Şu Dört Prosesörün Arasında Kaldım Lütfen Yardım Edin.

'Elektro Gitar Ekipmanı' forumunda Metalist tarafından 18 Ocak 2012 tarihinde açılan konu

  1. Line 6 POD X3 Live Guitar Multi Effects Pedal,


    Zoom G7.1ut Tube Guitar Multi-Effects Pedal,


    Line 6 POD XT Live,


    Boss GT-10 Guitar Multi-Effects Pedal.



    Arkadaşlar benim aradığım güzel sololar atabileceğim, sağlam distortion elde edebileceğim bir prosesör.
    Kullanımı kolay ve özellikleri çok olmalı.
    Özellikle distortion tonları iyi olsun.
    Ve amfim kötü bir amfi, amfi açığını kapatsın.
    Siz hangisini önerirsiniz?
     
  2. Ben line 6 pod xt live ile x3 live kullanmış biri olarak tercihim x3 live olacaktır.Diğerlerini kullanmadığım için bir şey söylemem yersiz olacaktır.
     
  3. x3 al rahat et zoom g lerde expression pedal sıkıntılı biraz üzülürsün bide x3 un dengi değil xt ile g7 hiç aralarında kalma gt10 ve x3 tamamen senin tercihine kalmış ,x3 refah sağlar ama xt de sağlar aslında sen xt al hacı hiç gerek yok bi dunya ıvıra zıvıra
     
  4. Guzel tavsiyeler var ama bu cumle cok onemli. Daha once 15 watt'lik Boston amfin oldugunu soylemistin yanilmiyorsam. AxeFx de alsan o amfiden alacagin cikti sinirli olacaktir.
    Sana tavsiyem Zoom G3 gibi yeni nesil ve ucuz bir MultiFx bakman (ABD fiyati 200$), sonra da kalan butun parani Tech21 PE60 veya onun ayarinda bir keyboard amfisi icin biriktirmen.

    Yada bunlara girme, Blackstar HT-5 + DS1 bulmaya calis.
     
  5. Vox tonelab tavsiye ederim prosesor olarak. Pod xt, x3, zoom g2tt ve vox tonelab le kullandim.


    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
     
  6. Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Bu pedallardan birini almayı düşünüyorum ama. Dediğim gibi çok araştırdım. Ama bunların arasında kaldım.
     
  7. Bende x3 live kullanan biri olarak pod tavsiye ederim. Tekrar prosesör almayı düşünsem yine pod bakardım ve vox ları da bir incelerdim. Denemedim ama metnini çok duyuyorum.
     
  8. Boss pedalların dijital ses verdiği söylenir hep, HP laptopların aşırı ısınması gibi bir şehir efsanesidir bence bu. Boss Gt-10 u ilk aldığımda evet ben de aynı kanıdaydım ama biraz ayarlarını kurcalayacaksın önce, sonra direct input yerine Fx returnden girebileceğin bir amfin olacak ki speaker en az 12" olmalı, bu hacimle biraz da sesi açınca gerçekten güzel tonlar alabilirsin gt-10 dan, çok da transparan bir prosesör, Jackson dk2m ve fender american stratım arasında gayet tonal farklar yaratabiliyor. Dünyanın en iyi prosesörünü bile alsan o hacimli sesi bi yerden çıkarman gerekli, bu ayrıntıyı atlama lütfen !
     
  9. pod x3 live ve vox tone le kullandım.
    Drive sağlam istiyorsan ve kullanımı çok kolay olsun, drive ve diğer tone değişim fonksiyonu tek düğmeyle değiştirmek istiyorsan vox tonelab,
    çok fazla efekt istiyorsan, fonksiyonel olsun, drive zayıf olsada diyorsan pod x3 live tavsiye ederim.

    Ben vox'u çok beğeniyorum. Özelikle denemeni tavsiye ederim.
     
