Deep Inside (Doom Death) - Ankara

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda FateX tarafından 17 Temmuz 2005 tarihinde açılan konu

  1. Deep Inside

    Tarz: Doom Death
    Şehir:Ankara
    Kuruluş:2005

    Official Web Sayfası : www.myspace.com/deepinsidetr www.deepinside.anatolianrock.com

    Albüm öncesi promo kayıt Tiring Flames 2007 Şubat Ayında Yayınlandı ..

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kısa Biyografi :
    Grup 2005 Yili Ekim ayinda Alpago ve Kadircan tarafindan kuruldu. Geçen bir buçuk sene içinde birçok eleman degisikligi yasayan ve birçok bar , senlik konserinde yer alan Deep Inside'in promo kaydi Tiring Flames yayinlandi ..

    Deep Inside - Tiring Flames

    2007 Mars Production

    Vokaller : Alpago

    Gitarlar : Alpago , Yener

    Bas : Kadircan

    Session Davulcu : Oktay Fıstık ..

    Kadro:

    Alpay (alpago) :arrow: Gitar/Vokal


    Kadircan (FateX) :arrow: Bass/Geri Vokal


    Yener (_YeNeR_) :arrow: Lead Gitar


    Kerim (mky) :arrow: Davul


    Ulaşabileceğiniz msn&mail adresleri ;

    Kadircan : [email protected]
    Alpago : [email protected][/img]
     
  2. Hele suuuuuukkkkkkuuuuuuuuuuuuur be...Nerdeydiniz şimdiye kadar?

    Performansınız cok iyiydi.

    teşekkurler.
     
  3. Eywallah hocam...
     
  4. Başarılar dilerim konser olsada yıksak şöle ortalığı kolay gelsin!! :metal :metal :metal
     
  5. Beyler başarılar dilerim zaten bu grubun kurulduğunu duymuştum.Grup elemanlarından Alpay ve Kadircan'ı zaten tanıyorum da Dağhan hiç de yabancı gelmedi...Tanıyor muyum acaba ? :roll:
     
  6. Eywallah mert ... Tanıyor olabilirsin... Eskiden Black , doom fln çalıyodu .. Ankara'da vardı bi kaç gurubu demosu fln olan...
     
  7. 24 Temmuzda biziz bardayız buyuk bi aksilik cıkmazsa eger :twisted:










    Hepinizi bekliyoruz :metalhead
     

  8. Bu grubun ilk konseri mi olacak?
    Başka çıkacak grup var mı ?
    Neyse işte umarım olur , olursa da güzel birşeyler olur :wink:
    Görüşmek Üzere
     

  9. Eywallah Barış ... Dediğimiz gibi Biziz konseri eğer bi aksilik çıkmazsa muhteşem olucak bekleriz ...

    Mert bu bizim ikinci konser olucak ama ilk konserimizi kimse bilmez çünkü kendi arkadaşlarımız ile Andaç da düzenlemiştik kapanmadan önce... Ve o konserde şimdiki kadrodan fahri ve dağhan yoktu.. Metallica,Iced Earth,Iron Maiden,Anathema ve Sentenced çalıcaz bekleriz..
     
  10. Umariz oncekinden daha iyi olcak.. Hepinizi bekleriz, ve lutfen kim olursa olsun, arkadas hatrina ovmeden eksiklerimizi sert veya yumusak dille ama inanarak soyleyin, soyleyinki bizide havaya girmeden daha iyi olmaya calisalim.. Konserde gorusmek uzere..
     
  11. Pazar ordayim fahricim, basarilar diger elemanlara da...
     
  12. İlk konser değil Kadircan ın da belirttiği gibi...Ama BİZİZ tarzı bi barda ilk diyebiliriz.

    Bildiğim kadarıyla 3 gurup olucak.Kadircan bu konuda tum bilgileri burdan belirtir zaten.Cunku o ilgileniyo bu işlerle :)

    Dinlemeye gelirsen seviniriz :)
     
  13. Pazar da bi organizasyon varda cmrtsi çıkıyoruz biz bekleriz...
     
  14. Eywallah afiş super olmuş.... Konserde super olucak herkezi bekliyoruz....





    Stay Heavy :metal :metal
     
  15. Herkezi bekliyoruz :)


    Yarın gorusmek uzere :metalhead
     
  16. başarılar. umarım başarılı bir konser olur....
     
  17. Konser nasıl geçti dostlar?? Hiç haber yok... :roll:
     
  18. hmm merak ettim bu daghan twin hastasi sarisin mavi gozlumu karistiriyo olabilirim sadce meraktan :)
     

  19. Bi iki parca hariç fena değildi.Ama ben pek tatmin olmadım.Prk fazla seyirci olmamasından kaynaklandı sanırım :wink:
     

Bu Sayfayı Paylaş