sorum daha var,araya hangi kablolarla bağlantı yapmam lazım,yani preamp - ultrag için kabin jack ımı yoksa enstrüman jackımı ?
     
  4. e530-Ultra G arasında Çivi jack, Ultra G'den mixere girerken XLR jack kullanacaksın, bir tarafı erkek, bir tarafı dişi ;)
     
  5. Tamamdır çok sağol bilgiler için:)
     
  6. Ne demek :)
     
  7. olayı bitirmiş aykan arkadaşım ama bende zamanında bi behringer kullanıcısı olaraktan kesinlikle ultra g tavsiye ediyorum hem sağlamlığı hem kalite işlevi ve fiyat olarak kullanılabilicek iyi bir simulatör :)
     
  8. Sağolun ilginiz için:)evet bu ara bulurbulmaz alıcam bulamazsam 0 ına artık:)
     
  9. Behringer ultra ile ilgili genelde hep iyi yorumlar var. Başka alternatiflerini deneyen var mı?
    Mesela Behringer ultra g - hugnes kettner red box - Palmer PDI09 bunları deneyip karşılaştırma yapan şu daha iyidir şu daha iyi sonuç verir artıları eksileri vs..Yakın zamanda alacağım ama kararsız kaldım.
     
  10. Kabin sim olan başka di box var mı ultra g den başka?
    Red box da yok sanırım.
     
  11. Red box tada var 4x12 birde bildiğim palmer de var.Hangisi daha başarılı pek bilgim yok.Genelde sıralamayı palmer h&k ve behringer şeklinde yapıyorlar.Bulabilirsem edineceğim.Behringeri eledim gibi şimdilik.
     
  12. Ben sana BSS yada Radial tavsiye ederim ama bütçe kısıtlı di-box olsun çamurdan olsun yeter diyorsan behringer tapco gibi şeyler tabiki işini görebilir.
     
  13. BSS 'i ilk defa duydum biraz bakındım nette pek birşey bulamadım.Sanırım yurtiçinde bulamam onu.Radial'ın hangi modeli olabilir.Di-box tarzı birden fazla ürünü var.Hangisi benim işimi görür cabin simulasyonlu? Radial JDX Reactor diye bir ürünü var bumu yoksa farklı bir ürünümü.
     
  14. Radial ın J serisi bütün üsürnleri işini görür (JDV Super DI ı da tavsiyte edebilirim) BSS inde AR133 taş gibi dia box tır üstünden araba geçse bişey olmaz (sanırım kiralama firmaları bu yüzden tercih ediyorlar) BSS i SF muzikte bulabilirsin.
     
  15. sans amp ya da mxr tavsiye ederim... kalite için başkasına bakma...

    kolay gelsin...
     
  16. Palmer PDI09. ufacık tefecik ama güzel iş görüyor.

     
  17. Güzelmiş..
     
  18. Ben de Radial veya Hughes&Kettner Red Box tavsiye ederim. Red Box'ı kısa bir süre kullandım ama epey memnun kalmıştım. Bu arada evet kabin simulasyonu da var.

    Radial'a da insanlar iyi güzel dediler, araştırdım falan cidden güzel alet, hakkını vermek lazım.

    Ucuz yollu kurtulayım dersen de Behringer tabiki, gerisine bakma. Bir tane başka marka Dibox alacağına Behringer'den sistem kurarsın.
     
  19. Radial ı eline alınca ayrıca verdiği birde güven duygusu var :D
     
  20. İmzamda işinize yarar bişey olabilir belki..
     

Bu Sayfayı Paylaş