Neutron(Alternatif)-Ankara

#1
Ankara'lı gruptur.eski adları neuron'du demo kayıt ettiler.birçok konser verdiler.Şimdi adlarını neutron olarak değiştirip çalışmalara devam ediyorlar.grubu yakında garage bar'da(ankara) da izleyebileceksiniz.
29 ekim garage'da saat 18.00 de buyrun gelin izleyin.Tarzlarını çok ayrıntılı olarak tanımlamasa da en genel hattıyla Alternatif rock demek yanlış olmaz.Bu sene sahnelerde neutron'a sıkça denk gelebilirsiniz.
Daha önce izleyenler yada grup hakkında bilgiye sahip olanların yorumlarını bekliyoruz.zaten neutron elemanları da damlarlarlar.
 
#3
Kullanıcılar başka gruplar hakkında da başlık açabilirler, bunda ahlaka mugayyir bir durum söz konusu değil.

Fakat grup hakkında kısa zamanda detaylı bilgi yazan çıkmazsa silinebilir.
 
#4
abi size tek bir kelimeyle anlatayım bu grubu "MÜKEMMEL" grubun davulcusunu çok yakından tanıyorum geçen sene sıra arkadaşımdı "BU ÇOCUÐA DİKKAT" aynen devam beyler
HERŞEY GÜZEL OLACAK... :D :twisted:
SİVASTANSELAM CÜLÜ SAMSUNLULAR MUSTAFA-NİHAT-BURAK :p
 
#7
meraba ben NeutroN grubunun davulcusu Melih.Grup bundan 2 yıl once nöron adı altında kuruldu fakat benim şehir dışına cıkmamdan dolayı biraz ara vermiş olduk.Elaman değişikliği neticesinde neutron olarak yola devam edeceğiz.Cover yapıyoruz ama beste çalışmalarımızda var yakın zamanda hepsini sizle paylaşmak istiyoruz.

grup elamanları:

Evren Bodur :gitar
Ogün Akgündüz :Bas gitar
Melih Görmezoğlu :davul
Oktay Yakışık :Gitar-Vokal
 
#8
Neutron'a başlığı ben açtım çünkü hepsi benim sevdiğim arkadaşlardan oluşuyor ve hatta neutron'a kardeş grubum bile derim ....
tıpkı Zeki Alasya ve Metin Akpınar gibi... :D :D
Ve tıpkı Eren Kömürlü Fe-mail gibi...
Neutron hep yanındayım oğa göre 8)
Ayrıca konsere de bekleriz
 
S

stratotelecaster

#10
Ne? Neutron`mu yaw ben bıktım onları dinlemekten gelmem belki :D
Hergün beraberim zaten basscı ve vokalistiyle üfff!!! :))
 
#11
arkadaşlar ufak bi aksama nedeniyle konserimiz 1 gün gecikmeli olarak 30 Ekim pazar günü olucaktır. Zaman ve mekan aynıdır
konserde görüşmek üzere 8)
 
F

fable

#12
slm arkadaslar ben neutron grubunun vokalıstıyım.... pazar gunu butun rock severleri konsere beklıyoruz.... 8) 8)
 
#14
tutankamun demiş ki:
abi size tek bir kelimeyle anlatayım bu grubu "MÜKEMMEL" grubun davulcusunu çok yakından tanıyorum geçen sene sıra arkadaşımdı "BU ÇOCUÐA DİKKAT" aynen devam beyler
HERŞEY GÜZEL OLACAK... :D :twisted:
SİVASTANSELAM CÜLÜ SAMSUNLULAR MUSTAFA-NİHAT-BURAK :p
Açıkça söylemek gerekirse davulcuları dediğin kadar iyi bir davulcu değil, ben de tanırım kendisini. Ama iyi çalıştığı su götürmez bir gerçek olsa gerek. Gitaristleri iyi bir yetenek. Eski gitar-vokalleri zamanında dinlemişliğim var.
Çalışmakla olmayacak şey yoktur.

Kolay gelsin! Saygılar...
 
#15
Bence davulcuları hakkında yorumlarınızı konserden sonraya saklayınız.Sevgili silent-guitar Melih'i en son ne zaman izledin bilmiyorum ama bence konserde olanlar Melih'in performansından gayet memnun kalacaklardır...
Neyse bU Arada grubun adı neuronken Tribal enfeksiyon grubundan sevgili Çağlar vardı.
Neutron gerekli olan çalışmaları yapıyor ve konserlerde iyi performanslar sergileyeceklerine inanıyorum.
 
#18
Ben de arkadaşım diye demiyorum ama çocuk hakkaten iyi çalıyo hakkını vermek lazım biz senin sonuna kadar arkandayız MELİH çalmaya devam süpersin sen Merak eden varsa pazar akşamı buyrun :eek: :twisted: :p
Ayrıca grubun tüm elemanlarına selam sizinde sonuna kadar arkanızdayız beyler!
HEP DESTEK TAM DESTEK!
 

Üst