mute

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda DC-okan tarafından 29 Mart 2005 tarihinde açılan konu

  1. artık mute....
    selam arkadaşlar ..djıın diye bildiğiniz grubumuzun uzun zamandır adı değişmiş durumda fakat yeni bir başlık açamamıştık bu güne kadar...HAYIRLI OLSUN..
    mute
    cuma günleri alsancak ROİ BAR da ..hepinizi bekliriz..
    ayrıca forum yöneticimiz demonuz varsa nereden ulaşılıcak onu da yazın demiş.. evet var demo,önkayıt,hatta albüm için uğraşıoruz..şimdiye kadar
    27 parçamız bitmiş durumda ..eğer isterseniz bana adresimden ulaşın demo çalışmalarımıza böylelikle ulaşmış olursunuz..teşekkür ediorum..
    bir aksilik çıkmaz ise ROXY e katılıyoruz...
     
  2. başarılar dilerim...
     
  3. la giriş 7.5 içki dahil değil bira 7 milyon yaw babam way sizi dinlerken içemicez yane su kaç para acaba merak ettim bak...

    değiştirsenize şu afişinizi pehhh...
     
  4. haklsın içerisi baya bi pahalı ama napalım..
    biz söledik damlara bu fiyatlara zor die.. ya bide bizimde içimize sinmio orası ama bakalım önümüzde yazlık mekanlar var..

    jimmy kardeşim teşekkür ederim..sizede kolay gelsin nediim..yanı kader işte..
     
  5. çok pahalı çooookkk olmaz böle zaten yaz geldi pehh
     
  6. evet çok pakalı...
    gerçekten adamlara söylendik falat anlamadılar..
    işin içine birde liseli grupları parasız gündüzleri çaldırmak girince,bu da kötü oluor tabi..
    sanırım artık roide çalmayacağız ..
    bu da bilinsin yani
     
  7. eee nerde çıkçaksınız zaten takip etmek zor oluyo bir etap bir roi çıkın artık düzgün bir yerde biz dinliyelim yaw şenlikleri ayarlayın da ege oraya falan çıkın işte ya kapalı yerler baymaya başladı biralar ne böle zaten zamlı pehh...
     
  8. bildiğim kadarıyla şenliklerde adam akıllı bir zamanda çalmıyorsan gündüz gündüz kabak oluyormuşsun güneş altında:) bunu söyleyenler de benim arkadaşlarım bilmiyorum nekadar doğru.. ama isteriz tabi bizde bi açık hava yapalım :p
    aslına bakarsan izmir yaz'ı gelior arkadaşım ve zaten rock bar kıvamı iyice bir rockabesk olmuş durumda..bizimde pek bişey yapabileceğimiz söylenemez..şimdi yazlık yerlere bakıyoruz ama belli de olmaz ..hele bir roxy den dönelim sonrası gelir...
    teşekkür ederiz.
     
  9. muhohahuahau

    olsun olsun şenlikler iyidir püfür püfür çimenlerde bira içerken falan güzel olur yane...

    Rockabesk güsel tabir tabi artık barlarda çıkmak zor oldu gibi açık hava konserine katılıyorum olsa fena olmaz yani...
    Ooze la geçsenize irtibata Ooze da güseldi yani performans olsun dinliyenler olsun...
    şimdiden kolay gelsin...
     
  10. Selamlar herkeze
    Bu arada okan internet almıssın galiba seni goremezdik buralarda ozledik walla :)
    Meraba genjuro bakıyorum bırakmıyosun bizi saol desteklerin için ve haklısın yeni kurulan gruplar için bar da cıkmak biraz problemli oluyor okadar garip zihniyetli işletmecilerle muhattap oluyosun ki gercekten komik olaylar yaşıyoruz neyse ama zaman için de herşey yoluna gircek gibi gözüküyo. Bahar konserleri güzel aslında eylenceli geciyo ama calarken gercekten kabak oluyosun :kaydim neyse bakalım onumuzdeki gunler gostercek bi gecsin su roxy de rahatlıyalım.
     
  11. bekliyoz sabırsızlıkla...
     
  12. nasılsınız arkadaşlar. Beni hatırlamışsınızdır. hani hep beraber roi.ye konuşmaya gitmiştik bende okul kıyafetleri felan vardı. Barışın ark.ı. her ne ise...
    Bir gün gelecem bende eküricek sizi izlemeye. Umarım yeni isminiz gruba şanslı gelir. Kendinize iyi bakın.
     
  13. hatırlamazmıyız kardeşim....
    elbette bekleriz cümbür cemaat :)
    hep beraber eğlenelim :)
     
  14. ben hatirlayamadim :bilmem :lol:
     
  15. nbr okan? selamlar ve de başarılar...

    roxy e gidecek parçalarınızı baya merak ediyorum, okulda dinletsene :p

    olm koyun mp3 falan da millet dinlesin işte
     
  16. tamam abi dinletirim ayıpsın :p
     
  17. daha çıkmacanızmı bir yer de yawwww :twisted: :icelim
     
  18. yazlık mekan abi:) şuan izmirde öyle bir plan yok ama belli olmaz tabi:p
     
  19. sorma kimsin sen diye
    cevap veremem ama
    bilirsin beni!......
    sormaaa ben senin gibi
    olmadım olamam asla sandığın gibi!
     
  20. seni iyice kaybettik bakıyorum :lol:
     

Bu Sayfayı Paylaş