buz hokeyi

'Forum Meydanı' forumunda exo_korn tarafından 27 Ekim 2005 tarihinde açılan konu

  1. çoğunuzun sadece ntv de ayda yılda bir rastladığı bir sporr.çok zewkli bişi yaa. ankarada ve izmittekiler birascık pahalı ama mutlaka öğreniinnnnnnnn
     
  2. bide insan iki senedir şampiyon olan bi takımda oynayınca ayrı bi tat werioooooo :dans
     
  3. Müthiş bir spordur , 2 sene oynadım fakat kötü anılarım oldu bıraktım :lol

    Kalıbına güvenen gelsin MUHAHUAHU
     
  4. buz hokeyinde öncü avrupa liglerini(norveç,isveç,almanya,çek cum.,rusya,isviçre) ve nhl i yakından takip ederim,insan bahis oynayınca incelemek takip etmek durumunda kalıyor :D norveç ligini ayrı bi severim,türkiyede ilgi görecek mi bu spor,sanmam..
     
  5. İklim itibariyle bizde pek ilgi görebilecek bir spor değil. Soğuk ülkelerde insanlar doğal şartlar altında donmuş göllerde buz hokeyi oynayabiliyor. Bizim doğal şartlarda en uygun olanı top tepmek :) Millet zaten salon sporlarına yeterince ilgi göstermiyor, buz hokeyine alışıp sevmeleri çok zor.
     
  6. yine

    yine

    46
    0
    300
    buz hokeyi izlemeyi çok seviyorum.2 yıldır ankarada gidebildiğim her maça gidiyorum(amatör).
     
  7. Yönetici Uyarısı: Mesaj içeriği anlaşılmayı güçleştirecek ölçüde yazım ve anlatım hatalarına sahip olduğundan yönetim tarafından silinmiştir. Kasıtlı olarak Türkçe'yi yanlış kullanmaya devam etmeniz durumunda siteden atılacaksınız. Lütfen Forum Kurallarını okuyunuz.
     
  8. hangi maçlara gidiosn??
     
  9. hangi maçlara gidiosn??ben ankara emniyette oynuyorum beklerim maçlarımıza ikinci yarı.şmdi ara oldu çok sıkılıyorum yaaa
     
  10. ben bitiyorum buz hokeyine çok zevkli ve atraksiyon bir spor
     
  11. Anaheim Mighty Ducks... :twisted: 8O :twisted:
     
  12. dünkü maçların skorları (18 yaş altı milli takımlar):

    bulgaristan - ermenistan
    24 - 1

    türkiye - sırbistan
    0 - 12


    izmitten canlı izledim maçları.

    yaklaşık 6 aydır okul takımında hokey oynuyorum tenefüslerde vesaire buzda takılarak başkadım hokey olayına şimdilik gayet iyi gidiyor herkese tavsiye ederim d:
     
  13. Arkadaşlar bu sporun adını duyan herkesi buz pistlerine davet ediyorum...

    Ben profesyonel olarak 5 yıldır oynuyorum...2 yıl Süper Ligte erkeklerle kalecilik yaptım 3 yıldırda Bayanlar Liginde oynuyorum...Geçen yılda yeni kurulan Türkiye Buz Hokeyi Bayan Milli Takımda yer aldım...
    Çok zevkli bir spor...
    Yürümeyi bilen her insan paten kayabilir diye bir laf vardır.Biraz adrenalin seviyeniz yükselsin istiyorsanız ve heyecanlı birşeyler yapmaktan hoşlanıyorsanız bu spor size göre.Herkesi beklerim.

    Yeni gelişmekte olan bir spor ve inanın geleceği çok parlak...

    Eğer detaylı bilgi almak isterseniz kulübümüzün sitesini yazıyorum oradan buz hokeyi tarihi , gelişmi ,lig haberlerine kadar ulaşabilirsiniz...

    www.ankaspor.org
     
  14. Kaymayı hiçbir zaman öğrenme fırsatım olmadı, belkide oldu ama bi şekilde benden yana bi talep gelmedi :) ama çok ilgimi çekmişti bi zamanlar tabi yaş da ilerleyince dedim artık bu saatten sonra anca kaymayı öğrenebilirim zar zor, oynamayı düşünmedim bile onun için dedim madem extreme bişey arıyorum okulun amerikan futbolu takımına girdim. oda ayrı bi zevk verdi. yinede destekliyorum bu tarz sporlarla uğraşanları.
     
  15. saçma sapan kavgalar güzel oluyor. başka da bir numarası yok bence. la küçücük puck mıdır nedir onla oynanıyor. kendisi tv'de izlerken zar zor görünüyor.

    bir de çim hokeyi var ki aman diyeyim, türkiye'den uzak dursun.

    en aşağıda kalmış konuyu hortlatayım dedim.
     

Bu Sayfayı Paylaş