The Left and Right locators must be set!

'Müzik Teknolojileri & Kayıt Forumu' forumunda xMayhemx tarafından 13 Kasım 2005 tarihinde açılan konu

  1. Herkese selam

    Müzik kayıtı ile öle çok falza ugraştıgım sölenemez ama Cubase SX 2,1 de yazdıgım midi leri bazi Pluginsler ile çaldırarak bir seyler yapmaya çalışıyorum amacım bunları audio CD, mp3 yaparak anfime CD in takıp öle çalışmalarım da bir alt yapı saglamak istiyorum fakat Audio Mixdown yaptıgımda """"The Left and Right locators must be set!""" bu sorunla karşılaşıyorum bunu sag ve sol olayını nasıl yapacagımı bir türlü bulamadım bana bu konuda bir fikir verebilecek olursa sevinirim..

    Saygılar
     
  2.  
  3. Alıntıyı yaptığım yerede bakarsanız. Konu açmadan önce biraz araştırma yapmanın ne kadar faydalı olabileceğini göreceksiniz. Yukarıdaki başlıklar boşuna sabit değil.
     
  4. slm

    skulcum güzel açıklamışsın ama arkadaşın sorunu ile bende karşılarştım midi davulları cubase atıp üstüne vst ekliyip çaldırıyorsun çıktı almaya çalıştığında The Left and Right locators must be set! diye bi hata veriyor f11 basıp vst plugin seçme yada düzenleme penceresi açılıyor orda vst pluginin olduğu yerde en başta bi kutucuk var freezing üstüne gelice isimleri yazıyor zaten mouse la onu tıkla dondursun o enstrumanı daha sonra export edersen yani çıktı almaya çalıştığında o hatayı vermiyor ben deli olmuştum export diyom The Left and Right locators must be set! uyuz etmişti ama çözümü bu şekilde.birde kayıttan çıktı alacağın yeri seçmen gerekiyor mouse basılı tutup..
     
  5. Onunla alakası yok canım. Freeze Vsti yi kullanarak midiyi wav haline getirir ve yapması yaklaşık 15-20 dk sürer(tabi uzunluğa ve kullanılan semple sayısına göre değişir). Sonradan düzenleme de yapamazsın. Amacı nedir? İşini bitirdiğin Vsti yi freeze edip(dondurup) boşuna işlemci kullanmasını engellersin bilgisayar rahat bir nefes alır.

    "The Left and Right locators must be set!"
    Cubase tarafından bize "Dosyanın çıktısını alacağın bölümünü göster bana kardeşim!" denmesi olarak algılanmalıdır. Başka bir olayı yok.
    Yani olay tamamen
    Bunun yapılması ile ilgilidir. Sen büyük ihtimalle F11 yaptıktan sonra sağ ve sol işaretleyicileride yerlerine götürmüşsündür. Yani olayın Freeze ile alakası yok.

    Aslında niye yazıyorum bunları? Arkadaşın olayla pek alakası da olmamış.. İlgisini çekemedik herhalde. Neyse
     
    celal12345 bunu beğendi.
  6. slm

    pardon okudum ama alt yapı yapıyorum diye söyleyince arkadaş davulları kastetti sandım bende o yüzden cevap yazdım ama hakkatende arkadaş çözmüş olacaktı buraya bakmıyor artık...freze olayı ile bilgilendirdiğin içinde saol öğrenmiş oldum...
     

Bu Sayfayı Paylaş