Nem Alıcı (gitarı Korumak Için)

'Elektro Gitarlar' forumunda VanHalen tarafından 25 Ağustos 2012 tarihinde açılan konu

  1. Buraya mı açacam bilemedim ama yanlış yer ise konu taşınsın.

    İstanbul'da oturuyorum malum nem tavan... Şu nem alıcılar gerekli toz şeklinde poşetlerde vs oluyor bazen ilaç kutularından da çıkıyor.5-6 tanesini öylece kullanıyordum ama yine gerekli bulamadım.

    Satan bir yer bilen eden var mı?
     
  2. Nem(su) polardır. Apolar olan gitar cilasından geçemez.
     
  3. Kerem

    Kerem

    312
    105
    505
    Silika jel diye geçiyor ama nereler satar bilmiyorum :)
     
  4. VanHalen kerem in de dediği gibi aradınığınız şey silica jel ve de bunu bence en kolay pc donanım parçaları satan bir dükkanda bulursunuz.Neredeyse her elektronik parça kutusunun içinden çıkar sizden para bile istemezler.
     
  5. veyahut bir muzik dukkanina da sorabilirsiniz. satmak icin degil de belki vitrinde duran enstrumanlardan kalanlardan ellerinde vardir.
     
    VanHalen bunu beğendi.
  6. Gitarın cilasız kısımları var bir de teller ve metal aksamları için.
     

  7. Deneyelim bakalım soralım.
     
  8. Siz işin boyutunu baya abartmışınız gibi geldi bana ama :confused: kaç tane gitarınız var kasasının yada kılıfının içine bundan koyacağınız? Ben case in içine küçük olanlardan 4-5 tane koydum ne zamandır hiçbir problem ile karşılaşmadım
     
  9. şu an evde 4 gitar var ve içim açıyor telleri eskiden daha iyi dayanırdı vidalar pas tutmaya başladı filan gitarlara saygısızlık ediyormuş gibi hissediyorum kendimi.

    Yani 15-20 tane lazım onlardan.
     
  10. bir de baharatların olduğu dolaba gerek mutfakta.
     
    CAJEMIR, Kerem, nathrizarri ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  11. ne guldum yaaa
    :ROFLMAO:
     
  12. İlgimi çekiverdi iki gitarımım telleri bana sürekli küfürediyorlar açıkta duran metalik ne varsa jack vs. onlar da pas ve küf gibi kararma halinde tuhaf birşeyler yapıyorlar...Kedi kumu deneyen var mı çok mantıklı bir çözüm olabilir sanki :D Neticede malzeme aynı ... Aklıma minik şeytancıklar kaçtı :D :D
     
  13. once senedir kullanmam gitarlara da bir şey olmadı.
     
  14. Boğaç nem sorunu yok demekki olduğun yerde çok şanslısın...
     
  15. acemielektrocu bunu beğendi.
  16. Güzelmiş ama kafa karıştırıcı şimdi İstanbul'un extra nemli havası aynı zamanda faydalı mı :D Metal aksamlara birşey olmasın diye silicajel alırken ağaç için de bunu mu almalıyız?
     
  17. doğma büyüme istanbul :)
     
  18. Bu alet nemi dengelemek için var zaten, nem çoksa azaltıp azsa yükselterek optimumu yakalamaya yarıyo. Kesinlikle şart.

    İngilizcen yeterliyse burdan daha detaylı bilgi alabilirsin:
    http://www.start-playing-guitar.com/guitar-humidifier.html
     
    acemielektrocu bunu beğendi.

Bu Sayfayı Paylaş