Pes(rock)-istanbul

'Sanatçı ve Gruplar' forumunda cakewalker tarafından 13 Ekim 2005 tarihinde açılan konu

  1. Merhaba herkese;

    Pes (eski adıyla perde)

    Özay Bakır - Vokal
    Tolga Can Şişman - Gitar, Klavye, Geri vokal
    Soner Özkarslı - Gitar
    Ercan Uslu - Bas Gitar, Geri vokal
    Can Turfan - Davul

    Pes, Perde ismiyle 2004 yılında Soner, Ercan, Mustafa ve T.Can tarafınfan kuruldu. Uzun arayışlardan sonra gruba Sonat İdi (vokal) Alibey Aliev(klavye) ve Mustafa'nın yerine de Emre(davul) katıldı.

    Pes 2005 mayıs ve haziran aylarında çeşitli üniversite festivallerinde yer aldı ve yaz boyunca repertuar çalışmalarına hız verdi. Daha sonra grubun yolları Emre ile ayrıldı ve Metin uzun süre bizimle birlikte çaldı.Bu süre içinde bir kaç ay C.tesileri taksim Rock Starda sahne aldık.

    Ancak istemeden de olsa Sonat, Alibey ve Metin ile yollarımız 2006 itibariyle ayrıldı.

    Kadronun son hali yukardaki gibidir.

    Repertuarımızdan örneklere
    :arrow: http://perde.garaj.org
    adresinden ulaşabilirsiniz ancak site henüz tamamlanmış değildir, kendi web sitemiz da yakında açılacaktır.

    Şimdilik sadece cover yapmaktayız, beste çalışmaları da başlayınca buradan haberdear ederiz, mahrum bırakmayız sizi :roll:

    Bizi etkileyen müzikler genelde 80'lerin ve 90'ların rock grupları ancak her birimizde Laço tayfadan tutun da Dream Theater'a kadar bir çok değişik tarzda grubun etkisi var.

    Merak ettiğiniz her şey için burdan ulaşabilirsiniz, başlık sürekli güncellenecektir..

    Ulan fazla mı ciddi oldu be :roll: :kaydim
     
  2. Müzik yolculuğunuzda başarılar arkadaşlar. Yolunuz açık olsun.
     
  3. Teşekkürler arkadaşım cumartesi günü bekleriz
     
  4. Basarilar dilerim arkadasim
     
  5. Sağolasınız, bu akşamki performansımıza bekleriz taksim'e..
     
  6. Perşembe Bilgi ünv. partisinde yine RockStar'dayız
     
  7. bugünkü program vokalistimizin bazı sağlık problemleri nedeniyle iptal olmuştur
     
  8. Bu gece programdaydık Serin olarak.. Başka bi grup çıkınca yerinize şaşırdım.. Apo'dan ögrendim vokalin hastalandığını. Çok geçmiş olsun arkadaşım.. Haftaya düzelir inşallah..
     
  9. Sağolasın fotodan tanıdım davulcusun sen:)
    Perşembe günü partide çalınca zaten hasta olan vokal ctesiye daha kötü oldu.. :?

    Grup hakkında iyi-kötü her türlü yorumları bekliyorum dostum, size de başarılar.. :wink:
     
  10. Tekrardan merhabalar;
    Yaklaşık 3-4 ay öncesine kadar kadro problemi yaşadık. Sonat İdi, Alibey Aliev ve Metin Ekrem ile yollarımız istemeden de olsa ayrıldı.Kendilerine çok teşekkür ediyoruz. Bununla birlikte yeni bir yapılanmaya girdik ve ismimizi de değiştirdik. Artık yeni adımız :arrow: "Pes!"


    Grubun son hali;

    Özay Bakır - Vokal
    Tolga Can Şişman - Gitar, Klavye, Geri vokal
    Soner Özkarslı - Gitar
    Ercan Uslu - Bas Gitar, Geri vokal
    Can Turfan - Davul


    Can ve Özay aramıza aralık ayında katıldılar. Tolgacan (yani ben:)) gitarın yanında artık klavye de çalmakta.

    :arrow: Bu süre içinde repertuarımızı da yeniden gözden geçirdik.
    :arrow: Yeni kadromuzla birlikte Bronx, Gitar ve On the Run'da birkaç kez sahne aldık.

    Görüşmelerimiz devam ediyor, çok yakında düzenli programa başlayacağız.

    Kendinize iyi bakın, müzikle kalın :)
     
  11. 'PES' olarak 22 mart carsamba 21-23 arasi pulp ta
    23 mart persembe 22 den sonra eksi limon da sahne alacagiz..

    herkesi bekliyoruzzz.. :D

    kopucaz degil mi cakewalker? :wink: :D
     
  12. Dünkü program çok eğlenceliydi gelen herkese teşekkürler

    Bu akşam da ekşi limonda olacağız

    Kopucaz di mi basic? :D
     
  13. dun gercekten cok eglenceliydi,tesekkurler,destekler icin,cok guzel tepkiler aldik :D

    bu aksam eksi limon a da bekleriz tum kopacaklari :D
     
  14. Cuma gününden itibaren %80 Pulpta düzenli programa başlayacağız ön grup olarak.

    Durum kesinleşince buradan duyuracağız, görüşme halinde olduğumuz bikaç mekan daha var bakalım hayırlısı olsun :lol:
     
  15. Bu hafta sonu yarın Pulpta, Cumartesi de Ekşi limon'da (Zurich) olacağız

    Arkadaşlar iddialı bir grubuz, bi allahın kulu da gelip izleyip yorum yapsın yahu, kendi kendimize buraya yazarak olmuyo ki.. "Hayatımda gördüğüm en rezil grupsunuz" desin yine de bira ısmarlayacağım :p

    Hadi artık :wink:
     
  16. [​IMG]


    herkesi bekliyoruz 31 mart cuma 22.oo de pulp da,1 nisan cumartesi 21.30 da eksi limon(zurich) deyiz,cok eglenicezzzz :D
     
  17. PES! 7 nisan cuma 22.00 de Pulp da,bekleriz herkesi..


    :D
     
  18. Bugün de pulptayız her cuma olduğu gibi :wink:
     
  19. Yakın zamanda üniversite festivallerinde de boy göstereceğiz.Ancak hala bizi izleyip de iyi-kötü yorum yazan biri yok bu forumda, ağlamak istiyorum :cry: :cry:
     

Bu Sayfayı Paylaş