One Tree Hill

#2
olmazmı yaa.. kesinlikle her hafta beklediğim diziler arasında..bir kurtlar vadisi iki one tree hill ;P şaka bi yana o.c ve one three hill den vazgeçmem..
 
#4
Ben şahsen bu diziyi seviyorum. Aslında sevmemin sebeplerinden birisi, Peyton'ın ömrümde aşık olduğum tek kişiye çok benzemesi (kendimi kandırıyorum da diyebiliriz diziyi izleyerek). Ama One Tree Hill, tipik bir dizi de olsa gayet güzel kotarmayı beceriyor... şimdiye kadar, en azından.
 
#5
bence de çok güzel çok ilginç bi konusu olmasada ,çooook hoşuma gidio çünküüüüüüüüüüüüüüüü chad .m murray vaaaaaaaaaaaaaarrrrr :tap:
 
#6
One Tree Hill'i Neden Seviyorum?
1.Kurgusu bana basit gelmiyor, yüzeysel bir gençlik dizisi olduğunu düşünmüyorum.
2.Lucas Scott adlı karakterin edebi alıntılarını ve dizi başlarında konuyu özetleyen ünlü kişilerin sözlerini söylemesini seviyorum.
3.Her bölümün bir rock şarkı ismi olmasını seviyorum.
4.Soundtrack'ini seviyorum.
5.Chad Michael Murray'i seviyorum
 
#8
evet çok kaliteli soundtrack hazırlıyorlar
mesela
Jimmy Eat World- Kill
Better Than Ezra- Overcome
Feeder- Tender
Devics- If We Can Only See
Doves- The Man Who Knew Everything...
emo için gerçekten iyi bir kaynak; ayrıca dizide Peyton karakterinin sahibi olduğu Tric adlı mekana da Jimmy Eat World, Fall Out Boy gibi gruplar konuk olmuştu; hatta sanırım ilerleyen bölümlerde şu Fall Out Boy'un esmer gitaristi konuk oyuncu olarak katılacak
 
#9
ben geçen seneden beri izliyorum çok fazla bölüm kaçırdım ama zamanım olsa her zaman izlerim çok hoşuma gidiyo özellikle arkadaşlık bağları ama haftada 3 gün fazla geliyo çünkü ben zaten tv izleyen biri değilim haftada 1 gün olsa daha iyi olur
 
#10
evet ben de aynı konudan şikayetçiyim aslında; keşke haftada bir gün olsa...
Aralık sonunda 3.sezon bitiyor CNBC-E'de, Amerika'da ise henüz 4.sezonun ortaları çekiliyor; yani ya diziye ara verecekler ya da haftada bir güne indirecekler
 
#13
son 2 haftadır bölümlerin bitişi beni dumura uğratıyo sabırsızlıkta bekliyorum.

o.c nin yokuluğunu dolduramıyor tabi ama izletiyor kendini
 
#18
Bu dizide bi türlü bitmedi ya.Kardeşim salak salak izliyor hala.Kıl oluyorum acayip.Ne dandik bir dizidir.Elemanlar da bir türlü mezun olamadılar.Güzel bi kız vardı Peyton'ın arkadaşı,tek tuttuğum yanı o dizinin.
 
#20
Cuma günkü sezon finali iyiydi.Hatta çok iyiydi. Mutlu son bile olabilirdi. Ama 1 sezon daha izleyeceğiz ve yeni sezonda Lucas ve Peyton olmayacakmış.
 

Üst