Ev Fiyatına Gitar Nasıl?

'Elektro Gitarlar' forumunda VanHalen tarafından 29 Ekim 2012 tarihinde açılan konu

  1. ne özelliği varmışda bu akdar para ediyormuş ki
     
  2. Gitarın içine wah pedalı kaçmış diye bi söylenti dolaşıyordu ortalıklarda :D :D
     
    bluescaster bunu beğendi.
  3. yinede o kadar etmez heralde :D :D
     
  4. İlginç, bunların ederinin 12 bin dolar falan olması lâzım. Sold diyor ancak bütün teklifler reddedilmiş, bir yanlışlık var.
     
  5. O benim de dikkatimi çekti, belki gizlemişlerdir.
     
  6. yok bu fiyata gitmiş yabancı forumlardan okudum.Biri de abd de bir dükkanda 25 bin dolara satılmış.Kirk hammet ölürse 1 milyon dolara satarız diye alıyorlar herhalde ama onun kullandığı gitar da değil yani :) sadece kopyası...
     
  7. ESP'den satın alırım direkt neden o kadar para vereyim anlamadım :)
     
  8. Hayır işi için de satılmış olabilir.
     
  9. İlanın detaylarını okudum öyle bir şey yok, sadece custom shop bir esp, 12-15 bin dolara alınabilir.
     
  10. Desenin aynısını yaptırma şansın yokmuş, o yüzden aynısını alamıyormuşsun. Bence biraz anlamsız bir gitar, değerinin ileride çok da artmaması lazım.
     
  11. Öyle olmasa dahi bu gitarın aynısının, yine custom shop, 12 bin 500 dolara buy it now ilanının olduğuna adım gibi eminim, çünkü sürekli ebay'deki tüm gitarları takip ediyorum. Tuhaf geldi bana.
     
  12. Sanırım dikkatli okumamışsınız. Grafiğin telif hakları Hammet'a aitmiş. Gitar sadece 2 adet dünyada ve bir tanesi Hammet'a ait diğeri de ilandaki. Yani Hammet'tan izin almadan aynısını yaptıramıyorsunuz. Açıklaması bu şekilde.
     
  13. Evet dikkatli okumamışım, This guitar cannot be ordered at ESP, because Kirk owns the rights of the drawing. As far as I know, this is the only other one in existence. diyormuş, ancak ben 12 bin 500 dolara gördüğümü hatırlıyorum(hatta bir bu vardı, bir de ouija vardı, ouija hâla duruyor), bu parayı veren adamın bir bildiği vardır, doğrudur.
     
  14. Arkadaşlar Taksim'de Çiçek Pasajı'nın arkasında kalan antikacılardan biriyle geçen böyle bi muhabbete girdik. =) eBay'deki ürünlerin sold yazdığına bakmamak gerektiğini anladım. Kadının anlattığına göre bu sahte bi piyasa. Bana anlattığını anladığım kadarıyla aktarayım, onlar da antika ürünler için eBay'den ilan açıyolarmış, sonra ürüne rağbet olmazsa farklı bi hesaptan ürünü satın alıp bi kaç yıl sonra tekrar ilan açılıyolarmış, böylelikle insanlar ürünün bilmem kaç bin dolar edeceğini ve daha önce birinin o ürüne o kadar para verdiğini düşünüyolar... eBay'deki vintage ya da custom olarak satılan bi çok gitar hakkında da benzer bi durum olabileceğini düşünüyorum şahsen.
     
  15. Ne olursa olsun, isterlerse üstüne Mona Lisa hatta Da Vinci'nin al yanaklarını veya billurlarını çizsinler. Şaka değil, ev fiyatı yahu!! Etmeeez etmez!
     
    Alper ve pastel bunu beğendi.
  16. Her satışta eBay' %6 veriyorlar bu arada sanırım, ciddi sağlam kar getirmeyecekse çok da sık yapılan bir olay değil o.
     
  17. Dükkan şeklinde çalışanlar için fiyatları daha uygun olabilir.
     

Bu Sayfayı Paylaş