e.gitar önerisine ihtiyacım var hem clean de güzl hem de metal ve rock yapabilecek bi

'Elektro Gitarlar' forumunda Novice tarafından 10 Haziran 2012 tarihinde açılan konu

  1. merhaba rocker dostlar yeni bi elektro gitar almayı düşnyorum clean de çalmayı sevyorum ama ilglendiğim müzik tipi de metal, heavy metal,rock. 2 sini birden kaldırabilecek gitar önerilerinizi beklyorum. yüksek fiyatlı gitarlardan tavsiyeleriniz de olur en azından bilgi sahibi olurum aslında benim aklımda --- gibson sg standart--- var ama tam karar veremedim
     
  2. Ebony klavyeli bir ESP, blackouts manyetikli
     
  3. Gibson SG iyi seçim aslında.
     
  4. JS1200-1000 modellerine bakabilirsin.Ben 1200 kullanıyorum.Push-pull sayesinde clean tonları telecaster gibi.Çelik alaşımlımı yüksek tel takarsan(ben dean markley blue steel tercih ediyorum) volume podunu kısıp high pass filter ı açarsan ve manyetikleri single hale getirirsen strat gibi o çatlak soundları rahatlıkla alırsın.Normal drive kullanımlarında ise tam bir rock ve lead gitarı ama açıkça belirteyim sağlam bir drive pedalına girmedikce yada çok uğraşmadıkca metal müzik yaparsın ama çokda sert sonuçlar bekleme.Bir bak diye öneririm bu gitarlara yada jem serisinede bakabilirsin.

    Oha gitarı pazarladım resmen =))
     
  5. Death

    Death

    410
    128
    705
    elektronik aksamı kendinde elde edebilirsin. bi gitarı beğenip almadaki amacın elektronik aksam olduğunu hiç sanmıyorum.

    sg kasa seviyosan esp viperda seversin bence esp viper alabilirsin. esplere bak derim.
     
  6. Ben denemek için giderse gitar hakkında bir kaç tüyovari şeyler eklemek istedim.Kullanılan manyetikler-gövde,sap,tuşe ağacı-Sap yapısı gibi özellikleri ile her iki boyutta yeterince cevap verebilen bir gitar olduğunu bildiğim için o gitarı önerdim.

    Tip olayı tamamen zevk olayı tabi.
     
  7. çok saglun soloman ve death önerilerinizi incelyorum
     
  8. Godin düşünürsen Session modeli çok güzel. Bence her türe gider, ama setup da önemli iyi bir pedal şart. Bir de yeni üretim Charvel Desolation serisi var, bir çoğu aktif manyetikli zaten metal canavarı ama clean tonları da güzel. İnce ve köşeli sapları var çalımları son derece rahat, en azından ortalama boyutlarda bi elin varsa :)
     
    Grugum bunu beğendi.
  9. Death

    Death

    410
    128
    705
    o eskidenmiş :)
     
  10. amerikan jackson alırsa eskisi gibi olur :)
     
  11. Death

    Death

    410
    128
    705
    eski amerikan jackson gibi olmaz oda işte.
     
  12. eskisi gibi olan ne var ki? :)
     
  13. Eskisi kadar kaliteli, hatta eskisinden çok daha iyi Meksika Fenderler var :)
     
  14. meksika fender lere pek ısınamadım bir türlü. 2-3 parça ağaçtan yapıyorlar gövdeleri he tabi bunu düzelttiler ve senin de bahsettiğin eskisinden daha iyi mevzusu bu ise ben susuyorum :D
     
  15. :) geçmişten bugüne hem ağaç kalitesi hem işçilikte büyük değişiklere gidilmiş. 91 meksika fender standard ve 2009 meksika fender standard arasında ton kalitesi farkı var mesela. gerçi manyetikleri aynı mı bilmiyorum ama yenisinin çalımı falan da daha rahattı yani :)
     
  16. Death

    Death

    410
    128
    705
    yeninin iyisi var:=)
     
  17. doğrudur bro 2006 ya kadar gövdeler bahsettiğim şekilde yapılıyordu tonlarda amerikanlara nazaran çok daha kötüydü sonrasında değişime gitmiş olabilirler tabi. amerikan fender ile meksika fender fabrikaları arasındaki mesafe 100km oysa ki, ama işçilik ve ton bakımından on binlerce km :)
     
  18. Fender Stratocaster.
     
    Cherokee bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş