Zor Baba 1/2

'Forum Meydanı' forumunda s_hifty tarafından 10 Mart 2005 tarihinde açılan konu

  1. başrollerinde üstad Robert De Niro nun ve en sevdiğim komedyenlerden Ben Stiller ın olduğu harika iki film 2. filmde bir diğer üstad Dastın Hoffman kadroya katılıyor izleyin izetin gülmekten karnınız ağrısın :)
     
  2. Beğenmedim, gülmedim. Öyle sadece vakit geçirilcek bir film. Bu tür filmlerdeki espri anlayışı bana çok hitap etmiyor sanırım.
     
  3. Ufaklık olmasa sıradan basit bi film diyeceğim ama yinede kurtarmış filmi :D
     
  4. Birincisini izlemedim ama yeni çıkana gitme fırsatı buldum geçenlerde ve beğendim açıkçası. Hatırı sayılır derecede güldüm desem de yeridir. Gaylord Focker ya :D Türkçeye uyarlayıp düşünsene böyle bir adın olduğunu :)
     
  5. hahaha o süperdi ya 1. sinin türkçesini izledim ben postacı geliyo Gay Siker hanginiz falan diyo benim diyo elemanımız en son ilkokulda bana böyle seslenmişlerdi falan herkes galda geçiyo :D
     
  6. Bu arada ''Affetmeyen'' ( :D ) arkadaşımın bahsettiği minik elemanda apayrı hakikaten. Bir çocuk bu kadar mı tatlı olur be arkadaş. Yemin ederim çocuk yapasım geldi filmden çıktıktan sonra :lol:

    Dur bakayım ne diyordu o: ''Asssshooolllll'' :D
     
  7. Heee adınıda Tmac koyardık olur biterdi :D
     
  8. dino

    dino

    11
    0
    300
    iki filmde süperdi ben stiller ve robert de niro gerçekten süper bir ikili olmuş filmin bazısahnelerinde koptum.

    arkadaşlar haklısınız küçük çocuk gerçekten çok şirin
     
  9. Abi bunu görünce böğürerek güldüm diyeyim de sen anla benim hali vaziyetimi :D
     
  10. Birinci filmi izledim.Öyle aman aman bir film değil fakat Ben Stiller'ın sofra duası yaptığı bölüm hoştu.
     
  11. Assshooolllllll Tmac :twisted: hedee hödööö
     
  12. KabaK

    KabaK

    316
    0
    0
    birincisi çok keyifliydi. ikincisini göremedim henüz..........
     
  13. bn 1.i isledim! bnce çok komik bi film.. :)
     
  14. 3.sü de güzeldi. 4.için konu kalmadı artık.
     

Bu Sayfayı Paylaş