promil

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda promil tarafından 22 Haziran 2005 tarihinde açılan konu

  1. slm arkadaşlar.promil grubu mpal öğrencilerinin kurduğu bir okul orkestrası olarak izmir'de doğdu.grup birçok okulda kolejde we şenlikte çaldı.grubun bazı elemanları mezun olunca faaliyetlerine devam etti.en son ege üniwersitesi bahar şenliklerinde we alsancak roi barda konserler werdik.grubta birkaç elemanın değişmesi veya ayrılması ile grubun son hali; wokal:gökhan bas:ali gitar:samet dawul:burçin
     
  2. bence daha düzenli bi tanıtım yapabilirdiniz...
     
  3. Merak ettiğim kaç yıl önce kurulduğudur. Lütfen bilgilendirilebilirmiyiz bu konuda?
     
  4. Cok calışmanız lazım arkadaşlar, her konuda.. sarkılarınızdan tutun insanlarla ilişkilerinize kadar... Kolay gelsin size.
     
  5. arkadaslar bursada 4 senedır falıyetını surduren bır Promil grubu zaten mevcut
    aynı zamanda 51 promil diye de bir grup var

    ısım karısıklıgı olmasın..??
     
  6. bence daha iyi bir isim kullanın... katılıyorum scharbone'E
     
  7. B_ass_ES a çok katılıyorum huaheuahe...çalışılmalı...
     
  8. iyi çalışmalar!!
     
  9. vallaha ege üniversitesi şenliklerinde izledim......o gün çıkan en iyi gruptu..ama bu iyi oldukları demek değil....cidden daha çok çalışılması lazım....roi'nin as grubundan ders alınmalı bence....
     
  10. dostlar grup nisan 2001de faakiyetlerine başladı.ama o günkü ilk gruptan sadece bascı ali kaldı.yani grup tamamıyla değişti diyebiliriz.arkadaşlar her türlü eleştiriye açığız. heyecan yapmıyoruz.yawaş yawaş ilerliyoruz.51 promile katılıyorum.isim karışıklığı olmasın.bizim adımız sadece "PROMİL".
     
  11. abi ders alıncak daha ıyı gruplar olduguna inanıyoruz.roı nın as grubununda ders alacagı baska gruplaR WAr mutlaka<KUBAR> :cigara
     
  12. obaa 51 promil de var arkadaşlar siz ne yaptınız??
     
  13. 51 PROMILDE WAR AMA...

    abı bız bu konuyu arkadaslarlada konustuk bu grup 2001 yılında kuruldu bıkac gun oncesıne kadar da baska promıl duymadık hem onlar 51 promıl bız sadece promıl onemlı olan karısmaması dıılmı.hem sanada bı ornek verıım sızın orada da alıve var izmirdede dogal bısı galıba(KUBAR) :cigara
     
  14. en iyi tanıtım yaptığımız müziktir...
     
  15. bncede abı bı grubun yapacagı en ıyı tanıtım yaptıgı ıstır bızı dınleyın sora karar verın derım cunku muzık sozcuklerle anlatılmaz yasanır(KUBAR) :cigara
     
  16. vay be koç, boşverin olm kimseyi sallamayın harbici çalışın meşhur olursanız yinede çalışın tanıtım yapmayın müzik yapın beste yapın ismi de sallamayın iyi isim 51 promil olmasından daha iyi bence, promil olmasını istiyosanız o olsun, forumda kimsenin söylemediği bişey soliyim size BAŞARILAR...
     
  17. eywllah cok sagol bu foruma katıldıgımızdn berı aldıgımız olumlu msjlardan bırı dedıgın gıbı ısım bahane muzık sahane dımı cok sagol(KUBAR):cigara
     
  18. arkadaş grup elemanlarını bir satır arayla yazmak gibi şeylerden bahsetmiş bence, sayfa düzeni vs. eheh soyut düşünmemek lazım yani.

    bu arada, tanıtımla müziği karıştırmamanızı da tavsiye ederim. tanıtım yapılmalı elbette, ama müziğin amacı "tanıtım/popularite" filan olmamalı, o zaman kaliteden ödün verilmiş olur.

    başarılar.
     
  19. promıl

    belkı haklı olabılırsın ama bu konu cok tartısıldı cok konusuldu bız sadece promıliz ve bu grubu ılk duydugunda sayfanın duzenı yazı tasarımı diil sadece yapılan muzık konusulmalı bızce gerısı arka planda kalmalı dımı ayrıca promıl ısmını kullanan bıcok grup oldugu ve nedenı soruldu sadece yapılan muzık onemlı bnce ısım bıle arka planda snın dusuncenede katılıyorum ama bızım ıcın on planda olan tek sey muzıııık...(KUBAR):cigara
     
  20. eywallah ozmo kardeş.biz bu forum köşelerinin samimi olduğuna inanmıyoruz.birçok grubun yalakası sahte şeyler yazıyor.yada bir gruba gıcık olan biri,grup iyi olsa bile olumsuz eleştirilerde bulunuyor.biz bu yüzden en iyi tanıtım yaptığımız müziktir diyoruz...(libido) :twisted:
     
Benzer Konular
  1. ozgur196
    Yanıt:
    1,309
    Gösterim:
    85,865
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş