BeterBöcek

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda angelofFreaky tarafından 12 Ekim 2005 tarihinde açılan konu

  1. [​IMG]

    BeterBöcek, alternatif, rock'n roll, hard rock ve günümüz popüler rock tarzlarını sergileyen performans grubu.


    Deniz : Vokal
    Emre : Gitar
    Serkan : Bas Gitar
    Egemen : Davul


    BeterBöcek ile ilgili tüm gelişmeleri http://beterbocek.garaj.org sitesinden takip edebilirsiniz. Grubun official sitesi tamamlanmak üzeredir. Ayrıca grup ile ilgili düşüncelerinizi, şarkı önerilerinizi ve tekliflerinizi [email protected] adresine gönderebilirsiniz.

    BeterBöcek, eğlenir eğlendirir. NET!
     
  2. mo

    mo

    121
    0
    300
    isim süper,şak diye seçiliyor onca grup arasından,
    başarı ve bol şans diliyorum.
     
  3. evet mo sana katılıyorum isim bi hoşuma kaçtı. :D
    sanki daha önceden de duymuştum
     
  4. iyi gibi gözüküyo umarım öyledir.başarılar beterböcek :)
     
  5. arkadaşlar, çok teşekkür ediyoruz.

    grubumuzun ismini bizler de o kadar çok seviyoruz kii.... :)

    her cuma bekleriz mutlaka, bizleri dinlemenizi isteriz.

    görüşmek üzere...
     
  6. BETERBÖCEK, 26 Ekim Çarşamba 22:00'de Taksim Trend'de. Giriş ücretsizdir.

    Bekleriz arkadaşlar...
     
  7. böyle bir grup dında olan bir grup vardı sanki başka yerde birde bu taksim trend eski exbronx dimi
     
  8. BeterBöcek, aynı zamanda her cuma RockStar Bar'da sahne alıyor, orası ile isim benzerliği dikkatini çekmiş olabilir.

    ex bronx evet taksim trend, dün akşam bir konser verdik.:)

    Cumaları rockstar a bekleriz. görüşmek üzere:)
     
  9. İsminiz gördünüğüz üzere benimde nickim :) İsmin çok güzel :b gerçekten Umarım bir gün dinleme şansımda olur. Başarılar...
     
  10. BeterBöcek ayrı bir olay süper bi isim bizce de..

    Umarım dinlersiniz...

    Görüşmek üzere... :)
     
  11. 18 Aralık Pazar Buddha Bar'da olacağız...
     
  12. [​IMG]
     
  13. isim harika!!!nerde bu gitar bar ?
     
  14. istanbul :)
     
  15. ankara'da olsa şaşardım zaten :D
     
  16. hahhaaa:) evt istanbul taksimde:) bekleriz yine de...
     
  17. BMX

    BMX

    31
    0
    300
    Slm arkadaşlar isim güzel başarılar dilerim.
     
  18. çok teşekkürler;)
     
  19. kujo

    kujo

    10
    0
    300
    Arkadaşlar çok iiidiniz.
    gitaristi ve vokalı ayrıca tebrik edrim.
     

Bu Sayfayı Paylaş