evil cats(punk rock/alternatif)-Ankara

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda ezgyy tarafından 27 Eylül 2005 tarihinde açılan konu

  1. slm herkese..evil cats 2004sonlarında ankarada kurulmuş bir punk-rock grubudur..uzun bir aradan sora konserlerle tekrar szlerleyz..kadro

    vokal,didem
    gitar,gökçe
    bas gitar,ezgi
    dawul,tuğçe den oluşmaktadır

    yorumlarınızı beklioruzz :)
     
  2. İşte bu evilcats canlarım... kimse bu grubun yeni forum actıgına bakmasın bizden eskiler... :p

    Cok iyi bir grup ve cok daha iyi olacaklar.. grubun en iyi özelliği bence grubun tüm elemanlarının kızlardan oluşması :lol:

    Forumunuz hayırlı olsun :!:
    Başarılar diliyorum.. konser tarihlerini haber verin bize..

    Osiris - Davul - Sercan
     
  3. ıste bu kızlar hayatımın grubu... ezgı melek gıbı kız bızım de bass cımız olucaktı olmadı... evıl catsın ılk andaccafe konserınde tam kapıdan cıkıyordumkı basladılar yetısemedım sımdı onları tekrar dınleme hatta aynnı sahneyı paylasma sansı yakalıyıyorum... basarılar dılıyorum kızlar... sız bızı gomersınız
     
  4. vokal kim :p neyse çaktırmayın başarılar andaçta ve heryerde Osiris arkanızda :D
     
  5. Evet vokal bulursunuz artık yav ben özellikle sizde baya gelişme gördüm biraz uyumlu olmuşsunuz :D sonuna kadar destekliorm ve sisi çok seviorm canlarım
     
  6. galiba evilcats bombacı bi şekilde dönüyor....

    Bekliyoruz...
     
  7. Bir yerlerde konseriniz olacak mı yakın zamanda?
     
  8. evet olcak 15 olabilir.ama onlara bağlı hazır olurlarsa...burdan bildireceğiz merak etmeyin...
     
  9. desteiniz için çok saolun canlarımm :D 15inde bi konser war büyük ihtimal zaten duyururuz konser için vokalde bulduk süprizz bakalım nası olcak
     
  10. oleyyy sonunda vokal :!: :!: :p kız dimi?

    ama perhaps'ı ezgi söylemezse olmaz.. o sarkıyı biz ezgiden dinlemeyi seviyoruz.. bir klasik :)
     
  11. tabiki kız erkek bzi bozar :wink:

    saol sercanım walla gaza gelirim bütün şarkıları ben sölerim :lol: ama perhapsi artık cidden sahiplendm söletmiorum kimseye
     
  12. ezgi nereden nereye be... gecen sene bu aralar sızı sadece dınleyıcı olarak ızlıyecektım.. sımdı aynı sahnede olucaz.. buyuk grur.. hep arkanızdayım formlardada yasamdada hep sızden yanayım... az kaldı calısmamaız lazım deılmı
     
  13. bzm içinde öle uyurcum bzde grup olark her zmn CeKeSin yanndayız gökçe we tuğçe giremiolar nete onların adına da yazıorum :)

    bu arada sercana çok teşekkür ediorum burdan avatart için herkese yapmıyo biliorum bni kırmadı cnm bnm..

    yorumlarınızı beklioruz hala :lol:
     
  14. grubun ismi acip hoşuma gitti kolay gelsin hepinize
     
  15. bana tşkr yokmu be küstüm... :( :? :)

    ben öle can canlı avatarları sevmioum pavyon girişi gibi... :lol:
     
  16. Konser...Konser...Konser...

    [​IMG]


    Herkesi bekliyoruz.Yalınayak’ın bu son konserinde yalnız bırakmayalım...
     
  17. onursalcm sanada teşekkürler,konser için..destein için..aklıma bşka teşekkür edicek bişe gelmio bide fas-on forumundaki evil catsin tarzı cat metal geyiin war onuda unutmuorum :evil:

    ewt yalınayak konserine gelsn herkes sağlam grup bzde grupça konserde olmaya çalışıcaz
     
  18. Yav anlamadım gitti Sercan turkrocktaki üyelerin avatarlarını yapmayamı adadın kendinii??:)
     
  19. Arkadaşım link bozuk !! :D
     

Bu Sayfayı Paylaş