En Hızlı Gitar Çalma Rekoru

'Elektro Gitarlar' forumunda halilpazarlama tarafından 6 Mart 2012 tarihinde açılan konu

  1. Değişik bir bakış açısı . Hız her şey değildir ama 320 bpm ile melodi çalmak da ayrı bir yetenek.

     
  2. Aynısını daha hızlı çalarım abi...valla..
     
    Cabwaystar ve VanHalen bunu beğendi.
  3. çerez gibi rekor kırıyo hersene aynı etüdle

     
  4. penanın tele sürtünme sesinden başka bi bok duyulmuyor afedersin 34646734 bpm çalsa ne olur.
     
    Berkay Aşar ve Nova Custom Guitars bunu beğendi.
  5. çok masturbasyon sonucu böyle oluyor bu adamlar...cık cık cık yazık valla arkadaşlar, bu adamın bi kız arkadaşı olsa michael bolton felan takılır :D:D
     
    Ze_uS, Casablanca, Komikhocuk ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  6. birebir çalmıyoki zaten ritme göre değiştirmiş yani kafasına göre çalıyo gereksiz bi olay bence
     
  7. başlığa tıklarken ne olur bumblebee çalan latin abi olmasın dedim ama o çıktı. 1'e 1 aynı çalıyor, tescilli bir rekor bu, gayet temiz çalıyor. lüzumlu bir iş mi, tabii ki değil...
     
  8. Gitarın sap ayarı güzel yapılmış :) vereceksin eline ayarsız bir cort x2 ,hadi buyur rekora gel diyeceksin :D
     
  9. En hızlı şarkı söyleyeni de seçsinler. :)
     
  10. Bazı anlar vardır, ki genelde böyledir... Bu adam gelip saniyede 151515349643932197594952 vuruş yapsada, B.B.King'in tek 1 notaya dokunuşu dünyalara bedeldir. Sürat felakettir. :)
     
  11. zaten burada olay müzikten çok sporla fizikle ilgili.
     
  12. ojene etsinler :D salak herif :D :D
     
    vigiliante bunu beğendi.
  13. Ben videoyu anlamadım :D
     
  14. bu tür olayalar zaten show ve rekor üstüne yapılıyor adı üstünde herhangi bir müzik yok ortalıkta beğendirme çabasıda kısaca müzikal anlamda 0 ama hız teknik bakımından çok iyi
     
  15. bu adamın bi iki bestesini dinledim berbat ötesi.hızıda kötü temiz çalamıyor.kısacası gereksiz bir adam :D
     
  16. Temiz çalım + hız = Rusty Cooley !!!
     
  17. bence 1.malmsteen 2.paul gilbert 3.michael angelo(bu adamı pek sevmem ama çok hızlı ve temiz :D) petruccide oldukça hızlı ve temiz çalar
     
  18. Nossa, que coisa impressionante gente! Cara Tiago, vc tocando muito bem, bem forte e super rapido. Parabens para vc. Mas, eu acho que sobre musica infelizmente que o seu trabalho nao incluso alguma 'sabor'.

    Çok pis saydırdım elemana. :whistle:
     
  19. adamı yermeye gerek yok. en düşük bpm den en yükseğine kadar parçayi orjinal, kayipsiz çaliyor.. bu da dünya rekoru oluyor.. burada diğer müzisyenlere saygı duymak kalıyor sadece.
     
  20. ya adam iyi .. de.. gerek yok :D
     
    egosss bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş