İz

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda iz tarafından 26 Eylül 2005 tarihinde açılan konu

  1. iz

    iz

    7
    0
    300
    Grubumuz (Ankara) daha önce macrow , nameless , hardtension isimleriyle sahne alan bir gruptu.Sonrasında türkçe bestelere ağırlık veren grup ismini ''iz'' olarak değiştirdi.
    Saklıkentten sonra ''iz'' adı altında 24 eylül cumartesi odtü Şebnem Ferah konserinde alt grup olarak 2. kez sahne aldık.
    Bizi izleyenlerden,dinleyenlerden olumlu olumsuz eleştirilerini görüşlerini fikirlerini belirtmesini istiyoruz.



    İz'in son kadrosu şu şekildedir :

    Ateş Tur : Ritm,Solo Gitar,Geri vokal
    Volkan Yeşilay : Bateri , perküsyon
    Kıvanç Altuntaş : Bas Gitar
    Yiğit Gürkan : Vokal
     
  2. mbk

    mbk

    315
    0
    600
    Grup hakkında daha detaylı bir bilgi ve kadronuzu paylaşırsanız sevinirim...
     
  3. ne kadar süredir birlikte çalıştığınızı belirtmemişsiniz..ilk defa odtüde dinledim sizi, daha çok çalışmaya ihtiyacınız olduğunu düşünüyorum, grubun bassisti diğer elemanlara göre daha tecrübeli sanırım, en azından sahnedeki duruşu öyle..

    pentagramdan welcome the end gerçekten güzeldi,özellikle bassist arkadaşın 'suicide' backvokali.. ancak hım wicked game ilk başta anlaşılmadı, vokal de biraz yetersizdi bu parçada.. grubun kendi parçaları da güseldi..

    başarılar..
     
  4. iz

    iz

    7
    0
    300
    Daha önce bir çok yerde konser verdik farklı isimler altında.Bu konserler : Pilli Bebek ve İstasyonla birlikte çayyolunda konserimiz , Biziz Rock Bardaki canlı performanslarımız, Başkent üniversitesi şenlikleri ve onun öncesinde tekrar çayyolu Halk konserimiz, tunalı konseri performans olarak sayabileceklerim arasında şu geçtiğimiz 1 yıl içinde.

    Grubun bu kadroyla birlikteliği 6.5 yıl civarı.onun öncesinde bass ta eleman değişimleri vardı.Ancak bundan önceki çalışmalarımız çok ağırlıklı bir şekilde ingilizce sözlere sahipti.İz olarak 5 aydır faaliyet göstermekteyiz.

    Kayıtlı 1, kayıt aşamasında olan 4 Beste var bunları da en yakın zamanda sizlere sunmak için çabalıyoruz.
     
  5. Volkan Sınıf arkadaşımdır tanırım kendisini... iyi davulcudur.... Grubu henüz dinleme fırsatım olmadı... Yakın zamanda fırsat yaratabilmek dileğiyle....
     
  6. tenini parcasını yollamıstı yiğit 1 kac ay once.bence gayet gelecek vaadeden bi grup. yolunuz açık olsun.
     
  7. iz

    iz

    7
    0
    300


    konserde çalamadık grupların zamanı kısıldığı için.o şarkı yerine 2 farklı bestemizi çaldık.teşekkürler başar umarım rujla aynı organizasyon veya konserde sahne alırız. ruj rulz
     
  8. iz

    iz

    7
    0
    300
  9. grup olarak ilk defa fallraven fest de izledim geçmiş senelerde binanın ince duvarlarından dolayı evden dinliyodum:)) supersiniz özellikle kendi besteleriniz coooook güzel konserdeki arkadaslar ve babam performansınızı cok beğendik tenini sarkınız cok hoş daha fazla organizasyonlarda cıkın gelelim bestelerinizi dinleyebileceğimiz linkler verirseniz seviniriz
     
  10. iz

    iz

    7
    0
    300
    teşekkürler bengisu.Bu sene içinde ve önümüzdeki zamanlarda daha fazla konserde görüşeceğiz.

    web sitesi hazırlıkları devam ediyo önceden de dediğimiz gibi. En kısa zamanda site hazır olacak ve diğer bestelerimizi de size tanıtabileceğiz.Görüşmek üzere.
     
  11. arkadaşlar siz neymişsiniz ya öyle, zaten şebnem ferah ın odtü ankara konserinde çok beğenmiştim, şimdi bide tenini şarkınızı dinledim o da çok iyi olmuş bu güzel şarkıları kim yazıyor böyle(özellikle tenini parçanızı kimin yazdıgını çok merak ettim) , besteler harika,bi de en kısa zamanda ankara da bir yerde sahne almanızı diliyorum HEP BÖYLE DEVAM EDİN
     
  12. teşekkürler tugcex

    şarkıyı beğendiğine çok sevindik ben grubun davulcusu volkan yavaş yavaş konser planlarımız yapılıyor umarım en yakın zamanda güzel bi konserde tekrar bizi dinlersin şarkı sözlerimizi genelde bütün grup hep beraber yazıyoruz ama bunun dışında şarkı sözü yazarı ilter yeşilayın katkısı çok büyük görüşmek üzere
     
  13. Re: teşekkürler tugcex

    Reklam Yapma 8) .... Şarkı inmiyor :?
     
  14. Typ

    Typ

    73
    0
    300
    evet bu aralar purevolume de bi sorun var sanırım site gelsin bu dertlerin hepsi bitecek işalla
     
  15. Typ

    Typ

    73
    0
    300



    hep birlikte yazıyoruz grup çalışması :wink:
     
  16. vay yiğit!!

    abi naber ya , parçanızı dinledim purevolume de, gayet güzel yapmışsınız, umarım bir yerlerde beraber çalarız, kendine iyi bak.

    ps:abi hala kabuslarıma giriyo beastmaster prodigy de head shot atıyo bana , psikoloğa gidecem :)
     
  17. Typ

    Typ

    73
    0
    300
    Re: vay yiğit!!


    ahaha teşekkürler.Abi güzel olur bizde isteriz yapalım bi organizasyon en kısa zamanda.


    reply to ps : m m m monster kill. beastmaster 6 yıl önceydi ne hafıza var be abi bide yaşlıyım dersin :lol: colo babayı unutmayız ama bunu da hatırlatırım :)
     
  18. Bu adamlari bayadir tanirim cok iyi adamlardir cokta severim 8) Size bu grubun nasi kurulduundan bahsedim biraz.. Bigun ben gitar calarken yanima toplanmi$lardi.. yiit salyasi akmi$ bi $ekilde benim sololarimi izlerken kenana ate$e ve volkana "abi cali$irsak bizde boyle calabiliriz" diye fisildadigini duydum ve ardindan grubu kurdular :p :p :p $aka bi yana Ankarada guzel muzik, guzelden ziyade kaliteli muzik yaptigina inandigim nadir gruplardan.. Canli performanslari (izleyenler gormu$tur) nerdeyse kusursuz.. Tek kusur bence "Tenini" $arkisini calmamalari oldu.. :lol: neyse hadi kankalar ba$arilarinizin devamini diliorum 8) 8) 8)
     
  19. Typ

    Typ

    73
    0
    300
    ahhah teşekkürler ılgaz iyi dileklerin için.Ama grubun kuruluşu hakkında senin kafan karışmış sanırım :)

    nese en yakın zamanda görüşelim özletme
     
  20. mat

    mat

    701
    0
    600
    İZ :!:
    Parçanın kaydı güzel sesler net ve anlaşılır :!: :!: :!:
    İlter Yeşilay dediğinizdede direk saygılar diyorum arkadaşlar...

    BENCE;

    Kenan vokali ilerletmiş...Akor sesine tam oturturulmuş...(ama kasıldığı belli,o yüz ifadesini görür gibiyim kayıtta :twisted: )
    Ateş'e yorum yapmıyım ben burada :!:
    Yiğit'i tam olarak tanımıyorum canlı dinlemedim de :!: geçişleri duydum ilk kısımlardaki...kulağa hoş geliyor :!: :!: :!:
    Volkan:Daha fazla atraksiyon yapabilirdin.Az olmuş.Atack olarak pek yoksun...Ayrıca solodan sonraki atağında olmamış...
    Güzel kayıt...Çalışılmış olduğu belli oluyor sound dan :wink:

    Sene 1998 Ayrancıda H.A.C.I da başladı herşey...
    Şimdi buradalar...Sizi görmek güzel :!:
    Aslında o kadar ilginç ki :wink:

    İsme gelince Inferno,,Nameless,Mecrow...
    sayabilirm yani :twisted:

    Yolunuz açık olsun arkadaşlar...
    Başarılar sizlere :!: :!: :!:
    :metal Bless You
     
Benzer Konular
  1. derinrock
    Yanıt:
    14
    Gösterim:
    1,673
Yükleniyor...

Bu Sayfayı Paylaş