  10. hangi pedalı alırsan al önemli olan sesi nereden çıkacağin, ve gitarinin durumu olacaktir..
     
  11. Sağolun yorumlar için fakat ben akıl değil öneri istiyorum arkadaşlar, bende biliyorum bir telecasterden Alexi Laiho tonu alamayacağımı, bir boston amfiden line 6 tonu alamayacağımı. Bu arada bir çok kişinin vox tonelab önerdiğini fark ettim. Ne gibi özellikleri var?
     
  12. Gt-100 de çıktı bu arada.
     
  13. vox modellerinde lamba bulunmakta. biraz daha sıcak tonlar demek bu. ama sadece clean, crunch ve overdrive gibi seslerde fark eder. distortion, hi gain tonlarininin bayaği başarisiz olduğunu duymuştum. aralarindan hangisi diyorsan gt 10 derim.
     
  14. Bluescasterın dediği gibi Vox Tonelab distortion ve hi gain tonlarında gerçekten yetersiz ve sıkıntı yaratan bi prosesör. Ogün Sanlısoyun gitaristi Aytek abinin prosesörü X3 Livedı sanırım. Evinde denedim ve dinledim, gerçekten harika ötesi. Özellikle onca fonksiyonuna rağmen kullanım kolaylığı harika. Distortion ve clean tonları mükemmel. Bende Vox Tonelab var ve kesinlikle değiştirmek isterdim X3 Live ile.
     
  15. 2. el GT-8 + Amfi diyorum bende :)
     
    VgrooveR bunu beğendi.
  16. bluescaster hocam distortion tonları çok önemli benim için ya. malum metal çalıyorum konserlerde filan. :)

    mnsth,hotamis arkadaşlar sağolun sizde :)

    dün ve bu gün full araştırma yaptım arkadaşlar. çevrem olsun, turkrock olsun, youtube olsun hep araştırdım.
    pod x3 live , pod xt live ve boss gt-10 arasında kaldım. çok kötü bir durumdayım acaba hangisi işimi görecek çok merak ediyorum
     
  17. Hocan xt live hi gain ton arayanları hayal kırıklığına uğratacaktır.Metal pack ile bi nebze olsun hi gain tonlar elde edilebiliyor.Fakat xt live alıp üzerine metal pack için para vermektense,bunların hepsini bünyesinde bulunan x3 live alman daha mantıklı duruyor.Xt live ile x3 live kullanan birisi olarak tercihini x3 live dan yapmanı tavsiye ediyorum.
     
  18. Hocam o paralı metal pack falan dedinya kafamı kurcalayan şeyler arasında o dediğin. Yani her pedal yükleyişimde para vermek istemem. x3te'de aynı değilmi? line 6'nın tüm markalarında aynı diyorlar?
     
  19. line6 pod live serisi de boss gt serisi de iyi bir piyasaya sahip. Zaten 2. el alacağını düşündüğümden, sen bunlardan birini al, memnun etmezse seni satışı da kolay nasıl olsa, hem deneyip kendi tecrübelerini de geliştirmiş olursun. Ben o mantıkla önce gt-8 aldım, hiç de pişman olmadım. Hemen hemen her gt-8 sahibi gibi başlarda zorlandım ayar yapmakta. Ama usanmadım ter döktüm üzerine ve bana yetecek tonlara yaklaştım, sonra phrase loop ihtiyacımdan dolayı GT-10 aldım. İlk 1 ay her gün satmak geçti aklımdan. Ama yabancı forumlardaki gt-8 global eq ayarlarını falan bir takip et, çok güzel sonuclar alırsın. tabi line 6 olsun boss olsun mutlaka 12" speaker ı olan bir amfi al ve yine mutlaka fx returnden gir amfiye. eğer gt 10 alırsan internetteki hazır patchlere güvenme dipnotunu da ekliyim :)
     
  20. Line 6 Pod XT Live(y)
     

Bu Sayfayı Paylaş