Konsere Çıkacağım Çok Acil Yardıma Ihtiyacım Var

#1
Abilerim, kardeşlerim öncelikle böyle saçma bir konu açtığım için çok özür diliyorum.
Bu şarkıyı çalacağız cumartesi konserde, iyice çalıştım kulak-guitar pro karışımı ama çıkaramadığım bir kısım var lütfen orayı çıkarıp birisi bana tab olarak göndersin konserde s*çmak istemiyorum. Neredeyse tüm tablara baktım o kısmı yanlış vermişler doğrusunu bulamadım bir türlü çok denedim kulaktan çıkarmayı ama yanlış sesler elde ettim. Lütfen birisi yardım etsin çok kısa bir yer zaten.
2:46 ve 2:52 arasındaki kısımdan bahsediyorum, bekliyorum lütfen çok teşekkür ederim şimdiden
 
#3
Tamamen aynı şeyi çalacaksınız diye birşey yok ki.. Bm pentatonik uyuyor işte. :)

Söz konusu kısım da aşağıdaki gibi bir şey sanıyorum..

G---------------------7---------------------------------
D-------7--9--7--9------9-----9----7----9---7---9--7--9--7
 
#4
ya orada bir şey yok ki, yani yanlış anlamadıysam sessizleştiği bölümü soruyorsun. onlar da öylesine çalmış gibi geldi.

duyduğum kadarıyla

x(Kalın mi teli)
(0--2--4)--(0--2--4)--2--4--4----0---2---4 ve bu kısım bitiyor.
----------------------------------2
----------------------------------2

yapıyor
 
#5
------------------------------------------------------------| E
-0---2---4----------------------------4----2-------------| A
--------------0----2-----(0-2-0)-- ----------------------| D

Yanlış çıkartmadıysam böyle
 
#11
İlk defa tab yazıyorum, bakalım nasıl olacak :D

D-------------------------------------0--2--0h2p0-----0------
A---7h10p7----------------0--2--4-----------------4-----2--
E--------------9--5--9-----------------------------------------
 
#12
Grugum, Kerem hepinize çok teşekkür ederim fakat verdiğiniz tüm tablar yanlış, yanlış kısımları vermişsiniz. Yinede emeğiniz ve ilginiz için teşekkür ederim değişik bir yerden çalacağım konserde :)
 
#15
ya orada bir şey yok ki, yani yanlış anlamadıysam sessizleştiği bölümü soruyorsun. onlar da öylesine çalmış gibi geldi.

duyduğum kadarıyla

x(Kalın mi teli)
(0--2--4)--(0--2--4)--2--4--4----0---2---4 ve bu kısım bitiyor.
----------------------------------2
----------------------------------2

yapıyor

buna benzer birşey yapıyor. sala orayı tremolo kolunu çek sesi hafif kıs filan atraksiyon versen yeter ya 3-4 sn birşey kimse çakmaz köfteyi rahat ol.
 
#20
dumanı sevmem zaten her şarkıda aynı ses ton aynı şeyler .. üstüne bir de en kötü şarkısı daha kötüsü var mı bilmiyorum gerçeği benim dinlediklerim içindeki en kötüsü diyelim 3-5 şarkısını duydum zaten orada burada... bu şarkıyı çalarken sıkılmıyormusunuz? insanlar işte çeşit çeşit... çok bayık bir şarkı :)
 

Üst