amplitube kullanan varmı?

#6
Güçlü PC lazım. Tek derdi iki amplitube birden açılmıyor. Ama ses kalitesi çok gerçekçi. Halen üzerine tanımıyorum. Sert tonlar için de en iyi işi yapan programdır.
 
#8
atalay bende kullanıyorum ve bende çok şaşırdım tonların gerçekliğine .cubase de en fazla iki tane açabiliyorum.heralde sistemin çok güçlü olması gerekiyo daha fazla kanal kayıt yapmak için.bu arada demo versiyonu kullandığım için sürekli bi ses çıkma olayı var amplitube de.bunun için full versiyonu kullanmam gerekiyomuş ama bunu nasıl yapıcam bilmiyorum.
 
#10
ben hem plug-n olarak hemde live versiyonunu prova ve sahnede kullanıyorum.. centrino 1.5 512 ram makinada m-audio firewire solo ses kartı ile 2.7 ms gecikme ile sorunsuz çalışyo live versiyonu.. plug-in veriyonunu aynı anda 3 adete kadar kullandığım oldu..makinayı kasıyor ama herhangi bir takılma yok..

live verisyonunu gitarımı istediğim tona çekmek için kullanıyorum..biraz drive lı bir ton ayarlıyorum,,böylece sert vurduğumda overdirive hafif vurduğumda clean tonlar alıyorum..ses kartının çıkışında korg ax1500g ye girip delay ve reverbleri ordan kafama göre kullanıyorum.. bol distortion lı bir ton istediğimde ise korg un drive tonlarında birinde gain i biraz arttırmam yetiyor..böylece prosessör den dijital tınlamayan bir distortion alabiliyorum..yoksa kor un drive lı tonları çok dijital tınlıyor
 
#12
plug ini kurduktan sonra, cubase de kayıt edilmiş clean ton gitar kanalına normal plugin açar gibi insert ten açıyorsun. çalarken duymak için kanaldaki küçük hoparlör düğmesine bas. clean tonda çalınmış gitar, pluginde seçtiğin ton neyse onu vermeye başlar tabi ki. kolay gelsin.
 
#14
undercover demiş ki:
çok saol atalay hocam..plugin i açtım fakat ses alamıyorum..küçük hoparlör simgesi dediğin play ve scrub seçeneklerinin bulunduğu kutucukmu acaba?
Hayır.

Kanal kayıt için açtığın strip channel denen ve senin içine amplitube açtığın kanal dikine diktörtgen duran seçili kanal. O kanaldaki sol alta doğru minnacık bir hoparlör ikonu var ona bas sarı olsun, gerisi hayrolsun :p Ses gelmesi lazım. Gelmezse, tabi gelmez, çünkü yine aynı strip channel (deniyor o kanala) da sol üste input yerinde gitarının girdiği kanal bağlı olacak (input 1) gibi bişey yazar. Ya da ASIO "senin ses katının ismi)"1 gibi birşey yazar. Zaten gitarı tıngırdatınca yeşil ses seviyesi iner çıkar gönlünce, sen çaldıkça. Çalmazsa, tabi çalmaz, gitarının volümünü ve kablo bağlantılarını kontrol et.

Hiçbiri olmazsa, ki olmayabilir, o zaman işler daha karışık hale gelmiştir. Ses kartının driverında problem olabilir.

Umarım iş oraya kadar gelmez. Normalde cubasedeki bir projeyi dinleyebiliyorsan zaten ses kartında ve output bağlantısında sorun yoktur. İyi birşey.

Kolay gelsin.
 
#15
hocam bulamadım dersem kızarmısın bana :p ...varsa resmini felan göstersen :p ....guitar rig i kullandım hiç zorluk çekmedim ama bu cubase üzerinden çalışan amplitube çok uğraştırdı beni :oops: tekrar tekrar teşekkür ederim yardımların için...
 
#17
yav arkadaşlar bu amplitube2 yi kurdum amfiyi satınca belli bi süre bununla idare edicez artık , yanlız yukarıdada arkadaş değinmiş garip bi tiz patlamaları oluyo arada , gecikmeyide biraz daha düşürsem program idare edecek.asio4all v2 yide kurdum seste belirgin bir iyileşme oldu ama yinede çok rahatsız edici bi gürültü var sistemi yazayım sizce sorun nerden olabilir bide programı optiam kullanabilmek için önerileriniz varmı.linedan girmekmi daha iyi mictenmi sizce.

sistem

AMD 3000 64Bit
1 gb ram
160 gb hd
realtek ac97 ses kartı
 
#18
halilpazarlama demiş ki:
yav arkadaşlar bu amplitube2 yi kurdum amfiyi satınca belli bi süre bununla idare edicez artık , yanlız yukarıdada arkadaş değinmiş garip bi tiz patlamaları oluyo arada , gecikmeyide biraz daha düşürsem program idare edecek.asio4all v2 yide kurdum seste belirgin bir iyileşme oldu ama yinede çok rahatsız edici bi gürültü var sistemi yazayım sizce sorun nerden olabilir bide programı optiam kullanabilmek için önerileriniz varmı.linedan girmekmi daha iyi mictenmi sizce.

sistem

AMD 3000 64Bit
1 gb ram
160 gb hd
realtek ac97 ses kartı
Distortion pedalın varsa kabin simülatörlerini kullansan yeter. Bilgisayar daha distortion üretmeyi beceremedi :)
Benim de amplim yok amplitube2 veya izotope trash kabin simülatörlerini kullanıyorum kütür kütür diyorum.(tabiki ampli gibi değil)
 
#19
Ben de macimde amplitube live kullaniyorum fakat kayitlarimda amfimi tercih ediyorum. yanliz konserlere amfimi goturemeyecegimden sanirim mac ve amplitubela cikacagim konserlere. Ha bu arada ben orjinal versiyonunu kullaniyorum. o arada bir tiz tislamalar olmuyordu 3-4 gun evden ayrildim geri dondugumde bende de oluyo :) alala neyse cozcez bi sekilde
 
#20
ya yeni bi sorunum var , anlamadım gitti , biyerlerde değişiklik yaptım ama bulamıyorum.şimdi line dan giriyordum normalde şu anda line dan ses almıyor program , açtığımda düdük gibi müthiş bir feedback var , ses denetiminde front ayarını kapattığımda ses kesiliyor ama bu sefer pc nin sesi komple gidiyor.windows ses denetimi ile ilgili bi hata yapıyorum ama bulamadım.sorun bu front olayında ama bulamadım sizce nerde olabilir sorun :(
 

Üst